неделя, 01 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5726 прочитания

    Какво е да работиш в Language Bear?

    Какви възможности за кариера предлага компанията и какви хора търси за екипите си, разказва Мариана Халкалиева, Мениджър Човешки ресурси в Language Bear
    13 март 2023, 12:25 a+ a- a

    Снимка: Мариана Халкалиева, Мениджър Човешки ресурси в Language Bear

    Language Bear Ltd. e създадена през 2015, като основната ѝ дейност е писане и превеждане на дигитално съдържание. Компанията работи с клиенти от цял свят в индустрии като казино, туризъм и пътувания, ИТ, търговия, доставки и логистика и др. Текстовете, които Language Bear създава най-често са SEO оптимизирани и по индивидуална заявка, според специфични изисквания и критерии на клиентите.

    Име: Language Bear Ltd. /Ленгуидж Беър ЕООД
    Сфера на дейност: Създаване на дигитално съдържание (Маркетинг)
    В България е от: 2015
    Брой служители глобално: 1000
    Брой служители в България: 21
    Офиси в България: гр. Пловдив, бул. „Цар Борис III Обединител“ 161, ет.6
    Основни продукти: писане и превеждане на дигитално съдържание
    Клиенти/Пазари: глобално – страни и територии от цял свят

    Какви възможности за кариерно развитие предлага Language Bear, какво я прави предпочитан работодател и какви професионалисти стоят зад нейния успех, пред Economy.bg разказва Мариана Халкалиева, Мениджър Човешки ресурси в Language Bear.

    Мариана, кога е създадена компанията и откога присъства в България?
    Language Bear присъства на пазара вече 7 години. Кризата, в която светът се озова през последните 3 години, породи необходимостта от това всички ние повече от всякога, да оперираме дигитално. Това доведе до създаване на по-голяма потребност от постоянно обновяващо се онлайн съдържание в различни бизнес сектори. С добрите практики в сферата, които имаме, достигнахме до успешно разширяване на вътрешните екипи и експанзия към нови пазари.

    С какво се занимава компанията – кои са основните продукти, услуги?
    Основните услуги, които предлагаме, са писане и превеждане на дигитално съдържание. Работим с клиенти от цял свят в индустрии като казино, туризъм и пътувания, ИТ, търговия, доставки и логистика и др. Отличаваме се с баланс между много добро качество, създадено от специалисти лингвисти, работещи с родния си език и познаващи специфичната терминология за всяка индустрия, за която пишат или превеждат, и конкурентни цени.

    Компанията в цифри:
    - 200+ клиенти на международно ниво 
    - Създаване на дигитално съдържание на над 60 езика и диалекти 
    - 3 млн. оборот за 2022 г. 
    - Над 20 млн. думи създадени през 2022 г. 
    - 21 служители в България 
    - Партньорство с над 1000 професионални лингвисти

    Текстовете, които създаваме, най-често са SEO оптимизирани и по индивидуална заявка, според специфични изисквания и критерии на клиентите ни. Смятам, че клиентите високо оценяват и гъвкавостта ни, както и тясната комуникация, която водим заедно през целия процес от получаване на заданието до финалното изпращане на готовия продукт.

    Кои са основните пазари и клиенти на компанията?
    Работим глобално с Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Клиентите ни са от страни и територии от цял свят.

    Къде има офиси компанията?
    Офисът ни в България се намира в централната част на Пловдив, като имаме служители, които работят дистанционно и от други градове в и извън България. Вторият ни офис, който е създаден с административни цели е в САЩ.

    Колко и какви специалисти работят в компанията?
    Екипите ни включват общо 21 души към момента – мениджъри по проекти, търговци, ИТ специалисти и специалисти по привличане на таланти. С разрастването на проектите и цялостните обеми на работа планираме разширение на търговския екип, както и на екипа по привличане на таланти до края на годината. Създаваме и нова позиция за компанията – финансов мениджър, която планираме да бъде запълнена в първото тримесечие на годината.

    Колко са ИТ специалистите и по какви проекти работят?
    Екипът ни от ИТ специалисти се състои от 8 души, разпределени в роли като разработчици на софтуер и тестващи готовия продукт, както и създаване на графичен дизайн.

    Създадохме и продължаваме да усъвършенстваме вътрешна ERP платформа, която обхваща всички процеси в компанията и предоставя възможност за гъвкава комуникация с клиентите и лингвистите ни, както и конкретни данни за анализ на процесите и резултатите ни. Планираме тази платформа на по-късен етап да прерасне в общодостъпен софтуер под формата на услуга.

