вторник, 23 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1208 прочитания

    Таксита на Yellow ще обслужват пътниците на летище София в идните 5 години

    Компанията е избрана след проведена тръжна процедура, чест от предимствата са свързани с екологичната политика на превозвача
    25 май 2023, 08:07 a+ a- a

    Снимка: Летище София

    От края на юни пътниците ще използват услугите на Йелоу-такси. Компанията е избрана след проведена тръжна процедура с участието на най-големите таксиметрови фирми в София . Договорът е за 5 години с възможност за допълнителни 3, обвързани с представянето и нивото на предлаганите услуги. 

    С 25-годишен опит в областта Yellow-таксита са предпочетени заради разпознаваемият им за българските и чуждестранни пътници бранд, както и заради екологичната им политика – автопарк с автомобили с клас на емисиите най-малко Евро 5 и пионери във въвеждането на електрическия такси-транспорт за страната. Използваните автомобили са с до 7-годишен експлоатационен срок, а около 10% от колите са произведени през изминалата година. Сред другите предимства на „Жълтите“ таксита са възможността за обслужване 24/7, съобразено с полетното разписание на най-голямото международно летище за страната и максимално време на изчакване до 5 мин. Седалките за бебета и деца, ПОС терминалите в автомобилите, както и възможността за предварителна проверка на стойността на услугата и възможността за безкасово плащане, налични в мобилното приложение на такси компанията, са на разположение на ползвателите от летище София. 

    На аерогарата компанията осигурява постоянно присъствие на екип, който да следи за качеството на предоставяната услуга, като гарантира чистотата на автомобилите и отзивчивостта на персонала, на който е поверен и ангажиментът да асистира при товарене и разтоварване на багажа на клиентите.

    С подписването на договора новият оператор на таксита се ангажира да предоставя превози от и до летището с все по-екологични автомобили. От 1 януари 2025 г. поне 5% от месечните таксиметрови пътувания от летището трябва да се извършват с електромобили, а година по-късно този процент ще достигне 10. За ускоряването на процеса „СОФ Кънект“ се ангажира да предоставя допълнителни финансови стимули за такси компанията. 

    „Наземният транспорт от и до летището е съществена част от пътническото преживяване. Изборът на компания, която да предостави услуга в съответствие с най-високите стандарти при таксиметровия превоз, е стъпка за повишаване на пътническия комфорт и част от летищната трансформация с грижа към клиента“ – каза Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на летище София, при подписването на договора.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 57 минути
    Германската METZ открива логистична база у нас
    Технологичните продукти на германския бранд вече са достъпни за българските потребители
    преди 3 часа
    Meta спира някои от своите ИИ разработки
    Компанията няма да пусне мултимодалните си AI в Европа и постави на пауза генеративния AI в Бразилия
    преди 19 часа
    Започна строителството на нов корпус на НПМГ
    Изградени ще бъдат и физкултурен салон с многофункционална зала и STEM център
    преди 1 ден
    Байдън се отказа от президентската напревара
    Той подкрепи Камала Харис за следващия кандидат на демократите в САЩ
    преди 1 ден
    За 7 г. Wizz Air е обслужила над 4 млн. пътници на летище Варна
    Авиокомпанията обслужва 12 дестинации в 7 държави от морската ни столица
    преди 1 ден
    OpenAI с по-евтина версия на най-мощния си ChatGPT
    GPT-4o mini, е по-интелигентен и с над 60% по-евтин от GPT-3.5 Turbo