Какво ще се промени за работодателите, кои са важните срокове и как да се подготвят HR екипите, разяснява Милеслава Богданова, Старши Адвокат, „Комаревски, Димитров и съдружници”
Милеслава Богданова - Старши Адвокат, „Комаревски, Димитров и съдружници”
Какво ще се промени за работодателите и за специалистите, които администрират трудовите правоотношения, с въвеждането на електронна трудова книжка? Кои са важните срокове, свързани с промяната? Кой ще има право да достъпва информацията в регистъра и каква част от информацията ще бъде достъпна? Как въвеждането на новия режим ще облекчи работодателите и лицата, администриращи трудови правоотношения?
Разяснения по тези и други въпроси, свързани с въвеждането на електронна трудова книжка в България даде Милеслава Богданова - Сарши Адвокат в „Комаревски, Димитров и съдружници“ по време на тазгодишния есенен форум на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). Милеслава беше един от лекторите във виртуалната конферентна програма във втория ден на конференцията. Събитието на БАУХ тази есен протече в иновативен 4-дневен формат от 13 до 16 ноември с разнообразни теми, интерактивни работилници, майсторски класове, виртуална и присъствена конферентна програма под надслов Boosting People`s Potential.
Вижте избрани моменти от лекцията на Милеслава Богданова:
Какво означава, че трудовата книжка става дигитална, какво ще се промени за работодателите и за специалистите, които администрират трудовите правоотношения?
Кои са важните срокове, свързани с въвеждането на електронната трудова книжка?
Кой ще има право да достъпва информацията в регистъра и каква част от информацията ще бъде достъпна?
Как въвеждането на новия режим ще облекчи работодателите и лицата, администриращи трудови правоотношения?