вторник, 04 октомври 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2671 прочитания

    Immedis: За последните две години екипът ни в България се разрасна двойно

    В трите звена на Immedis в България в момента работят близо 200 души и плановете ни са да продължим да разрастваме екипа си във Варна, казва Борислав Василев – Customer Engagement Director в Immedis
    26 август 2021, 15:19 a+ a- a

    Борислав Василев е Customer Engagement Director в Immedis. Кариерното израстване на Борислав в компанията e динамично и следва изцяло развитието на самата компания: от служител, начисляващ заплати и водещ комуникация с клиенти и партньори, Борислав преминава през всички стъпала в йерархията - асистент мениджър, мениджър, старши мениджър, за да стигне до последната му длъжност - Customer Engagement Director.

    Immedis е компания, която предоставя пейрол услуги на мултинационални корпоративни клиенти. Тя разработва и предоставя продуктова платформа, която поддържа всичките дейности по процеса – изготване и проверка на пейрол, изплащания на заплати, начисления към данъчни администрации,  комуникация с клиенти  и партньори и предоставяне на ключови счетоводни репорти и анализи.

    Борислав Василев работи в Taxback Group, от която Immedis e част, от 12 години. Започва като студент на позицията Documents Specialist, преминава през позиция, свързана с изготвянето на ирландски данъчни декларации, след което се пренасочва към Global Mobility услугите, където изготвя съвети за оптимизиране на данъчните и социално-осигурителни отговорности на служители на мултинационални корпоративни клиенти. Това са всички онези служители, които биват релокирани да изпълняват служебните си задължения в различна държава от тази, в която са наети и подписали договор.

    За създаването на Immedis Борислав Василев споделя: „При разговорите ни с представители на мултинационалните корпорации, по време на работата ни в Global Mobility екипа на Taxback.com, от който всъщност Immedis първоначално стартира, бе забелязана огромна ниша в сферата на услугите свързани с международния пейрол. Макар на пазара да не липсваха доставчици на пейрол услуги, никой не предлагаше консолидирана услуга, която да дава на компаниите обобщен изглед върху пейрол операциите на глобални компании в повече от 150 държави едновременно и то в реално време. Откриването на тази ниша през 2016 година доведе до създаването на Immedis.”, разказва пред Economy.bg Борислав.

    Какво се промени от старта на компанията до момента, върху какви проекти работи екипът в България, какви специлисти търси и планира да търси компанията? Вижте какво коментира пред Economy.bg Борислав Василев.

    Защо избрахте Варна за продуктов, софтуерен и оперативен център на Immedis в България?
    Решението да работим във Варна бе естествено продиктувано от това, че групата от компании на Тери Клун, от която Immedis е част, успешно развиваше бизнес в града ни от близо 15 години. Тук вече имаше ядро от добре обучени специалисти, благодарение на чиято експертиза бе дадено началото на изцяло нов бизнес, свързан с международния пейрол. 

    Изборът на Варна бе естествено продиктуван и от това, че вече имаме изградена база в града – страхотни офиси, добро познаване на пазара на труда и добре сработени поддържащи екипи като човешките ресурси, ИТ, счетоводството например. Всичко това за нас е плюс, тъй като можем да се фокусираме изцяло върху развиване на основната ни дейност и разрастване на бизнеса ни.

    Как се разви компанията от старта до момента?
    От официалното обособяване на Immedis като отделен бизнес до момента сме получили две значителни инвестиции – една през 2018 година и една през 2020 година, на обща стойност 75 милиона долара, което позволи на компанията да навлезе във фаза на свръхрастеж. Само за последните две години екипът ни в България се разрасна двойно, а към портфолиото си от клиенти добавихме имена като Adobe, McAfee, Apex, MicroFocus, Uber и много други. 

    Един от последните успехи на Immedis е отличието „Финтех на компания на годината“, което получихме през юли тази година и което е признание за успехите ни на редица фронтове – от задълбочената данъчна и пейрол експертиза, през технологични иновации до корпоративна социална отговорност и управлението на човешките ресурси. 

    Върху какви проекти работи екипът на центъра на компанията във Варна? Дайте пример за иновации.
    Във Варна в момента работят три звена: 

    •Оперативно звено, което отговаря за предоставяне на услугите свързани с администриране и изплащане на заплати на клиентите ни, координацията на услугите, предоставяни от международните ни партньори, както и данъчни консултации за клиентите ни и техните служители; 

    •Софтуерно звено, свързано с продуктовото развитие, което е насочено изцяло към разработката и поддържането на платформата на Immedis; 

    •Финансов отдел, отговорен за издаване и събиране на вземания от клиенти и разплащания към партньори, отчетна дейност и анализ на финансовите дейности на компанията. 

    Най-новото технологично решение на Immedis се нарича Perpetual Validation for Global Payroll.

    Това е иновативно автоматизирано пейрол решение, базирано на изкуствен интелект, което дава глобален изглед на цялата информация, свързана с администриране и изплащане на заплати на международни компании. 

    Представете си Perpetual Validation като система за контрол на въздушния трафик. На световната карта в реално време отделите, занимаващи се с международен пейрол получават известия за локациите, където има липсваща или неточна информация във файловете на служителите. В интерактивен, лесен за възприемане и привличащ вниманието вид нашата система дава информация за локациите и броя досиета, при които трябва да се направи проверка на информацията, както и последствията, които могат да възникнат, ако не бъдат предприети навременни мерки за отстраняване на проблемите.

