вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1785 прочитания

    Миряна Георгиева става Head of Content в комуникационна агенция d:istinkt

    Тя ще отговаря за съдържанието и редакторския екип на агенцията
    11 януари 2023, 14:01 a+ a- a

    Снимка: d:istinkt

    Комуникационна агенция d:istinkt обяви ново попълнение в екипа си – Миряна Георгиева поема ролята на Head of Content от началото на годината. Експертът с дългогодишен опит ще управлява дейността на редакторския екип и ще отговаря за ефективността на съдържанието, което агенцията създава за своите клиенти.

    d:istinkt бе отличена с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, след като завърши стратегическото си преструктуриране, започнало през 2018 година. Агенцията продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 73% спрямо 2021 г. В портфолиото ѝ са клиенти като Yettel, Лидл България, „Каменица“, издателство Клет България с брандовете „Анубис“, „Булвест-2000“ и iZZI, CETIN България, Европейски парламент, Европейска комисия, Speedy и др. d:istinkt предлага комуникационни услуги в областта на стратегическото консултиране, дизайн и криейтив, управление на кризи, медия планиране и купуване, управление на репутацията в социалните медии и инфлуенсър партньорства, изграждане на работодателска марка (employer branding) и връзки с обществеността.

    „d:istinkt продължава да расте и да се развива. Нашите клиенти ни се доверяват за все повече и по-мащабни проекти, затова и надграждаме екипа. Целта ни е не само да оправдаем растящото доверие, но и да продължим да вдигаме летвата за качество на услугите в бранша. Миряна вече добавя стойност за стратегическото планиране и творческите решения на кампаниите, върху които работим, и се радвам, че става част от нашия доказан екип.“ Така Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt, коментира назначението.

    Миряна Георгиева е експерт по бранд комуникация и връзки с обществеността с над 10-годишен опит в сектора, включително за изграждане на марки, управление на репутацията и кризисна комуникация на широк спектър от местни и международни компании и организации. Опитът ѝ включва позиции в компании като bTV, където Миряна е била бранд мениджър и PR на новинарската редакция, „Фондация за социална промяна и включване“ и „Театър София“. В практиката си тя е работила и за утвърждаване на брандове като Samsung, Indian Motorcycle, NIDO, Forno Cipollini и др. 

    „Вълнувам се да се присъединя към такъв силен екип и вярвам, че ще оправдая високите очаквания. В турбулентни времена компаниите имат нужда от доказана, но и гъвкава агенция, с която заедно да намират иновативни начини да се отличат, да увеличат стойността, която създават, и да подобряват бизнес резултатите си. Именно върху тези аспекти ще се фокусираме през тази година“, каза Миряна Георгиева, Head of Content, d:istinkt. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 4 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 5 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 6 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 9 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