Научете повече за предизвикателствата в работата на Емилияна Кънчева, арт директор в рекламната агенция
В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Емилияна Кънчева, арт директор в рекламна агенция Noble Graphics:
Представете се с две имена, позиция и какво е Вашето образование:
Казвам се Емилияна Кънчева и съм арт директор в рекламна агенция Noble Graphics. Образованието ми е незавършен графичен дизайн в НБУ.
Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
Да се насоча към рекламата беше естественият следващ етап от професионалния ми път. Привлече ме динамиката и разнообразието от проекти и клиенти.
Откъде черпите вдъхновение?
Отвсякъде. От случаен пост в instagram, от любими артисти и студиа по света, понякога дори и от интро на сериал. Последно време и в linkedin често се случва да срещна някой супер вдъхновяващ дизайн проект.
Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
Най-лоялният партньор на всеки дизайнер - Adobe Creative Cloud.
Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали и защо Ви е фаворит?
Трудно ми е да избера един фаворит. Любимите ми кампании са тези, зад които стои кауза. Тези, които се борят с обществени проблеми, със социалната стигма. Тези, които провокират, и тези, които успяват да достигнат дори до управляващите.
Кой е най-скорошният проект, по който сте работили, и какво можете да ни разкажете за него?
Zoo Детективи - обучителна treasure hunt игра за малки и големи, разиграва се в Зоологическа градина София. Ще бъде активен през цялата година, всеки е добре дошъл да се разходи и да тества знанията си. Проектът е осъществен с подкрепата на Банка ДСК и Mastercard. А чудните илюстрации са дело на Тео Георгиев.
Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
Творческата визия ни прави услуга да надскачаме клиентските очаквания.
Кои са най-големите предизвикателства във Вашата работа?
Малките бюджети.
С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
Креативен, мотивиран, ефективен.
Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
През следващите години очаквам да има много по-сериозно навлизане на AI в рекламата. Вероятно част от компаниите ще искат да създават съдържание сами, посредством AI. Но това би работило в плюс на креативната индустрия, тъй като ще направи добрите идеи, както и човешкия принос много по-ценни.
Вижте още от рубриката „Какво е да си част от творческия екип на...:“
Какво е да си част от творческия екип на: Noble Graphics
Какво е да си част от творческия екип на: Human
Какво е да си част от творческия екип на: All Channels