четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1895 прочитания

    Българска кампания e победител на световните награди Platinum Award

    Златното отличие е присъдено на SiteMedia Consultancy в категория Employee Relations; агенцията е отличена с почетни отличия в още 6 категории, а Ружа Загорска спечели почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Yea
    14 октомври 2022, 14:13 a+ a- a

    Българска кампания е победител в категория Employee Relations на световните награди на престижното издание PR News – PLATINUM AWARDS 2022. Златното отличие се присъжда на комуникационната агенция SiteMedia Consultancy за кампанията „MyHR – На един клик разстояние“ на Загорка, част от корпорация Heineken. 

    Успехът на SiteMedia Consultancy се допълва от общо шест Почетни отличия в други категории като:
    1. Branding,
    2. Campaign of the Year > Education,
    3. Employee Event,
    4. Employee Relations,
    5. Event PR/Marketing,
    6. Online Press Room/Media Center. 

    Снимка: SiteMedia Consultancy

    В категориите за индивидуални отличия на престижния конкурс Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, получи Почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Year.

    SiteMedia Consultancy спечели наградите в сериозната конкуренция на професионалисти, глобални агенции и компании като Google, Pepsico, Ruder Finn, Linkedin, Philip Morris International, Saatchi & Saatchi, Hilton, Ogilvy, FleishmanHillard, Amazon, SAP, Mastercard, WeberShandwick и много други. SiteMedia Consultancy е единствената агенция от Източна Европа с признания на PLATINUM PR AWARDS 2022.

    Дигиталната платформа MyHR на корпорация Heineken дава повече гъвкавост на служителите ѝ и също така олекотява работните процеси между екипите в компанията. За лансирането на платформата в България Загорка АД, заедно със SiteMedia Consultancy, разработва комуникационна стратегия, с която представя предимствата и ползите на MyHR за служителите на компанията. Комуникационната кампания успява да достигне успешно и да ангажира 100% от служителите на Загорка АД. MyHR цели да преодолее и предизвикателствата, свързани с новия начин на работа като хибридни работни процеси, а в допълнение и да спестява време и ресурси.

    „Това признание засвидетелства за пореден път, че българският комуникационен пазар е на световно ниво. Благодарни сме на ЗАГОРКА, която ни се довери за осъществяването на тази прекрасна кампания. Чрез нея предприехме голяма крачка за дигитализиране и улесняване на работните процеси, свързани със служителите на компанията. Щастливи сме, че Employer Branding кампаниите в България са на толкова високо ниво и че компаниите не спират да ги преоткриват, като с това помагат за развитието на целия пазар“, сподели Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, и добави: „Горди сме с тази награда, защото имаме специално отношение към Employer Branding стратегиите в нашата работа. Те превърнаха хората във фокус на комуникациите, което в тези времена на кризи и предизвикателства е особено важно. Хората са най-ценният ресурс на всяка организация.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 минути
    преди 16 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 17 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 17 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата
    преди 18 часа
    Tesla ще съкрати над 10% от работната си сила
    Двама висши мениджъри също се оттеглят
    преди 20 часа
    Sameday планира 200% увеличение на точките за доставка извън дома в България
    Експанзията до 1500 точки до края на 2024 г. е част от регионален инвестиционен план в размер на €30 млн.