вторник, 10 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11446 прочитания

    Мненията на служителите за „Арома“ АД

    Запознайте се с професионалисти на различни позиции и с различен опит и вижте какво мислят за компанията като работодател
    16 юли 2024, 10:51 a+ a- a

    Отляво надясно: Ася Пиперкова – Ръководител „Управление и обслужване на клиенти“, Деян Кьосев, Мениджър проекти и Ангел Кирилов – Производствен директор в „Арома“ АД. Снимка: „Арома“ АД

    В новата рубрика на Economy.bg „Мненията на служителите“ професионалисти във водещи компании от различни сектори в България споделят личните си впечатления за работната атмосфера, колегите, мениджмънта, условията на работа... Какво е да си част от екипа на „Арома“ АД, разказват Ангел Кирилов - Производствен директор, Ася Пиперкова - Ръководител „Управление и обслужване на клиенти“ и Деян Кьосев, Мениджър проекти в компанията.

    Откога сте в компанията и защо избрахте да се присъедините към нея?
    Ангел Кирилов: Над 20 години. И средното и висшето ми образование са в сферата на химичната наука, химичните процеси и технологии и свързаните с тях производства. Като следващ етап след завършване на висшето ми образование реших да работя в производствено предприятие, за да материализирам наученото. В онези времена пътя на развитие беше предначертан. Кандидатствах в Арома и Софарма. Арома ми се обадиха първи – избрах тях.

    Ася Пиперкова: Работя в Арома АД вече 20г., като за това време преминах през няколко отдела на компанията – Експорт, Обслужване на клиенти и Частни марки.

    Деян Кьосев: От 3 години и половина. Преди работех във финансовия сектор, почувствах, че е време за промяна и бях готов за нови предизвикателства. Избрах Арома, защото е българска компания с история и традиции и дава добри възможности за професионално развитие. Също, работата ми се стори предизвикателна и не сгреших. Още от самото начало разбрах, че ще трябва да отговарям за един от най-емблематичните кремове на българския пазар – Крем „Здраве“.

    Ангел Кирилов - Производствен директор в „Арома АД. Снимка: „Арома АД

    Какви бяха първите Ви впечатления?
    Ангел Кирилов: Започнах работа във Варъчно „Оцветители за коса“, като Изготвител на ПФ. Преди 20 години условията на труд в този цех бяха ужасни. Чувствам удовлетворение, че след 20 години работа съумяхме коренно да променим средата, в която работят работниците ни.

    Ася Пиперкова: Стартирах в новосъздадения отдел Експорт, където имах късмета да работя в чудесен екип от професионалисти, с които сме приятели и до днес. Опитът, който придобих тогава, е безценен.

    Деян Кьосев: Въпреки че ще прозвучи тривиално, в Арома усетих, че съм намерил моето професионално място. Впечатленията ми бяха отлични, чист и подреден офис, дружелюбни колеги и професионално-приятелска атмосфера.

    Какво Ви изненада?
    Ангел Кирилов: Имах опит от други производства и не мога да кажа, че нещо ме е изненадало.

    Ася Пиперкова: Не бих казала, че е имало нещо, което да ме изненада или разочарова.

    Деян Кьосев: Изненада ме колко мащабно и сложно е едно производство и какъв голям ресурс от различни специалисти и оборудване е необходим за създаването на козметичен продукт.

    Как бихте описали работната среда, атмосферата в компанията?
    Ангел Кирилов: в Администрацията са ОК. В Производството – работим и полагаме значително усилия да се подобряват. Знаем какво трябва да направим, вярвам, че ще успеем.

    Ася Пиперкова: Една от основните причини да съм толкова дълго в компанията е добрата работна атмосфера и колегиалността. Това са неща, които много ценя и които не се срещат навсякъде. Възможността да комуникираш директно с висшия мениджмънт при необходимост да се намери бързо решение на даден казус също е голям плюс и спомага за ефективността на работата ми. Харесвам и това, че работим с големи европейски вериги - високите стандарти и изисквания, които те имат ни стимулират непрекъснато да се развиваме и да вървим напред, а отличните оценки, които получаваме като обратна връзка носят удовлетворение на целия екип.

    Деян Кьосев: Както вече казах атмосферата е микс от професионално-приятелска.

    Ася Пиперкова - Ръководител „Управление и обслужване на клиенти“ в „Арома АД. Снимка: „Арома АД

    Какво бихте казали за колегите и мениджмънта в компанията?
    Ангел Кирилов: Лично аз успявам да работя с всеки. Виждам проблем в липсата на опит при новите колеги, вследствие на което ефективността е понижена. При получилото се текучество, ролята на ментора е все по-належаща.

    Ася Пиперкова: Само хубави неща.

    Деян Кьосев: Бих им благодарил преди всичко, че са готини хора, както и големи професионалисти. За мен е чест и удоволствие да работя с тях. Сред нас има колеги с по над 20 години опит във фирмата. Те помагат и подкрепят новодошлите. Всички сме обединени от една обща цел и всеки има индивидуален принос за постигането ѝ. Относно моя шеф – тя е един от най-добри мениджъри, с които съм работил. Всекидневно научавам нови неща от нея. Редно е да отбележа, че съм ѝ благодарен и оценявам, че ми гласува безпрецедентно доверие от първия ден.

    Ако трябва да кажете три положителни неща, какви биха били те?
    Ангел Кирилов: Ние заедно ги определихме. Работим в следните насоки: екипност и подкрепа; ефективност и професионализъм; лоялност и признание.

    Ася Пиперкова: Екипност, професионализъм, отношение.

