То ще предлага иновативни услуги за маркетинг отдели, които искат по-успешно и ефективно да имплементират и реализират своите стратегии и планове
Снимка: the other half
Консултантската компания, специализирана в стратегическо развиване на брандове - the other half, добавя ново звено и разширява портфолиото си с набор иновативни услуги, които помагат на компаниите да оптимизират и подобрят различните аспекти на маркетинг представянето си.
Новото звено /Grow предлага холистичен набор услуги, насочени към цялостно изграждане или оптимизиране на маркетинг процесите: целеполагане, оперативни процеси, бюджетиране, изпълнение и измерване на кампании, анализи и отчетност. Клиентите на компанията получават бърз достъп до маркетинг специалисти с богат опит и палитра от тествани решения и практични модели.
Начело на the other half /Grow застава Атанас Атанасов, който има над 14 години опит на управленски позиции в маркетинг отделите на различни компании, включително международните лидери Lidl, Carlsberg и Telenor.
„Много компании осъзнават нуждата да изградят или надградят маркетинг представянето си, но им е трудно да го направят. Наясно сме, че специалистите с богат опит в тази сфера, които наистина да са в състояние да оформят или оптимизират един цялостен модел на ефективна маркетингова дейност са малко и скъпи. Целта ни е да предложим на нашите клиенти точно такава експертна помощ, без дългосрочния финансов ангажимент“. коментира Атанасов.
Според екипа на the other half, сред най-често срещаните проблеми, с които бизнесите се сблъскват, са хаотични маркетинг процеси и разпиляност на усилията, недобра интеграция между маркетинг екипа и генериращите приходи звена на компанията, както и липса на експертиза по отношение на планиране, бюджетиране и измерване на маркетинговата ефективност.
„Експертизата на Атанас Атанасов като маркетинг лидер в различни индустрии е точно това допълнение, от което се нуждаехме, за да надградим услугите и стойността, която създаваме за нашите клиенти. Изключително щастливи сме, че с разширяването на портфолиото ни ще предложим на пазара пакет услуги и ниво на експертиза, които са без аналог на българския пазар,“ коментира Георги Гавазов, управител на the other half.
Верни на стила си, от the other half обявяват новото звено заедно с първия му успешно приключен проект. Клиентът е TaxiMe: технологична компания, която използвайки мощта на данните и технологиите трансформира таксиметровите услуги в София.
„Имахме истинска нужда да преродим маркетинга си. В няколкото месеца на проекта, Атанас работеше инхаус в компанията; благодарение на това успяхме бързо да наберем скорост. Преосмислихме маркетинг структурата и процесите си и полирахме бранд позиционирането си. Атанас водеше и намирането на ключовите хора, които да поведат маркетинг функцията. И последно, но не по важност, под неговото ръководство планирахме, бюджетирахме и изпълнихме безпрецедентно комплексна и мащабна за нас маркетинг кампания. Силно препоръчваме the other half /Grow на всеки бизнес, който иска да надгради или да стартира от нулата своя маркетинг екип.“, коментира Христо Чернев, CEO на TaxiMe.