четвъртък, 10 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    439 прочитания

    Amazon ще си сътрудничи с Pinterest и TikTok

    Потребителите ще могат да купуват директно от онлайн търговеца без да напускат платформите
    12 август 2024, 08:55 a+ a- a

    Снимка: Economy.bg

    Amazon не иска да прекъсва купувачите, използващи социалните медии. Всъщност би предпочел те да използват приложенията и да пазаруват едновременно, пише Quartrz.

    Гигантът за електронна търговия се обедини с TikTok и Pinterest, за да направи по-удобно за потребителите да пазаруват директно от приложенията на социалните медии, без да е необходимо да напускат платформите, ход, с който компанията се надява да увеличи приходите.

    Потребителите ще трябва да свържат акаунтите си в TikTok или Pinterest с акаунта си в Amazon и след като се синхронизират, ще могат да купуват конкретен артикул директно от Amazon, докато все още са в някое от приложенията за социални медии.

    Свързаните акаунти ще позволят на потребителите в САЩ да виждат „цени в реално време, допустимост на Prime, прогнози за доставка и подробности за продуктите“, каза говорител на Amazon пред Quartz в имейл.

    Ако потребителите искат да се откажат от технологичното пазаруване, те могат да прекратят връзката на акаунта си в Amazon в настройките на приложението TikTok.

    През юли Pinterest отчете печалба за второто тримесечие, в която подчерта, че броят на глобалните месечни активни потребители се е увеличил с 12% на годишна база до 522 милиона потребители.

    Бил Реди, главен изпълнителен директор на Pinterest, каза, че това отчасти се дължи на факта, че Pinterest печели пазарен дял с големи рекламодатели, като Amazon, първият партньор за реклами от трети страни.

    Последният ход на Amazon отразява нарастващата тенденция на пазаруване в приложението в САЩ и се основава на подобни партньорства, които вече има с Meta и Snap.

    Въпреки че TikTok описва сътрудничеството като предлагащо „безпроблемно и забавно пазаруване“, докато Pinterest разширява съществуващото партньорство с Amazon за поддръжка на инвентарни реклами, това все пак е смел и умен ход от страна на Amazon.

    През юли Amazon публикува рекордни стойности за своето събитие Prime Day, което надхвърли $14,2 млрд. по време на двудневния блиц.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 минути
    В ЕС българите са най-неудовлетворени от живота си
    Най-доволни са хората във Финландия, Румъния, Словения, Австрия и Белгия
    преди 1 час
    Wiser Technology купува сръбската Badin Soft
    Това е 7-та сделка по придобиване на българската софтуерна компания за последните 18 месеца
    преди 2 часа
    Eldrive и AMPECO стартират стратегическо партньорство
    Те ще работят за ускоряване навлизането на зарядна инфраструктура за електромобили в Източна Европа и Прибалтика
    преди 2 часа
    Започва изготвяне на Национална индустриална стратегия, съвместно с ЕК и бизнеса
    Министър Николов се срещна с представители на Европейската комисия
    преди 3 часа
    Ryanair стартира нова дестинация от Пловдив
    Обсъжда се откриването на авиолинии от Испания и Италия от Пловдив
    преди 5 часа
    Слаб ръст на нощувките на чужденци у нас през август
    Според данните на НСИ нощувките на българи намаляват с 2%