петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8829 прочитания

    TeleTech придобива българската Софика Груп

    Софика е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти
    25 февруари 2014, 09:39 a+ a- a

    TeleTech Holdings, Inc., компания, която предоставя аналитично и технологично базирани клиентски решения, обяви, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания – Софика Груп. Съгласно условията на споразумението Софика Груп ще стане част от направлението Customer Management Services на TeleTech, което ще предоставя услуги за управление на жизнения цикъл на клиентa (Customer Lifecycle Management – CLM) през множество канали, на над 18 езика в Централна и Източна Европа. Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица.

    "Ентусиазирани сме да обединим сили и да приветстваме служителите на Софика Груп в направлението за предоставяне на услуги за управление на клиенти", каза Мартин ДеГето, главен оперативен директор на TeleTech. "Придобиването на българската компания ни дава възможност да разширим мултиканалните услуги и езиковите способности, за да обслужваме нашата увеличаваща се клиентска база. Опитният управленски екип на Софика Груп, висококвалифицираните служители на компанията и стабилната технологична инфраструктура са ключови фактори в нашата международна стратегия за растеж."

    "Радваме се да се присъединим към семейството на TeleTech. Тази връзка обещава да създаде отлични перспективи пред служителите и компанията ни", каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп.

    Софика Груп е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония.

    TeleTech e създадена през 1982. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция, технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 9 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 14 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 15 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 15 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам