Южнокорейската компания е удвоила дела си на пазара, сочи доклад на анализаторската компания IDC
Samsung засилва присъствието си на пазара на таблети. Южнокорейската компания е удвоила дела си през последното тримесечие на 2012, сочи доклад на анализаторската компания IDC, цитиран от BBC.
Производителят на устройствата Galaxy е продал 7.9 млн. таблети, което е ръст с 2.2% на годишна база. Така делът на Samsung достига 15.1%.
Въпреки че Apple продължава да доминира на пазара на таблети, делът на „Ябълката” се е свил през последните три месеца на 2012 от 51.7% до 43.6%, сочат данните на IDC.
Световните продажби на таблети са скочили със 75% през четвъртото тримесечие на 2012 до рекордните 52.5 милиона.
Ръстът на пазара на таблети рязко контрастира с този на традиционните персонални компютри, чиито продажби отбелязаха спад през последното тримесечие за първи път от 5 години насам, отбелязва BBC.