вторник, 10 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9287 прочитания

    Мненията на служителите за A1 България

    Запознайте се с професионалисти на различни позиции и с различен опит и вижте какво мислят за компанията като работодател
    23 май 2024, 10:13 a+ a- a

    От ляво надясно: Антония Каракашева - Специалист „Управление на системи за бизнес и анализ“ в дирекция „ИТ услуги“, Росица Русенова - Старши Мениджър „IP мрежа и услуги“ в направление „Технологии“ на А1 България, и Димитър Русев - Регионален Мениджър „Корпоративни продажби“ в А1 България. Снимки: A1

    В новата рубрика на Economy.bg „Мненията на служителите“ професионалисти във водещи компании от различни сектори в България споделят личните си впечатления за работната атмосфера, колегите, мениджмънта, условията на работа... 

    Какво е да си част от екипа на A1 България и какво прави компанията добър работодател, разказват Антония Каракашева - Специалист „Управление на системи за бизнес и анализ“ в дирекция „ИТ услуги“, Димитър Русев - Регионален Мениджър „Корпоративни продажби“ в А1 България, и Росица Русенова - Старши Мениджър „IP мрежа и услуги“ в направление „Технологии“ на А1 България.

    Откога сте в компанията и защо избрахте да се присъедините към нея?
    Антония: От 2021 година съм част компанията, като започнах като търговски консултант в един от офисите в Горна Оряховица. Избрах да се присъединя към A1, поради вълнуващите възможности за растеж и развитие, които предлага. Моят интерес към предизвикателствата и желанието ми за нови знания ме насочиха към това решение. Имах възможност да се включа в една от инициативите, с които А1 подкрепя хората в екипа да се развиват професионално, IT Boot Camp, и след като преминах няколко обучения и издържах изпитите, вече съм специалист в ИТ направлението. 

    Димитър: Присъединих се към А1 през 2020 година, като преди това работих в съвсем различен бранш. Това беше истинско предизвикателство за мен, но страхотна възможност да се развивам професионално в динамичната сфера на телекомуникациите. Избрах А1, защото виждах как компанията поставя иновациите и клиентското изживяване на първо място, а това съвпадаше с моите лични и професионални стремежи. Освен това имам приятели, част от екипа, което допълнително ми дава увереността, че това е мястото, където искам да развия своя потенциал. 

    Росица: Моята история в А1 започна в началото на 2016 година, когато Blizoo беше придобито от компанията. Така двете компании се обединиха и аз започнах като старши инженер в екип „IP мрежа и архитектура“. На тази позиция голяма част от първоначалните ми задължения бяха свързани с интегрирането на транспортната мрежа на придобитата компания към тази на А1. Това беше голямо предизвикателство за мен, тъй като трябваше да се вземат предвид всички технически особености и да постигнем възможно най-оптимално и качествено изпълнение да бъде, така че да не се усети от крайния клиент. 

    Избрах да се присъединя към A1, поради вълнуващите възможности за растеж и развитие, които предлага, казва Антония Каракашева - Специалист „Управление на системи за бизнес и анализ“ в дирекция „ИТ услуги“. Снимка: A1

    Какви бяха първите ви впечатления?
    Антония: Още от самото начало ме впечатли сплотеността на екипа и динамичната работна среда. Освен това, бях възхитена от професионализма и ентусиазма, с които екипът се справя със задачите и постига поставените цели.

    Димитър: Изключително положителни. Още от самото начало усетих приятелската и подкрепяща атмосфера, създадена от колегите. Те бяха не само професионалисти в своята област, но и истински отборни играчи, готови да помогнат и да споделят своя опит. Процесът на onboarding беше плавен и добре организиран, което ми позволи бързо да се адаптирам към корпоративната култура и да разбера мащабите на възможностите в компанията. Видях, че А1 не само предлага стабилност, но и предоставя възможност за реализиране на големи проекти, което ме мотивира още повече.

    Росица: Размахът и мащабът на компанията и задълбочените професионални знания на колегите. Първите ми впечатления бяха свързани с размаха на компанията, обширната дейност, която се оказа по-голяма отколкото очаквах. Колегите в екипа и техните задълбочени познания в областта също ми направиха отлично впечатление. 

    Какво ви изненада?
    Антония: Приятно ме изненада вътрешната програма за кариерно развитие, IT Boot Camp, в която имах удоволствието да участвам. Програмата не само подкрепя професионалното развитие на служителите, но и предоставя ключови знания и умения, които допринасят за постигането на целите и развитието на бизнеса. 

    Димитър: Изненадите винаги са част от новите начинания. Започнах работа без нереалистични очаквания, които биха могли да предизвикат разочарования по пътя.

    Малко неща ме изненадаха и може би това ми беше голямото предимство. Бях напълно наясно с предстоящите предизвикателства и бях готов да ги преодолея. 

    Росица: Първоначално беше изненадващо колко широкообхватна е сферата на телекомуникациите и колко сложна е инфраструктурата зад всеки мобилен или интернет сигнал. Осъзнах колко важно е сътрудничеството и добрата комуникация между различните екипи – от мрежови инженери до софтуерни разработчици и оператори на оборудване. Да виждаш как всичко се свързва и работи заедно, беше наистина впечатляващо и ме накара да оценявам значението на синхронизацията и координацията в такава среда.
     
