вторник, 28 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2051 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: Publicis Dialog

    Научете повече за предизвикателствата в работата на Диляна Токушева-Тодорова, Артдиректор в комуникационната агенция
    25 март 2024, 15:26 a+ a- a

    Диляна Токушева-Тодорова, Артдиректор в Publicis Dialog, снимка: Economy.bg

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Диляна Токушева-Тодорова, Артдиректор в Publicis Dialog:

    Представете се с две имена, позиция и какво е Вашето образование:
    Казвам се Диляна Токушева-Тодорова и съм артдиректор в Publicis Dialog – една от творческите агенции в Publicis Groupe Bulgaria. Завършила съм висше образование в НБУ, специалност „Графичен дизайн“.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    Завърших гимназия със специалност „Моден дизайн“ при едни от най-добрите преподаватели тогава по мое мнение, Таня Тосева и Иво Кирков. Дадоха ми страхотна основа, която ми позволи да се развивам във всички визуални направления. Бях решила да разнообразя знанията си и да продължа образованието си в университета с анимация. В деня на кандидатстване в университета се случи нещо, което промени избора, който бях направила предварително и за който се бях готвила. Имах неочаквана среща с тогавашния заместник-декан по графичен дизайн в НБУ, който ми разказа, какво представлява специалността и в какви сфери бих могла да се развивам в бъдеще. Много бързо осъзнах, че това бих учила с огромен интерес. Тогава специалността не беше от много популярните. Докато все още учех, отново случайност ме отведе в рекламния отдел на голяма българска фирма от хранително-вкусовата промишленост. След подготвянето на един брой от техния вътрешен вестник имах покана да остана да работя за тях. И някак си така, без много усилия, попаднах в света на маркетинга и рекламата.

    Откъде черпите вдъхновение?
    Вдъхновение черпя от живота – от хората, от случките, от преживяванията, природата. Не си слагам граници.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    Работата ми е свързана в голяма степен с използването на специализиран софтуер. Затова всичко, свързано с новостите при него, ми е в помощ. Също така гледам да съм в течение с агресивно навлизащия изкуствен интелект.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали, и защо Ви е фаворит?
    Трудно ми е да дам един пример. Разнообразието от проекти, в които съм участвала, е наистина богато. Мисля, че най-силно удовлетворение изпитвам от реализирана кампания, в която е вложена много енергия. Такъв проект е цялостното ребрандиране на минерална вода „Банкя“, в който имах ключова роля и съвместно с екипа успешно променихме облика на марката. Разработките ни преминаха през създаване на нови етикети, препозициониране и обновени послания, за да видим всичко това мултиплицирано в милиони опаковки. Удовлетворение ми носи фактът, че със средствата на комуникацията променяме средата, в която живеем, към по-добро. Пример за това е кампания на Visa и Центъра за градска мобилност в София, разработена от нашия екип, която успя да популяризира и насърчи заплащането в градския транспорт с дебитна/кредитна карта. Нещо на пръв поглед неособено впечатляващо, но същевременно улесняващо ежедневното пътуването на хиляди хора в столицата.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Мисля, че с времето успях да се науча да не приемам лично разминаванията между двете, и знам, че пълна свобода в творчеството си имам само с личните си проекти. Ключово за бизнес успеха на една идея често е връзката със самия клиент. Когато тя се базира на партньорство, ясна е ролята на всеки от участниците в процеса, нещата се случват магично бързо и без излишно губене на време и резултатът е на лице.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Многоцветни, креативни, човечни.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    Сигурна съм, че заради темповете, с които се случва животът напоследък, в доста близко бъдеще ще има промени в начина, по който комуникираме с аудиторията. Вероятно посланията ще станат много по-персонални и каналите, по които ще достигат до хората, ще са по-различни, технологични, базирани на данни и информация. Прогнозата ми е, че изкуственият интелект ще остане само на ниво помощно средство, а рекламният бранш ще продължи да се стреми към автентичност.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Publicis Groupe в Jobs.bg

    Вижте още от рубриката Какво е да си част от творческия екип на...:

    Олга Стойчева, The Smarts
    Валентин Томов, Noble Graphics
    Александър Братимиров, Human
    Боби Петров, All Channels
    Емилияна Кънчева, Noble Graphics
    Кристиян Неделчев, M3 Communications Group, Inc.
    Мария Харизанова, All Channels

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Китай ще подпомага производството на чипове с $47,5 млрд.
    Една от основните области, върху които ще се фокусира третата фаза на фонда, е оборудването за производство на чипове
    преди 19 часа
    Paysera България дебютира на ВЕАМ пазара на БФБ
    Компанията за дигитални платежни услуги планира да увеличи капитала си с 2 млн. лв.
    преди 21 часа
    Standard & Poor's потвърди рейтинга на България и стабилна перспектива
    Агенцията прогнозираприемане в еврозоната най-късно началото на 2026 г. и ръст малко под 3% за периода 2025-2027 г.
    23 май 2024, 15:30
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    23 май 2024, 13:52
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата