вторник, 11 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2333 прочитания

    OMV с нова бранд идентичност за търговската мрежа в ЦИЕ

    Процесът по ребрандиране ще се осъществи в следващите 3 години на 1000 бензиностанции в общо 7 държави
    17 юни 2024, 13:47 a+ a- a

    Изображения: OMV

    OMV предприема следваща ключова стъпка към своята трансформация. Компанията представя обновяване на корпоративната си идентичност, което ще се случи в следващите 3 години на територията на 7 държави – Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, България и Сърбия. Чрез нея се поставя и нов стратегически фокус за създаване на свят, където устойчивата енергия, устойчивата мобилност и устойчивият начин на живот се превръщат в реалност за всички. 

    За OMV Aktiengesellschaft
    Чрез постепенно преминаване към нисковъглеродни бизнеси OMV се стреми да постигне нетна нула най-късно до 2050 г. Компанията реализира приходи от €39 млрд. през 2023 г., с персонал от около 20 600 служители по света, отличаващ се с многообразие и висок професионализъм. Акциите на OMV се търгуват на Виенската фондова борса (OMV) и като американски депозитарни разписки (OMVKY) в САЩ.

    Бранд идентичността и дизайнът ще бъдат напълно обновени навсякъде – както в бизнес към бизнес (B2B) частта, така и в бизнес към потребител (B2C). Новият дизайн ще бъде въведен поетапно на 1000 бензиностанции, които обслужват повече от 650 000 клиенти всеки ден. Обновената бранд идентичност ще обхване и бързо разрастващата се мрежа от зарядни станции eMotion за електрически превозни средства. 

    Приблизително 1,5 милиона бизнес карти ще бъдат актуализирани в следващите 3 години. Част от процеса е и дигиталната трансформация, която ще започне с уебсайта на OMV Group (new.omv.com), и ще продължи с приложението OMV MyStation, което се използва от повече от 1 милион потребители в Централна и Източна Европа (ЦИЕ). 

    „Неизменна част от работата ни в OMV е да бъдем част от мобилността на хората. Затова основната ни цел е да продължаваме да улесняваме и подобряваме обслужването, като надхвърляме очакванията, отговаряме на променящите се потребности на нашите клиенти и им предлагаме широк спектър от иновативни, устойчиви и дигитални решения. Новата ни бранд идентичност и мотото “Forward for Good” отразяват стратегията на компанията, пътя на трансформация и нагласата ни към бъдещето.“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България. 

    Визуалната идентичност от 1995 г. се актуализира посредством цялостна стратегия за бранда. Основният елемент в новия дизайн е символ, който представя посоката на OMV като интегриран бизнес в сферата на химикалите, горивата и енергията, основан на принципа за устойчивост и кръговата икономика. Новият визуален символ олицетворява непрекъснато движение и прогрес, надгражда успешното минало и чертае пътя към утрешния ден. Цветовете на новия дизайн препращат към произхода и историята на бранда. В същото време, адаптирането на основната цветова палитра поставя по-ясни акценти и предлага надеждна, модерна основа за комуникация в дигиталната среда с перспектива за устойчивост в бъдещето. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 минути
    преди 3 часа
    Amazon планира масивни инвестиции в AI
    Технологичният гигант е на път да похарчи над $100 млн. през тази фискална година
    преди 3 часа
    Само Унгария е по-зле от България в ЕС по корупция
    Страната ни се нарежда на 76-о място в световната класация на Transparency International
    преди 5 часа
    Държавата пое нов дълг за още 100 млн. лева
    Министерството на финансите преотвори емисия 3-годишни ДЦК
    преди 6 часа
    Наемането в САЩ се забавя през януари
    Въпреки това безработицата отчита слаб спад
    преди 22 часа
    Най-топлият януари в историята
    Въпреки Ла Ниня, която обичайно носи по-ниски температури