    Какви хора най-често търси компанията – с какъв опит, познания, умения, технологии?
    Разширяването на екипите правим поетапно, за да сме сигурни, че всеки новопостъпил служител ще получи необходимото общо въвеждане и първоначално обучение за ролята, която поема. Тъй като работим на широк международен пазар, често имаме отворени възможности за търговци, познаващи спецификите на продажба на дигитални услуги за външни пазари, които владеят английски език на свободно бизнес ниво.

    Сравнително често обявяваме търсения за позиция „мениджър проекти“, която е подходяща и за кандидати с малък опит и владеене на английски език. Това е прекрасна възможност за млади специалисти, които биха искали да поемат управление на процеси, комуникация с клиенти и подизпълнители, разпределение на ресурси спрямо зададени бюджети.

    Общовалидно изискване независимо от ролята в компанията е кандидатите да имат желание да общуват с клиенти или лингвисти, идващи от различни култури. Личностни качества като интелектуално любопитство, гъвкавост, инициативност и добра комуникация биха дали предимство при избора ни на кандидати.

    Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Имате ли стажантски програми?
    Имаме позитивен опит с предлагането на стажантски позиции. Някои от колегите ни започнаха по този начин, успяха да надградят уменията си и получиха по-високи позиции впоследствие. В компанията ни възможностите за кариерно развитие са реални и се случват в различните отдели.

    При всички положения стажантските позиции са полезни за стартиращи кариерния си път, защото практиката дава възможност за избор в правилната посока и носи много повече яснота от тази, която човек изгражда в университета, трупайки теоретични познания. В следващ етап отново бихме имали желание да отворим възможности за практически стажове в различните отдели на компанията.

    Кои са основните технологии, които се използват в компанията?
    Улесняваме работата си основно с дигитални инструменти за организиране на задачите в отделните екипи, вътрешен ERP софтуер за проследяване на проекти и процеси и различни платформи за комуникация както с лингвисти и клиенти, така и вътрешно за отделите в компанията.

    Бидейки дигитален бизнес и в унисон с философията ни за „зелен“ бизнес, сме оптимизирали максимално процесите си и използването на хартия е сведено до абсолютен минимум.

    Как се въвеждат новите служители в компанията?
    Намираме за изключително важно всеки нов служител да получи необходимото внимание още на старта си при нас. В зависимост от отдела, в който постъпва един човек, към него се обособява ментор, който активно предоставя необходимата генерална информация за компанията и впоследствие специфичната такава за неговата роля. Запознаването с историята на компанията, както и вътрешните стъпки до затваряне на пълния кръг от процеси дава по-голяма увереност и общо познаване на компанията и мястото ѝ на картата на света. Опитът ни показва, че обучението, което осигуряваме, дава възможност на нов служител независимо от отдела, в който е, да навлезе успешно в рамките на първите 3 месеца от започването си.

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлага компанията?
    Language Bear предлага възможност за кариерно развитие във всеки един от отделите. В екипа по управление на проекти например се започва с работа по малки проекти. Постепенно се поемат по-значими такива, включва се директна комуникация с клиентите и изясняване на изисквания, а следващите етапи са старши мениджър проекти и ръководител на екип. За ИТ екипа, от друга страна, се осигуряват обучения, свързани с овладяването на програмен език или технология.

    В значителна степен обученията, които се предоставят, са вътрешнофирмени, провеждани от мениджърите на екипите. На този етап се планират и външни обучения, пряко свързани с развиване на меките умения на служителите, които биха допринесли за по-доброто справяне с отговорностите на всеки. Вярвам, че добрата подготовка и личното и професионално развитие на служителите, зад които стоим като компания, осигуряват и среда с по-ниски нива на професионален стрес.

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    Служителите се възползват от няколко придобивки, които оценяват като благоприятни за тях. Освен фиксираното месечно възнаграждение те получават ваучери за храна, както и карта Multisport, с която целим стимулиране на здравословното движение.

    Тъй като офисът ни е позициониран в централната част на града, която е леснодостъпна от всяка точка на Пловдив, даваме възможност за изцяло покриване на разходи за градски транспорт. Въвеждайки тази политика, от една страна, допринесохме за намаляването на задръстванията в пиковите часове и дългото търсене на места за паркиране и от друга – намалихме транспортните разходи на служителите, които избраха да се възползват от придобивката.

    Гъвкави сме и по отношение на мястото за работа. Предлагаме до 9 дни месечно възможност за работа от вкъщи (извън офиса), като всеки служител може сам да прецени как и кога да използва тази възможност, както и от коя точка да върши ежедневните си задачи.

