понеделник, 16 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    874 прочитания

    Антония Божкова е новият маркетинг директор в Телерик Академия

    Тя има близо 20 години опит в сферата на B2B маркетинга в различни софтуерни компании
    21 март 2024, 09:14 a+ a- a

    Снимка: Телерик Академия

    Телерик Академия обяви, че разширява маркетинг екипа си. Антония Божкова заема позицията маркетинг директор с фокус върху общата бранд визия, изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички настоящи и нови продукти на Академията.

    Антония има близо 20-годишен опит в сферата на продуктовия маркетинг в B2B технологичната индустрия, като през годините помага за позиционирането на бранда и продуктите на компании като Telerik, Progress, SessionStack и Resolute Software. Тя е съосновател на The Indigitals – консултант в областта на стратегическия маркетинг за B2B технологични компании. През годините Антония подпомага пускането и успешното утвърждаване на пазара на множество софтуерни продукти и изгражда маркетинг екипи, които да отговарят на специфичните нужни и стратегии за растеж на организациите, за които работи. 

    Позицията на Антония като маркетинг директор е ключова за плановете за растеж на Телерик Академия. Ролята е резултат от стремежа на Телерик Академия да надгражда и разширява продуктите и услугите си, така че те да отговарят максимално на нуждите на бизнеса, и да наложи присъствието на бранда включително извън пределите на България. 

    „Назначението на Антония идва в момент, в който сме на прага на обявяване на нови продукти и услуги, които ще станат част от портфолиото на Телерик Академия. Вярвам, че опитът и стратегическата визия на Антония несъмнено ще помогнат за тяхното популяризиране, за подсилване на нашия бранд и за създаване на допълнителна стойност за курсистите и партньорите ни.“ - коментира Александра Мечкова – главен изпълнителен директор на Телерик Академия. 

    Присъединяването на Антония към екипа се явява като продължение на бързото развитие на Телерик Академия. През последните 5 години компанията утроява партньорската си мрежа (над 260 компании партньори), и удвоява броя на програмите, интереса към тях и приходите си. Само за 2023 г. се отчита 30% увеличение на кандидатите и завършващите. 94% е удовлетвореността на курсистите в Alpha програмите, 92% - тази в Upskill програмите, а 91% от завършилите биха препоръчали обучението в Академията на приятел. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    13 септември 2024, 16:27
    DSV купува Schenker за $15,9 млрд.
    Сделката ще създаде най-голямата логистична компания в света
    13 септември 2024, 15:37
    Най-новият модел на OpenAI може да... „разсъждава“
    Той може да дава отговори на сложни запитвания
    13 септември 2024, 15:35
    Индустриална зона „Загоре“ с договори за 1240 работни места
    Планираните инвестиции са за 150 млн. лв.
    13 септември 2024, 14:42
    Приключи станажнтската програма на Електрохолд за 2024 г.
    В 17-ото ѝ издание се включиха над 50 студенти
    13 септември 2024, 14:16
    13 септември 2024, 11:41
    Nedschroef обмисля нови инвестиции и разширяване на завода си у нас
    Нидерландската компания с база в Стара Загора получи сертификат за инвестиция клас "Б"