четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1666 прочитания

    Armani отчете 34% ръст през първата половина на 2021

    Компанията очаква да се възстанови до предпандемични нива до 2022 г.
    26 юли 2021, 11:39 a+ a- a

    Продажбите на Giorgio Armani се увеличиха с 34% през първата половина на 2021 г., тъй като бизнесът в Китай и САЩ помогна на италианската модна група да възстанови продажбите си. Въпреки това компанията заяви, че може да се възстанови напълно от пандемията през следващата година.

    „Целта е до 2022 г. да се върнем към нивата преди пандемията, с... над 2 милиарда евро преки консолидирани приходи“, заяви председателят и главен изпълнителен директор Джорджо Армани в изявление, обявяващо резултатите за 2020 г. и тенденцията за януари-юни.

    Луксозната група заяви, че консолидираните нетни продажби са спаднали с 25% през миналата година до 1,6 милиарда евро ($1,9 милиарда), като по-голямата част от спада е настъпил през първата половина на 2020 година.

    Продажбите на луксозни стоки по света спаднаха рязко миналата година за първи път от години, тъй като пандемията доведе до затварянето на магазини и буквално спря международния туризъм, отбелязва „Ройтерс“.

    „Спадът в приходите през 2020 г. трябва да се тълкува не само като последица от пандемията... но и в съответствие със собствения стратегически принцип на Джорджо Армани: „по-малкото е повече“, каза заместник изпълнителният директор на Armani Джузепе Марсочи.

    Базираната в Милано група не съобщи стойността на общите продажби през януари-юни, но заяви, че положителната тенденция до момента тази година сочи към много по-добър сценарий на рентабилност за 2021 година.

    За цялата минала година групата е реализирала консолидирана нетна печалба от 90 милиона евро, но оперативна загуба (EBIT) от 29 милиона евро.

    Компанията също заяви, че финансовото ѝ състояние се е подобрило значително през първата половина с нетни парични средства и парични еквиваленти от 1,088 милиарда евро, „осигуряващи финансовите ресурси, необходими за средносрочната до дългосрочна стабилност и растеж на Групата“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 6 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 7 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 7 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 24 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 24 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.