вторник, 11 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2467 прочитания

    Flix разширява екипа в софийския Експертен център

    Българският офис е планиран като най-големия хъб след тези в Мюнхен и Берлин
    28 ноември 2022, 15:29 a+ a- a

     

    Flix отчита рекорден резултат за летния сезон. Благодарение на силното възстановяване на търсенето на пътувания след пандемията от COVID-19, Flix увеличава броя на превозените пътници със 130% в световен мащаб за периода април-септември 2022 г. в сравнение със същия период на миналата година.

    На местно ниво търсенето на автобусни пътувания следва тенденция на растеж, отчетена в световен мащаб, като от Румъния и България FlixBus превози над 145 хил. пътници. В сравнение с миналото лято броят на пътниците, използвали зелени автобуси в България се е удвоил.

    През второто и третото тримесечие на 2022 г. компанията обслужва повече от 1600 маршрута по целия свят до над 3000 дестинации чрез услугите на Flix - FlixBus, FlixTrain, Greyhound и Kamil Koc. Eкспанзията на компанията допринася за силното възстановяване, а броят на пътниците за групата Flix е малко над нивата отпреди пандемията през 2019г.

    През тази година FlixBus значително разшири офертата си за пътуване от България, за да отговори на нарастващото търсене.

    "За 2022 г. целта ни беше да възстановим мрежата отпреди пандемията, но и да предложим на пътниците нови дестинации, особено през летните месеци. Започнахме нови линии до Белград и до Истанбул - две важни дестинации за хората, пътуващи от България. Забелязахме, че това лято търсенето на автобусни пътувания по международни маршрути се върна на нивата отпреди пандемията. Виждаме голям потенциал, пътниците в България искат достъпни, дигитални решения за мобилност и ние можем да отговорим на това търсене", каза Снежина Колева, представител на FlixBus България.

    През април FlixBus обяви партньорство с българския оператор Карат-С и започна да предлага връзки до Белград, Сърбия. От август FlixBus започна да извършва редовни курсове до Истанбул в сътрудничество с турския партньор Kamil Koc. През лятото сезонната линията от Букурещ до българското Черноморие беше отново популярна сред пътниците търсещи връзка между Румъния и летни курортни градчета като Варна, Златни пясъци, Албена и Каварна.

    Flix продължава да инвестира и в българския пазар, като разширява местния екип в софийския Knowledge hub, който работи по иновациите и развитието на услугите, използвани досега от над 100 милиона пътници по целия свят. Българският офис е планиран като най-големия хъб след тези в Мюнхен и Берлин и разполага с екипи, обхващащи области като обслужване на клиенти, счетоводство и финанси, маркетинг и технологични операции.

    Flix свързва повече от 3000 дестинации в световен мащаб, предлагайки една от най-големите мрежи за устойчива и достъпна мобилност. В световен мащаб градовете, които привлякоха най-много пътници през 2022 г., бяха: Берлин, Париж, Амстердам, Прага и Истанбул. Flix даде възможност на повече от 34 милиона пътници да достигнат до желаните дестинации в Европа, Северна Америка, Турция и Бразилия и през летния сезон беше печеливша на ниво група.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Amazon планира масивни инвестиции в AI
    Технологичният гигант е на път да похарчи над $100 млн. през тази фискална година
    преди 3 часа
    Само Унгария е по-зле от България в ЕС по корупция
    Страната ни се нарежда на 76-о място в световната класация на Transparency International
    преди 4 часа
    Държавата пое нов дълг за още 100 млн. лева
    Министерството на финансите преотвори емисия 3-годишни ДЦК
    преди 5 часа
    Наемането в САЩ се забавя през януари
    Въпреки това безработицата отчита слаб спад
    преди 21 часа
    Най-топлият януари в историята
    Въпреки Ла Ниня, която обичайно носи по-ниски температури
    преди 22 часа