понеделник, 17 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1248 прочитания

    Олга Стойчева е новият творчески директор на The Smarts

    Тя има над 10 години опит в сферата на рекламата и рекламния дизайн
    12 декември 2023, 15:26 a+ a- a

    Снимка: Олга Стойчева - творчески директор на рекламна агенция The Smarts

    Олга Стойчева става криейтив директор на The Smarts. Тя ще ръководи и развива творческите екипи агенцията в България.

    „Олга е част от агенцията вече 9 години, през които извървя смело целия път от младши дизайнер, през арт директор до творчески директор. Тази промяна идва точно навреме – когато всички трябва да скачаме по-високо и по-бързо, за да бъдем това, което заслужаваме“, споделя Радослав Бимбалов, основател на The Smarts.

    “Щастливи сме, че творческият отдел на The Smarts преминава в ръцете на забележителен и талантлив колега, който не спира да се развива. Оля неведнъж се е доказала през годините като изключителен професионалист с нейната огромна отдаденост в работата, творчески подход, артистичност и въображение“, допълва Румина Николова, управляващ директор на The Smarts.

    Олга Стойчева е специалист с над 10 години опит в сферата на рекламата и рекламния дизайн. Учила е „Графичен дизайн“ и „Плакат и рекламен дизайн“ в Нов български университет. През 2014 г. Олга става част от екипа на The Smarts. През 2018 г. заедно със София Куприон Олга печели регионалния конкурс „The Young Lions Film“ на фестивала „Cannes Lions“ със стоп моушън анимация на тема „Нова телевизия подкрепя българското кино“.

    През тези 9 години тя работи за български и международни клиенти, сред които някои от най-големите компании, опериращи на българския пазар – Mtel, Ариана, UniCredit Bulbank, BILLA, OLX, IKEA, Telelink Business Services, Pluxee България, dm, както и за различни фестивали и инициативи като „Нощ на театрите“ и „Софийски международен литературен фестивал“.

    В свободното си време Олга инвестира в създаването на илюстрации, които споделя основно в профила си в Инстаграм. „Забавлението и като цяло свободата да си непринуден е в основата на креативността и човек не трябва да чака позволение или нечие разрешение за да бъде креативен, ние сме си креативни същества по природа“, обяснява тя.

    „Това, което ме е вдъхновявало години наред тук е екипът – колкото и да се е променял, винаги сме успявали да се заобиколим с интересни и смислени хора“, споделя Олга Стойчева. „Винаги съм харесвала това, че решаваме различни чисто практични проблеми по креативен път и с помощта на всички възможни изкуства. Като цяло работата винаги ми се е струвала като игра и ако ги нямаше крайните срокове, може би нямаше и да я наричам работа“, допълва тя.

    „Искрено вярвам и в пътя, по който The Smarts заедно с останалите агенции от комуникационната ни група сме поели – Devoted to imagination. Убедена съм, че колкото повече въображение, хумор и истинска, вярна емоция има в работата ни, толкова по-ефективна би била тя. За целта, в процеса на работа всички трябва да сме лоялни на проблема, а не на някоя конкретна идея, която може много да ни е харесала, но реално да не работи. Като новия лидер на творческия отдел – желанието ми е всички да работим заедно, за да продължим да градим култура, водена от силата на въображението“, казва Олга Стойчева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 минути
    Политическата несигурност в ЕС се засилва със 100 независими евродепутати и силни крайнодесни влияния
    Индексът на Кофас за политическа нестабилност отбелязва влошаване с 1,5% през 2023 г.
    преди 4 часа
    БФБ с нова платформа за заеми
    Тя отваря врати към късите продажби на българския капиталов пазар
    преди 4 часа
    преди 5 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Американската централна банка прогнозира едно намаляване през 2024 г.
    14 юни 2024, 14:39
    България постигна пълна дигитална трансформация в здравеопазването за 3 години
    За по-малко от 3 години общият брой на издадените електронни рецепти надхвърля 54 млн.