    Деян Кьосев: Безспорно на първо място поставям екипа. Колегите ми са уникални хора, с положителна нагласа и ясно дефинирани цели. Още повече, че ефективността и успехите на една фирма в най-голяма степен зависят от хората, които работят в нея. На второ място е качеството. Стремим се да произвеждаме висококачествени и същевременно достъпни за всички продукти. За тази цел Арома притежава сертификати по ISO стандарти – международен стандарт за управление на качеството и добра производствена практика; BRC; Cosmos и други. Трето място е за 100 годишнината на Арома тази година. Не е често явление фирма да чества 1 век от създаването си.

    Деян Кьосев, Мениджър проекти в „Арома АД. Снимка: „Арома АД

    А какво според Вас може да се подобри?
    Ангел Кирилов: Задължително трябва да се инвестира много повече в развитие на човешките ресурси, да се задържат квалифицираните, отговорни и доказани кадри, същевременно да се привличат нови и перспективи млади хора. Трябва да се създаде програма с основна цел, визия, как ще обезпечаваме компанията с трудови ресурси в краткосрочен и дългосрочен период. Какво трябва да направим, за да можем да работим ефективно и след 5 години. Кризата с кадрите тепърва ще се увеличава, което изисква незабавни действия.

    Ася Пиперкова: Отчитайки текущите тенденции на пазара на труда, мисля, че ще е добре за позициите, при които това е възможно, да се въведе опцията за работа от вкъщи през част от времето. Това за момента при нас е по-скоро изключение.

    Деян Кьосев: Живеем във времена на интегриране на AI в много бизнеси и процеси. И ние трябва да работим в тази насока и да се възползваме максимално от развитието на технологиите. В днешния динамичен свят, ако не се адаптираш бързо, конкуренцията ще те измести. Затова трябва да продължим да се приспособяваме спрямо потребителските очаквания и трендове, както и непрестанните промени в козметичното законодателство.

    Бихте ли споделили с нас какво разказвате на семейството и приятелите си за Вашата работа. Как им описвате какво правите?
    Ангел Кирилов: Много често пренасям работата вкъщи и след работното време. Споделям почти всеки казус. Това е проблем, на който търся решение.

    Ася Пиперкова: Аз съм от хората, които не обичат да пренасят работата си вкъщи и да разказват в детайли за работното си ежедневие. Семейството и приятелите ми знаят най-общо с какво се занимавам, но това, върху което акцентирам, е как се чувствам в компанията. Фактът, че работя толкова време в Арома АД говори сам по себе си.

    Деян Кьосев: Семейството ми вече е доста добре запознато с работата ми и напоследък не говорим много по тази тема. Обикновено им показвам най-новия ни продукт и коментираме заедно визията, опаковката и свойствата му.

    Как оценявате условията за работа и бихте ли препоръчали компанията като място за работа?
    Ангел Кирилов: От контактите, които имам и от това което съм видял в други производства, мога да твърдя, че условията за работа са едни от най-добрите в сферата на производствените компании.

    Ася Пиперкова: Да, бих я препоръчала. Работата в голяма компания, ежедневното взаимодействие с колеги от различни отдели дава добра възможност за личностно и професионално развитие на всички нива.

    Деян Кьосев: Арома дава сигурност и стабилност на своите служители. Разнообразието от дирекции и отдели е голямо, като започнем от администрация и стигнем до производствените процеси и складиране. Бих я препоръчал, както на хора търсещи старт на кариерата си, така и на опитни специалисти.

    Лично Вас какво Ви задържа в компанията?
    Ангел Кирилов: През годините придобих значителен опит, изградих екип от най-добри професионалисти в компанията. Разчитайки на личния ми опит и професионализма на моя екип, мога лесно и бързо да намирам решения и на най-трудните казуси.

    Ася Пиперкова: Естеството на работата и причините, които вече посочих по-горе.

    Деян Кьосев: Разнообразието от предизвикателства, които срещам ежедневно и удовлетвореността да видиш готовия продукт след месеците работа по създаването му. Не на последно място съм си поставил професионални цели, свързани с фирмата, които предстои да изпълня.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа и стаж на „Арома“ АД в JOBS.bg

     

    Вижте още от рубриката МНЕНИЯ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ:

    Мненията на служителите за Еником М 
    Мненията на служителите за Аксес Файнанс  
    Мненията на служителите за Paysafe
    Мненията на служителите за A1 България 
    Мненията на служителите за CluneTech

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 48 минути
    Димитър Радев, БНБ: Облагането на свръхпечалбите на банките носи сериозни рискове за икономиката
    Надяваме се да бъде взето балансирано решение, което ще бъде в полза на всички, коментира Петя Димитрова, председател на Асоциацията на банките в България
    преди 4 часа
    Проучване: Големите компании очакват над 24 млн. евро ръст на приходите от въвеждане на нови финансови технологии до 3 години
    Едва 1/3 от финансовите лидери вярват, че наборът им от софтуер и технологии е в крак с нуждите им и ще може да поддържа бъдещ растеж. отчита доклад на Payhawk
    преди 4 часа
    Лабораторният комплекс на София Тех Парк ще предоставя услуги за бизнеса
    Достъп до високотехнологично оборудване и консултантски услуги ще могат да получат микро-, малки и средни компании
    преди 5 часа
    МФ внася бюджет 2025 с 3% дефицит и ръст на максималния осигурителен доход
    По-висок акциз за алкохол и цигари, данък 15% при недекларирани доходи: вижте още какво предвижда държавния бюджет за догодина