    Избрах А1, защото виждах как компанията поставя иновациите и клиентското изживяване на първо място, а това съвпадаше с моите лични и професионални стремежи, казва Росица Русенова - Старши Мениджър „IP мрежа и услуги“ в направление „Технологии“ на А1 България. Снимка: A1

    Как бихте описали работната среда, атмосферата в компанията?
    Антония: Работната среда е изключително динамична, като постоянно има нови възможности за развитие и предизвикателства. Атмосферата е изключително приятелска и подкрепяща, има солидарност и готовност за сътрудничество.

    Димитър: Работната среда в компанията е динамична и вдъхновяваща. Всеки от нас се чувства ценен член на екипа не само на една от водещите български компании, но и на огромна международна структура. Много често обединяваме усилия с колегите от A1 Group, създавайки мултикултурна работна атмосфера, която стимулира сътрудничеството и иновациите.
     
    Росица: Работната среда в компанията обикновено е изпълнена с динамика. Проектите, по които работим с колегите, ни мотивират всеки от екипа да бъде на върха на своите умения и знания. Важно е да сме адаптивни, гъвкави и кооперативни, тъй като индустрията ни е бързоразвиваща се и изисква постоянно обновяване на уменията, технологиите и предоставяните услуги.

    Какво бихте казали за колегите и мениджмънта в компанията?
    Антония: Колегите ми са отлични професионалисти в областта на Business Intelligence и управлението на данни. Тяхната компетентност и ангажираност са ключови за успешното ми интегриране и бързото приспособяване към работната среда. По отношение на мениджмънта мога единствено да конкретизирам впечатлението си от моя пряк ръководител, с когото работим повече от година и на когото целият екип имаме огромно доверие. За развитието на компанията мога единствено да изкажа впечатлението си – вървим напред, развиваме се и търсим нови хоризонти.

    Димитър: В А1 успехът е резултат от колективните усилия на всички служители. Ние сме екип, който работи заедно с обща цел – да преодолеем предизвикателствата пред нашите клиенти. Нашата позиция е на най-големия системен интегратор в България и големите ни успехи са директен резултат от професионализма на всеки от нас и от стратегическия подход на мениджмънта. 

    Росица: В А1 новите идеи и предложения за подобрения се ценят високо.
    Същевременно мениджърите са добре организирани и осигуряват необходимите ресурси и насоки, за да помогнат хората в екипите си да постигат своите цели. 

    Ако трябва да кажете три положителни неща, какви биха били те?
    Антония: А1 е високо оценена с Great Place to Work, което потвърждава атрактивността и ефективността на нашата работна среда. Нашата компания се отличава с изключителна скорост на развитие както в сектора на телекомуникациите, така и в областта на новите технологии, като се осигурява възможност за растеж и развитие на всички наши служители. В A1 се стремим да предоставим възможности за развитие и напредък на всички ентусиазирани и мотивирани служители, като създаваме положителна и подкрепяща работна обстановка. 

    Димитър: Професионално подготвени служители, работещи в добре организирана структура и насочени към предоставяне на продуктово ориентирана услуга.

    Развитието на професионални отношения с компании в различни сфери на бизнеса ни дава възможност да разширим познанията си и да бъдем максимално полезни.

    Росица: В А1 има необятни възможности за постоянно учене и развитие, екипен дух и като част от компанията съм част от иновациите. Всичко това според мен е и доказателство за позитивната среда и усърдната работа в А1 и неслучайно наскоро бяхме отличени със сертификат Great Place to Work. 
    Всеки от нас се чувства ценен член на екипа не само на една от водещите български компании, но и на огромна международна структура, казва Димитър Русев - Регионален Мениджър „Корпоративни продажби“ в А1 България. Снимка: A1

    А какво според вас може да се подобри?
    Антония: Според мен трябва да се фокусираме не само в поставените от компанията цели, а да подобряваме себе си, да бъдем по-адаптивни и да се стремим към самоусъвършенстване. А1 винаги се стреми да се отличава със своята индивидуалност.

    Росица: Сред ключовите аспекти една голяма организация да функционира ефективно, е да се работи по ясни процеси и правила, които да управляват дейностите ѝ. Въпреки това непрекъснатото подобряване на бързината на изменение на тези процеси е от съществено значение. Това може да включва отстраняване на излишни тежести и оптимизиране на работните процедури. Всеки от нас може да допринесе за този процес, като споделя идеи и предложения за подобрения и като не разчита, че всичко вече е готово и решено. Взаимното участие и ангажираността на всички членове на екипа са от съществено значение за успешното изпълнение на тази цел.

    Бихте ли споделили с нас какво разказвате на семейството и приятелите си за твоята работа. Как им описвате какво правите?
    Антония: За семейството и приятелите ми обикновено обобщавам моята работа, като им казвам, че участвам в екип, отговарящ за наблюдение и оптимизация на автоматизирани процеси, както и за управлението на бази данни и отстраняване на технически проблеми. Това включва създаване на нови процеси и подобрения, за да се осигури по-ефективна работа на системите. 

