вторник, 04 октомври 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1048 прочитания

    Jiminny планира удвояване на екипа си в България

    Компанията за оптимизация на търговски разговори получи инвестиция в размер на $16,5 млн.
    11 август 2022, 13:09 a+ a- a

    Снимка: ЕК

    Jiminny, базиран в Обединеното кралство доставчик на решения за оптимизиране на търговската комуникация, поддържащи екипи по продажбите в цял свят, получи инвестиционно финансиране на първи етап в размер на $16,5 милиона. Компанията има офис и в София. Инвестиционният цикъл беше воден от Kennet Partners, трансатлантическа фирма за търговия с акции, която разшири своето избрано портфолио от инвестиции на фаза технологичен растеж. 

    Интелигентният изкуствен интелект на платформата за коучинг на Jiminny записва, транскрибира и анализира нови и съществуващи разговори с клиенти в реално време, така че екипите могат да научат как и защо печелят и губят поръчки, и да използват тези знания, за да подобрят представянето си, да повишат приходите и да достигнат търговските си цели. С Jiminny екипите по продажби могат да учат едни от други, да се самообучават и да обучават други. Ключът към успеха на една компания е инвестицията, която прави в растежа и развитието на своята култура, която оформя и нейните служители. Приходите и ръстът са закономерно следствие от това.

    Търговските екипи използват платформата на Jiminny, за да записват и анализират нови и налични разговори с клиенти в реално време. Тази вътрешна информация се използва от бизнесите за подобряване на представянето и насърчаване на ръста на приходите. Цяла група организации, от включената във FTSE 100 Informa до водещото европейско решение за управление на разходите Pleo, използват платформата. 

    Jiminny е пазарен лидер в бързо растящия пазар за оптимизиране на търговски разговори за B2B екипи. Търсенето на подобни решения нарасна през последните години и все повече екипи по продажбите се нуждаят от инструменти, подходящи за хибридна работа, мащабиране на операциите и професионален коучинг на търговците. Същевременно главните бизнес лидери търсят технология, която да подобри уменията на екипите по продажбите на фона на предизвикателните пазари на труда и свиващи се бюджети. 

    Цикълът на финансиране ще ускори привличането на нови хора в Jiminny, включително експанзията на международните пазари и амбициозните планове за продуктово развитие. Компанията ще удвои своя бюджет за развойна дейност, за да продължи да бъде на върха на иновациите в нововъзникващия пазар на оптимизирането на търговски разговори. Ключовите области, към които ще бъде насочено развитието, включват анализ на емоциите във видеопоток, автоматична оценка на взаимодействията по време на разговор и информация в реално време, генерирана от разговори на живо, за действително отразяване на представянето. 

    Том Лейвъри, CEO и основател на Jiminny, каза: „Истински удовлетворен съм да споделя детайлите от днешния инвестиционен цикъл, който ще подхрани растежа на Jiminny в бъдеще и ще ни позволи да продължим да поддържаме и обслужваме нашите клиенти според високите стандарти, които сме си наложили. Пандемията маркира значителен интерес към решенията, които генерират вътрешна аналитична информация от разговорите с клиенти с цел подобряване на продуктивността и собствената култура на хибридните търговски екипи. Нашата платформа дава обзор на представянето на целия екип, отговорен за приходите, както никога досега и му помага да подобри сътрудничеството и да се развива за постигането на осезаеми подобрения. Инвестицията на Kennet е силен глас на доверие в бързо растящата ни компания и в един от най-бързо растящите вертикални сегменти в сферата на продажбените технологии, независимо от променливите глобални икономически условия.“ 

    Хиллел Зидел, Управляващ директор в Kennet Partners, каза: „Вярваме, че оптимизирането на търговските разговори представлява растяща в дългосрочен аспект индустрия и оценяваме стойностното предложение на Jiminny като уникално и с потенциал да трансформира пазара. Компанията е чудесен пример за воден от своя основател, ориентиран към потребителите, ефективен по отношение на вложения капитал бизнес, в който се радваме, че инвестираме. Много сме развълнувани да си партнираме с Jiminny по време на следващата фаза от нейното развитие.“

    Към момента Jiminny има 60+ служители в Лондон, Великобритания и София, България. След инвестиционния цикъл компанията ще продължи да инвестира в развитието на екипа в България и планира удвояването на наетите. Нарастващият потенциал на услугата отваря възможност за работа и развитие в една от най-перспективните области, каквато е анализа и оптимизирането на търговските разговори с помощта на изкуствен интелект.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Над 75% от заетите у нас работят в малки и средни предприятия
    МСП генерират 66% от добавената стойност в икономиката
    преди 13 часа
    Сливанията и придобиванията в световен мащаб със спад
    Тенденцията за понижаване продължава трети пореден месец
    преди 17 часа
    Индийската централна банка отново повиши лихвеният процент
    Увеличението от май насам е с общо 190 базисни пункта
    преди 17 часа
    Инфлацията в Еврозоната достигна 10% през септември
    Най-висок темп на ръст има енергията, чиято инфлация достига близо 41%, според данни на Евростат
    преди 18 часа
    Газпром прекрати доставките на газ за Италия
    Причините изглежда са регулаторни промени в Австрия, откъдето страната получава руско синьо гориво