неделя, 01 октомври 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8494 прочитания

    TeleTech придобива българската Софика Груп

    Софика е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти
    25 февруари 2014, 09:39 a+ a- a

    TeleTech Holdings, Inc., компания, която предоставя аналитично и технологично базирани клиентски решения, обяви, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания – Софика Груп. Съгласно условията на споразумението Софика Груп ще стане част от направлението Customer Management Services на TeleTech, което ще предоставя услуги за управление на жизнения цикъл на клиентa (Customer Lifecycle Management – CLM) през множество канали, на над 18 езика в Централна и Източна Европа. Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица.

    "Ентусиазирани сме да обединим сили и да приветстваме служителите на Софика Груп в направлението за предоставяне на услуги за управление на клиенти", каза Мартин ДеГето, главен оперативен директор на TeleTech. "Придобиването на българската компания ни дава възможност да разширим мултиканалните услуги и езиковите способности, за да обслужваме нашата увеличаваща се клиентска база. Опитният управленски екип на Софика Груп, висококвалифицираните служители на компанията и стабилната технологична инфраструктура са ключови фактори в нашата международна стратегия за растеж."

    "Радваме се да се присъединим към семейството на TeleTech. Тази връзка обещава да създаде отлични перспективи пред служителите и компанията ни", каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп.

    Софика Груп е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония.

    TeleTech e създадена през 1982. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция, технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    29 септември 2023, 16:02
    Инфлацията в Еврозоната падна до най-ниското си ниво от 2 години насам
    Показателят се увеличава с най-бавното темпо от края на 2021 г.
    29 септември 2023, 14:48
    България е привлякла €80 млн. по програма Хоризонт Евопа
    За 2 години български учени, изследователи и бизнес партньори са участвали в 214 проекта по програмата
    29 септември 2023, 12:21
    Открит бе първия етап от фотоволтаичния парк на „Каменица“ АД в Хасково
    Съоръжението е последната най-голяма инвестиция на компанията в посока устойчиво развитие и е първото в подобен мащаб за Molson Coors на глобално ниво
    29 септември 2023, 09:41
    За девета поредна година Лидл България посреща ученици за дуално обучение
    Те ще се обучават за професиите Икономист и Спедитор-логистик
    29 септември 2023, 09:16
    НС прие промени в Закона за защита на подаващите сигнали служители
    Приемането на законопроекта е част от Плана за възстановяване и устойчивост