Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
В Зала 3 на Националния дворец на културата започна Serp Conf 2024 International. Това е първото двудневно издание на събитието за SEO, дигитален маркетинг и е-търговия. Билетите бяха напълно разпродадени, а посетителите са от над 20 държави, сред които Канада, САЩ, Великобритания, Румъния, Италия, Сърбия, Испания, Гърция, Белгия, Полша и др.
Събитието, което традиционно събира SEO елита, тази година обхваща и социалните мрежи, електронната търговия, платените дигитални реклами и изкуствения интелект.
Вторият ден на събитието (19 април) ще бъде открит от човека, пророкувал бъдещето на електронната търговия - Wijnand Jongen, президент на Ecommerce Europe.
След него на сцената на 19 април ще излязат, за да споделят опит и ценни знания с аудиторията, лектори, модератори и водещи като:
Gary Illyes - анализатор в екипа на Google Search. В момента той се фокусира върху публикуването на информация за системите за търсене на Google. Поставил си е за цел да помага за създаването на уебсайтове, които работят добре както за потребителите, така и за Search. Появата му на SERP Conf. 2024 International предизвиква много силен интерес, особено в контекста на последните ъпдейти на най-използваната търсачка в света, отбелязват организаторите.
Лектори от Google, Semrush, Ahrefs и Ecommerce Europe на SERP Conf. International 2024
Hugo Faustino идва в София и ще сподели know-how от своя 15-годишен опит в ръководенето на кампании и изготвянето на креативни стратегии за B2B и B2C бизнеси. Фокус в работата му са ориентираните около потребителите кампании и дигиталната активация за брандове като Netflix (The Adam Project) и Nike. В момента се развива в креативната индустрия.
Raluca Bujoreanu - опитен продуктов лидер с над 15 години опит в управлението на е-комерс и дигитални бизнеси в цяла Европа. Тя е не само експерт в цифровата сфера, но и преподавател, ментор и съветник на стартъпи. Като продуктов лидер в Zalando, нейната основна мисия е да използва технологията за решаване на клиентски и бизнес предизвикателства, като същевременно създава иновативни, високоефективни дигитални изживявания.
Cindy Krum - основател и главен изпълнителен директор на MobileMoxie (ex: Rank-Mobile). От 2005 г. насам тя предлага креативни идеи за SEO и ASO на консултанти за различни етапи на дигиталния маркетинг по целия свят. През 2022 г. е обявена за един от 10-те най-влиятелни SEO специалисти от The USA Today. Синди е автор на световен бестселър, преведен на 5 езика: Mobile Marketing: Finding Your Customers No Matter Where They Are.
Zlatan Ivanov има над 8 години опит в маркетинг сферата. Той е съосновател в стартъп софтуера Trackian и в маркетинг агенцията Digital A. Той задълбава в това как анализът на данни помага в стратегирането. Мисията на Златан е да помогне на бизнеса да взима по-добри решения чрез анализ на данни, което да доведе до повече генерирана стойност и печалба.
Judith Lewis - известна международна водеща на събития, писател, блогър и консултант по цифрови медии. Специализира в прилагането на стратегическо разбиране за цифрови технологии, за да помогне на бизнесите да бъдат иновативни и да оптимизират своята ефективност в комуникационна среда. Има над 25-годишен опит, предшестващ влизането на Google на пазара и в момента управлява своя собствена консултантска фирма.
Георги Малчев - управляващ съдружник в Xplora - водеща агенция за дигитален маркетинг в региона на Източна Европа, която има клиенти от над 120 водещи български и мултинационални компании - от бързооборотни стоки през индустриални продукти до финансови услуги. Георги има над 27 години опит в стратегическото развитие и оперативно управление на компании, както и в областта на корпоративния маркетинг и реклама – като консултант, мениджър, член на съвета на директорите, управител.
Събитието е под патронажа на Столична община.