    Съвсем наскоро се преместихме в изцяло нов офис в новопостроена бизнес сграда с адаптиран дизайн според нуждите ни. Така имаме достатъчно пространство за индивидуална работа, помещения за общи срещи или разговори насаме, както и места за отдих на закрито или открито, заредени с леки закуски и напитки. Всичко това създава необходимия уют и комфорт през времето, което човек прекарва на работното си място.

    Какво не знаят хората за компанията, а е важно да знаят според Вас?
    На този етап Language Bear е малко позната компания на българския пазар. Това е така, защото фокусът ни винаги е бил насочен към външните пазари, на които оперираме, а постепенният ни ръст на развитие е бил следван от поетапното набиране на служители в гъвкави срокове.

    Част от целите ни за тази година включват популяризиране на Language Bear и на местния пазар на труда, защото бихме искали да споделим вълнуващите нови възможности за развитие на компанията с правилните колеги, които ще се присъединят към отделите ни.

    Бизнесът е нетрадиционен за страната ни и не са много фирмите в България, които предлагат сходни услуги със сходни мащаби. Интересното на бизнес като този е, че ако човек е настроен да създава или оптимизира бизнес процеси, използвайки професионалните си познания и умения, то тук може да намери чудесни условия за това. Йерархията е плоска, комуникацията е бърза и решения се вземат без дълго чакане за одобрения по вертикала. Атмосферата, която се създава в компанията, е на самоинициативност, проактивност и доверие и ако човек знае как да използва свободата и доверието, които са му гласувани, има условия да постигне върховни професионални резултати и развитие.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Language Bear в JOBS.bg

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА КАКВО Е ДА РАБОТИШ В:

     

    Какво е да работиш в DSS?
    Какво е да работиш в отдел Procurement, Cargill?
    Какво е да работиш в NoveoCare?
    Какво е да работиш в Entain?
    Какво е да работиш в Next IT Services?
    Какво е да работиш в Wizz Air?
    Какво е да работиш в ZaUtre?

    Какво е да работиш в Тавекс?
    Какво е да работиш в Станга1?
    Какво е да работиш в Motion Software?
    Какво е да работиш в Credissimo?
    Какво е да работиш в Блубито?
    Какво е да работиш в dm България?
    Какво е да работиш в Effortel?

    Какво е да работиш в myPOS?
    Какво е да работиш в Lab08?
    Какво е да работиш в Grafixoft?
    Какво е да работиш в Appolica?
    Какво е да работиш в Resolute Software?
    Какво е да работиш в M2M Services?
    Какво е да работиш в i:Fao an Amadeus company?
    Какво е да работиш в Cognyte Bulgaria?
    Какво е да работиш в Hewlett Packard Enterprise?
    Какво е да работиш в Melon?
    Какво е да работиш в Gameloft Sofia?
    Какво е да работиш в Hypoport Sofia?
    Какво е да работиш в Delta Source? 
    Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?
    Какво е да работиш в Лидл България?
    Какво е да работиш в МенторМейт?
    Какво е да работиш в Proxiad?
    Какво е да работиш в Endava?
    Какво е да работиш в Адастра България?
    Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
    Какво е да работиш във Fadata?
    Какво е да работиш в Walltopia?
    Какво е да работиш във Fourth България?
    Какво е да работиш в TELUS International Europe?
    Какво е да работиш в DataArt?
    Какво е да работиш в Schwarz IT България?
    Какво е да работиш в Anakatech?
    Какво е да работиш в A1 България?
    Какво е да работиш в Cargotec?
    Какво е да работиш в Kaufland България?
    Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
    Какво е да работиш в Paysafe?
    Какво е да работиш в Карлсберг България?
    Какво е да работиш в Melexis България?
    Какво е да работиш в CloudCart?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    29 ноември 2024, 16:26
    ЕК прие предварителна оценка на искането на Република България за второто плащане по ПВУ
    Към настоящия момент 8 етапа и 1 цел не са изпълнени в задоволителна степен, което може да доведе до спиране на цялата сума по плащането
    29 ноември 2024, 16:15
    Австралия забрани социалните мрежи за всички под 16-годишна възраст
    Не е ясно точно кои социални мрежи влизат в обхвата на закона, нито как точно ще бъде приложен той
    29 ноември 2024, 14:02
    Недостигът на кадри остава проблем в електроиндустрията и през 2024
    Българската асоциация на електротехниката и електрониката предлага четири мерки
    29 ноември 2024, 13:10
    СОФ Кънект ще си партнира с глобалния технологичен лидер SITA
    На летище София ще бъде внедрена авангардна система за управление на операциите
    29 ноември 2024, 12:59
    БНБ очаква 1,9% инфлация в края на годината
    Централната банка прогнозира ускоряване растежа на икономиката