    Димитър: Когато говоря със семейството и приятелите си за работата ми в А1, обикновено споделям, че сме тук, за да улесним живота на хората и бизнеса чрез технологиите. Обяснявам, че предоставяме иновативни и надеждни услуги, които отговарят на ежедневните нужди на клиентите ни, от изграждане на IT инфраструктура до високотехнологични облачни решения.
     
    Росица: Стремя се да разбирам в дълбочина бизнес нуждите, които водят до всяка задача, която имаме да решим. Тъй като технологиите продължават да се развиват, а изискванията на клиентите нарастват, е важно да сме винаги в крак с последните тенденции и да се адаптираме, за да отговорим на техните нужди.
     
    Своевременната и ефективна комуникация в екипа е от съществено значение, за да се уверим, че всяка задача се изпълнява възможно най-добре, ефективно и ефикасно. В крайна сметка целта ми е да предоставяме качествени услуги и да имаме екип, който е устойчив и компетентен във времето.

    Как оценявате от ваша гледна точка условията за работа и бихе ли препоръчали компанията като място за работа?
    Антония: От моя гледна точка условията за работа в компанията са изключителни, като се включва гъвкаво работно време и възможност за хибриден режим на работа. Бих препоръчала компанията като идеално работно място, тъй като А1 поставя висок приоритет върху развитието и благополучието на своите служители, осигурявайки им възможности за професионално и лично развитие. Компанията предоставя допълнително разнообразни извънработни активности и ангажименти, включително благотворителност и развлечения, което обогатява работния живот и утвърждава общностната ангажираност. Това допринася за баланса между работни и лични взаимоотношения. Тези аспекти са само част от позитивите на компанията, но те са ключови за създаване на условия, които да съответстват на динамиката на съвремието, в което живеем. Това го потвърждава и отличието на компанията с Great Place to Work. 

    Димитър: Условията за работа в компанията са изключително подходящи за всеки, който иска да се развива и да работи интензивно и „на високи обороти“ в IT сектора. Вярвам, че е страхотно място за работа за всеки, който цени обмена на знания и опит с колеги от различни сектори. Горещо препоръчвам компанията като идеално място за работа на онези, които са амбицирани да се учат и развиват, докато същевременно се наслаждават на приятелски отношения в един сплотен екип.
     
    Росица: Има много възможности за развитие и професионално израстване, както и стимулираща работна среда, в която се насърчават творчеството и иновациите. Затова вярвам, че компанията е добро място за работа, особено за хора, които ценят динамичната среда и са готови да се ангажират с постоянно учене и развитие.

    Лично вас какво ви задържа в компанията?
    Антония: От една страна, това са връзките с екипите, с които сътруднича, които не само са колегиални, но и приятелски, което създава силен екипен дух и подкрепа. От друга – работната обстановка в компанията ме кара да чувствам, че съм на правилното място. И накрая, динамичният характер на работата, който ми позволява да участвам в непрекъснат процес на учене и развитие, като всяка нова работна седмица предлага възможност за нови предизвикателства и познания, мотивиращи ме да продължавам да се развивам както професионално, така и лично.

    Димитър: Компанията предоставя възможност за непрекъснато обучение и развитие, което е изключително важно за мен. Динамиката на промените ни позволява да бъдем в крак с времето и да внасяме иновации в бизнеса. Това, че можем да допринесем за подобряването на бизнес средата в България, ме мотивира да остана и да продължа да работя тук. Има много фактори, благодарение на които А1 заслужено получи сертификата Great Place to Work, но най-вече в ядрото на компанията се съдържа солидарността и човечното отношение към всеки служител.
     
    Росица: Възможността за развитие на уменията е ключов фактор. Имам възможност да посещавам разнообразни обучения, курсове и възможности за сертифициране, които ми позволяват да проследявам последните технологични тенденции и да се развивам професионално.
    Добрият колектив, корпоративната култура и средата също са от съществено значение и приоритет за мен. 
     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Димитър Радев, БНБ: Облагането на свръхпечалбите на банките носи сериозни рискове за икономиката
    Надяваме се да бъде взето балансирано решение, което ще бъде в полза на всички, коментира Петя Димитрова, председател на Асоциацията на банките в България
    преди 5 часа
    Проучване: Големите компании очакват над 24 млн. евро ръст на приходите от въвеждане на нови финансови технологии до 3 години
    Едва 1/3 от финансовите лидери вярват, че наборът им от софтуер и технологии е в крак с нуждите им и ще може да поддържа бъдещ растеж. отчита доклад на Payhawk
    преди 5 часа
    Лабораторният комплекс на София Тех Парк ще предоставя услуги за бизнеса
    Достъп до високотехнологично оборудване и консултантски услуги ще могат да получат микро-, малки и средни компании
    преди 5 часа
    МФ внася бюджет 2025 с 3% дефицит и ръст на максималния осигурителен доход
    По-висок акциз за алкохол и цигари, данък 15% при недекларирани доходи: вижте още какво предвижда държавния бюджет за догодина