понеделник, 11 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1124 прочитания

    ФАРА 2023 предстои от 8 до 10 юни в Бургас

    Гост-лектори ще бъдат доказани практикуващи експерти от световния рекламен и комуникационен сектор
    04 май 2023, 10:09 a+ a- a

    Предстои двадесет и третото издание на най-големия и престижен форум на комуникационната индустрия в България – ФАРА 2023. Фестивалът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и ще се проведе за първи път в Бургас от 8 до 10 юни в пространството на Международен конгресен център Бургас. 

    Комуникационният фестивал ФАРА’23 има задачата както да представи и отличи най-добрата работа в маркетинговите комуникации, така и да спомогне развитието на индустрията, ефективността и творчеството, а също и да даде сцена на бележити международни и български лектори да споделят своят опит, инсайти и пазарни тенденции.  

    В конкурсната програма на фестивала участват комуникационни компании с рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани в периода 01.01.2022 – 20.04.2023 г., като големите победители ще бъдат обявени по време церемонията за награждаване на ФАРА’23 на 10 юни 2023 г. в Бургас.

    Тази година събитието отново ще представи творческия и медийния конкурси. Всеки от тях се провежда в съответствие със своя специфичен регламент, категории и критерии. Журито на творческия фестивал ще бъде съставено от творчески директори и специалисти с доказан опит и постижения в своята професия в България и чужбина. Медийният фестивал ще се довери на преценката на висококвалифицирано жури, доминирано от представители на специализираните медийни агенции.

    И тази година богатият лекционен панел ще предостави професионални знания и практически опит в различните изкуства, които рекламата съчетава.

    Гост-лектори на ФАРА 2023 ще бъдат доказани практикуващи експерти от целия световен рекламен и комуникационен сектор. Известни са вече някои от професионалистите, които ще споделят своя опит с публиката на Фестивала:  

    Сузана Албакърки – изпълнителен творчески директор на Uzina – независима агенция, базирана в Лисабон, и заместник-председател на Art Directors Club of Europe. Сузана е ангажирана в сферата на рекламата от 30 години, като е била в журито на най-престижните фестивали на творческата и комуникационната индустрия; 

    Ханс Бьокер – творчески бранд стратег, който работи в непрестанно променящия се свят на рекламата вече над 20 години. Фокусирайки се повече над бранд изживяването и бранд стратегията, той се присъединява към един от най-добрите брандове в света – Red Bull, където има основен принос за изграждането на луксозната модна марка AlphaTauri;

    Мари Рейг Флоренса – хуманист, коуч и експерт по креативно лидерство, също ще се присъедини към събитието. Нейната мисия е да помага на креативни лидери и организации да разгърнат пълния си потенциал и да окажат положително въздействие върху обществото. 

     

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 27 минути
    преди 45 минути
    Над 5,5 млрд. лева са американските инвестиции у нас, създали са 41 хил. работни места
    19 са американските ИТ компании с 13 хил. заети у нас, инвестират също в енергетика, преработваща промишленост и търговия, присъстват в Разград, Севлиево, Стара Загора и София, сочи нов доклад
    преди 1 час
    Бианор Холдинг придобива софтуерната компания Булбера
    Дружеството специализира в разработката на софтуерни решения в областта на здравеопазването, телекомуникациите и електронната търговия
    преди 2 часа
    Близо 18% ръст на приходите от нощувки през ноември
    Според националната статистика по-голямата част от тях идват от български граждани
    преди 4 часа
    "Историческо": ЕС договори правила за регулиране на AI
    Колкото по-висок е рискът от AI системите, толкова по-строги ще са правилата, предвижда споразумението