Промяната ще бъде приложена и за останалите развлекателни канали в портфолиото на The Walt Disney Company в България
FOX става STAR Channel тази есен. The Walt Disney Company България разкрива новото име и визуална идентичност на емблематичния телевизионен канал, който ще бъде ребрандиран от 1 октомври. Той ще остане мястото за дръзко забавление, чиято мисия е да предлага на феновете най-добрите екшън, драма и комедийни сериали от водещите студиа, включително любимите на зрителите „Семейство Симпсън“, „Касъл“, „ Кости“ и още много вълнуващи заглавия.
Промяната ще бъде приложена и за останалите развлекателни канали в портфолиото на The Walt Disney Company в България, както следва – FOX Life става STAR Life, FOX Crime става STAR Crime. STAR Channel, STAR Life и STAR Crime ще запазят позицията си в електронния програмен гид (EPG) на каналите.
„С ребрандирането на FOX в STAR Channel ще продължаваме да доставяме на зрителите историите, които познават и обичат, наред с нови водещи заглавия. STAR Channel ще остане домът на блокбъстър забавление със световноизвестни актьори от най-големите студиа в света“, коментира Кахабер Абашидзе, Country Manager за Централна и Източна Европа в The Walt Disney Company. „Вълнуваме се за новия облик и идентичност на каналите ни и вярваме, че те ще резонират с нашите зрители.“
Ребрандът на STAR Channel е разработен от динамична дизайн система, която следва креативния път, положен от FOX. Творческото вдъхновение е почерпено от лого иконата на STAR, допълнена от централния „разрез“ на логото, който да създаде усещане за движение и да я трансформира в падаща звезда. Това спомага за формирането на креативния наратив около визуалната опаковка на бранда, създавайки един отличителен дизайн, който „осветява“ пътя на зрителите към най-доброто развлекателно съдържание и истории и към водещите сериали и любимите предавания.
Новата визуална идентичност на STAR Channel ще бъде показана за първи път на живо на закриващото парти на едно от най-големите събития за медийния бранш в региона, NEM в Хърватия, пред множество представители на развлекателния бизнес и телевизионната индустрия от цяла Европа.