събота, 13 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7241 прочитания

    Световни експерти в рекламата идват в България за ФАРА 2024

    Уъркшоп за развитие на таланти в креативната индустрия и литературен фестивал ще бъдат част от фестивала тази година
    16 май 2024, 13:27 a+ a- a

    Организаторите на ФАРА разкриха имената на някои от международните лектори, които ще се качат на сцената на Фестивала тази година. Професионалисти с впечатляващи постижения в индустрията ще разгледат творческия, комуникационния и рекламния бизнес в нова светлина по време на събитието в Международния конгресен център в град Бургас. Сред тях са:

    Дейв Трот – Лектор, рекламна и маркетингова легенда. През 40-годишната си кариера в рекламата Dave Trott си изгради репутация както на брилянтен копирайтър, така и на лидер в индустрията. Той е работил и основал емблематични агенции и е създал някои от най-запомнящите се кампании в индустрията. ще говори за умния подход към реализирането на идеи.

     

     

     

    Андрей Тюркавин –  Само дни преди участието си в програмата на Cannes Lions, на сцената на ФАРА’24 ще се качи носителят на 44 Cannes Lions награди за творчество, бивш програмист и настоящ творчески лидер Андрей Тюкявкин с разговор на тема Reinventing brands.

     

     

     

    Антоанета Мечанова – Основателят на творческата агенция La Maison Hush Hush е вдъхновяващ пример за творчески номад, преминал през всички измерения на артистизма, обходил творчески пътеки през Ню Йорк и Париж, работил за брандове като Louis Vuitton. Антоанета е била част от международни екипи на BBDO, Publicis, Ogilvy & Mather, като от 2015 г. развива La Maison Hush Hush, работейки за глобални марки.

     

     

    Мат Смит – С оглед на непрестанния фокус на рекламната индустрия в създаването на комуникационни и рекламни продукти в посока на Gen Z, от сцената на ФАРА’24 за връзката с активното поколение ще говори Мат Смит. Hashtags to handshakes: Connecting with Gen Z е темата, която мениджърът тенденции в GWI ще представи. 

     

     

     

    Патриция Болионе – За да бъдем в крак с времето и непрестанно променящия се ход на рекламата и творчеството, бранд стратегът и дизайнер на творческото образование Патриция Болионе ще сподели с публиката на ФАРА Creativity Trend Report – анализ, който изследва развиващия се пейзаж на творчеството, ангажираността на марката и участието на общността, като набляга на културната уникалност.  

     

     

    ФАРА ще бъде и място за развитие на  настоящите и бъдещите таланти в индустрията с уъркшопа „Talking Brands: Накарай я да проговори“, воден от Велина Мавродинова. Той е насочен към тези творчески личности, които вече имат опит с брандинг проекти и ще започне малко преди старта на ФАРА’24. Уъркшопът стартира още през май с предварителни срещи и работа по специален проект, а на 7 юни в Бургас, по време на фестивала, участниците ще имат възможност да споделят в група своята работа и да обменят нови знания.

    Кандидатстването за уъркшопа става с кратко представяне и мотивация за очакването какво бихте искали да вземете и научите от процеса и досегашен опит в изграждане и участие в брандинг процес. Информацията се изпраща на имейл fara@baca.bg до 17.05, придружена с имейл адрес и номер за връзка на кандидата.

    Като резултат от поставеното в началото на 2024 г. партньорство между БАКА и Черноморския международен литературен фестивал, ФАРА ще приюти и литературни специалисти, поети, есеисти и преводачи. Видни представители на литературното съсловие ще участват със специални лекции в програмата на ФАРА’24. Остап Сливински, поет, писател и преводач от български на украински език, член на УС на Украинския ПЕН център, и Гвантса Жобава, вицепрезидент на Международната асоциация на книгоиздателите, ще се включат като лектори в програмата на ФАРА.  Вечерта на 7 юни ще прикове вниманието на посетители и публика с литературно четене от поети и писатели, участници в Литературния фестивал.

    Акредитации за Фестивала, който ще се проведе от 6 до 8 юни в пространствата на Международен конгресен център – Бургас, могат да бъдат закупени онлайн през сайта на ФАРА. Подробна информация относно достъп до Фестивала и церемонията може да бъде открита тук: https://www.fara.bg/accreditations.

    ФАРА 2024 ще се случи под творческата концепция „В нова светлина“, чиято визуална идентичност е вдъхновена от идеята за проектиране на новото върху вече установеното, споделя Виктор Манчев, творчески директор на All Channels и арт директор на визуалната част от концепцията. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    ЕК заплаши с по-големи глоби социалната мрежа „X“ на Мъск
    Според Брюксел платформата нарушава дигиталното право на ЕС
    преди 12 часа
    ЕК одобри държавна помощ от 142 млн. евро за българската енергетика
    Помощта ще бъде под формата на директни безвъзмездни средства за доставчици на природен газ
    преди 14 часа
    Ключово постижение за България: INSAIT със 17 приети статии на знаков форум за компютърно зрение
    За първи път от 34 години българска институция се нарежда наравно с едни от най-добрите университети в света на ECCV
    преди 16 часа
    ЕП гласува следващата седмица дали Фон дер Лайен остава начело на ЕК
    Ако бъде избрана, тя ще се върне на поста председател на Европейската комисия за следващите 5 години
    преди 17 часа
    Радев ще връчи втория мандат следващата седмица
    Президентът очаква от ПП-ДБ да кажат дали ще останат опозиция или ще опитат да съставят правителство