    Колко и какви служители имате в момента и ще продължите ли да разраствате екипа си в България?
    В трите звена на Immedis в България в момента работят близо 200 души и плановете ни са да продължим да разрастваме екипа си във Варна.

    Въпреки фазата на свръхрастеж и автоматизирането на голяма част от процесите човешкият фактор при нас остава все така важен. В комуникацията ни с потенциални кандидати обръщаме специално внимание на това, че при нас специалистите по пейрол извършват не просто администриране на заплати, но и имат ежедневна комуникация с международни клиенти и партньори в различни точки по света, работят активно с високотехнологична платформа и имат възможност да се развиват като квалифицирани експерти в областта на пейрола и в бизнес процесите като цяло.  

    От другата страна стои техническият ни екип, който е въвлечен в пълния цикъл на създаване и тестване на платформата: това са фронтенд, бекенд и фулстак специалисти, manual и automation QA специалисти. Наред с тях при нас работят project manager-и и скръм мастъри, както и бизнес анализатори, които са връзката между техническите ни екипи и клиентите ни.   

    Кадрите ни са с различно ниво на квалификация -  от стажанти и хора без никакъв опит до професионалисти със специфична данъчна квалификация, senior софтуерни разработчици и ръководители на екипи. 

    Какви специалисти търсите и планирате да търсите?
    В оперативния отдел на Immedis търсим да назнаначим хора с поне базови финансови, икономически и бизнес познания, които можем да обучим като данъчни и пейрол специалисти и които могат да обслужват различните етапи от жизнения цикъл на един клиент на Immedis. Склонни сме да наемаме и хора без опит, но винаги търсим кандидати с аналитичен ум, които не се страхуват от иновациите и предизвикателна и разнообразна работа.

    Най-често търсените специалисти в техническия ни екип са Frontend, Backend, Full stack програмисти, Manual & Automation QA специалисти, Scrum Masters, Project Manager-и, бизнес анализатори, както и хора с по-базови технологични познания, които да подкрепят основните екипи. 

    Какъв модел на работа следвате в момента и как ще работите в бъдеще?
    От началото на пандемията насам служителите на Immedis работят изцяло дистанционно. Предвид задаващата се четвърта вълна на Covid-19 ще запазим този модел и за предстоящия есенно-зимен сезон. Едно е сигурно обаче – служителите ни доказаха, че се справят отлично и при този режим на работа, а след разхлабване на мерките ще имат възможност да избират между различни модели на работа – изцяло дистанционен, хибриден или изцяло присъствен. 

    Какви са плановете на компанията за развитие в страната, планирате ли откриване на офис и в други градове?
    В България работят всички ключови за компанията ни екипи. В момента фокусът ни е изцяло върху безопасността на служителите, продължаваме да работим от домовете си и заради това темата за откриване на нови офиси в страната не стои на дневен ред. Ако тенденцията за свръхрастеж при нас обаче се запази, възможността за откриване на офиси в други градове със сигурност би станала актуална. 

    Има ли ръст в броя на предлаганите Remote позиции в Immedis? Какви са тенденциите в тази посока?
    Имаме малко на брой служители от други градове. Към момента това обаче е по-скоро изключение. Целенасочено наемане на таланти в друг град е изцяло обвързано с решението ни дали и кога ще отворим офис в друг град.

    Какво отличава Immedis от останалите финтех компании в България и с какво успява да привлече и задържи специалисти?
    Един от най-често задаваните въпроси към нас е каква компания е Immedis – компания, разработваща и предлагаща продукт или компания, предоставяща услуги. Отговорът е, че Immedis е едновременно и двете. Това, което ни отличава е възможността за достъп до всички най-важни аспекти на пейрола на едно място – от администриране на заплати, през задълбочена данъчна експертиза и консултантски услуги, до обединяването на всичко това в лесна за управление платформа. 

    Привличаме и задържаме хората с добро отношение и възможности за развитие. Няма да преувелича, ако кажа, че при нас всеки ден е различен. Постоянно има нововъведения, затова всеки, който обича предизвикателствата и иновациите би паснал добре в екипа и средата. В Immedis има уважение и чуваемост на всеки един. За развитието на платформата и услугите ни до голяма степен  разчитаме на идеи на служителите ни. Израстването на служителите като умения,  йерархично, както и по отношение на заплащане, може да се случи наистина бързо, стига човек да има желанието да дава от себе си.  Да не забравяме, че Immedis е част от Taxback Group, който е работодател с над 20-годишно присъствие във Варна и който хората свързват със стабилност, сигурност и грижа към служителите. 

    Неслучайно са избрани и ценностите, на които се основава нашата ежедневна работа  - иновативност, уважение, страст и #OneTeam. Те са реално отражение на това какво е да работиш в Immedis. 

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Immedis в JOBS.bg тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Над 75% от заетите у нас работят в малки и средни предприятия
    МСП генерират 66% от добавената стойност в икономиката
    преди 12 часа
    Сливанията и придобиванията в световен мащаб със спад
    Тенденцията за понижаване продължава трети пореден месец
    преди 15 часа
    Индийската централна банка отново повиши лихвеният процент
    Увеличението от май насам е с общо 190 базисни пункта
    преди 15 часа
    Инфлацията в Еврозоната достигна 10% през септември
    Най-висок темп на ръст има енергията, чиято инфлация достига близо 41%, според данни на Евростат
    преди 17 часа
    Газпром прекрати доставките на газ за Италия
    Причините изглежда са регулаторни промени в Австрия, откъдето страната получава руско синьо гориво