Компанията надгражда стратегическото консултиране с творчески комуникации
Диляна Добринова, Георги Гавазов и Ивайло Ботушанов (Снимка: The Other Half)
Четири години след основаването си, независимата бранд лаборатория The Other Half надгражда портфолиото си с добавянето на нова дивизия и набор от иновативни услуги, създадени да отговорят на нуждите на онези компании, за които традиционния модел на маркетинговите комуникации вече не е достатъчен. Новата дивизия се нарича The Other Half/Connect, a сред новите услуги са Creative Direction as a Service (CDaaS) и Brand Team Setup.
The Other Half е независима бранд лаборатория с фокус изграждане на брандове и създаване на смислени връзки с всички техни публики. The Other Half постига това като оформя същността на бранда, организира бранд екосистема, съставя и обучава вътрешни бранд екипи, изгражда мрежи от външни партньори, провежда съвместни творчески спринтове с тях и предоставя CDaaS (Creative Direction as a Service). The Other Half вярва в силата на автентичните брандове. Компанията разработва собствена система от стратегически и творчески инструменти и прилага всеобхватен подход към изграждане и комуникиране на бранда. Начинът на работа e силно колаборативен и е базиран на работа с голяма мрежа от опитни професионалисти във всички аспекти на бранд дизайн, маркетинг, комуникации, HR и др. The Other Half е основана през 2018 г. Управлява се от Диляна Добринова, Георги Гавазов и Ивайло Ботушанов, които съчетават еклектичните си самоличности и умения със своя компактен екип и широка мрежа от партньори.
С Creative Direction as a Service компанията предоставя услуга, насочена към съвместна работа с вътрешния екип на клиента и неговите външни партньори, с цел създаване на творчески решения, които са емоционално ангажиращи и стратегически ефективни. Творческият директор на The Other Half събира всички страни в общ екип, оптимизира ролите и процесите, въвежда практики за ефективна колаборация и направлява прецизното отразяване на стратегическата рамка в оригинален и отличителен творчески продукт.
Brand Team Setup от своя страна e услуга, насочена към изграждането на ефективен, съобразен със специфичните нужди на компанията модел за дългосрочно развитие на маркетинговите комуникации и изграждането на работодателска марка. Услугата включва оформянето на вътрешен бранд екип и/или външна мрежа от партньори. „С Brand Team Setup даваме на нашите клиенти по-лесен, и ефикасен начин да изградят работещ модел на бранд комуникация, който е съобразен със спецификата на техния бизнес и е адекватен на днешната медийна реалност“, коментира Георги Гавазов, управляващ директор на The Other Half.
Към компанията като творчески партньор се присъединява Ивайло Ботушанов, чийто професионален опит като творчески директор и дигитален стратег минава през редица реномирани, международни агенции, сред които Digitas, Saatchi&Saatchi, Lowe. „Често работим с млади IT компании, които имат много успешен световен бизнес, но не са съвсем сигурни как да развиват бранда си и да използват пълния му потенциал за привличане на служители, клиенти… за бизнес развитие. За да наваксат, започват да формират вътрешни творчески екипи или да работят с фрийленсъри. В следващия момент осъзнават, че им липсват опит и умения в управляването на такъв тип професионалисти и процеси, и крайния резултат е меко казано незадоволителен. Тук като решение влиза Creative Direction as a Service“, споделя Ивайло. „Все повече компании от различни сектори избират подобен модел на работа съчетаващ вътрешен екип и фрийленсъри. Това, с което CDaaS надгражда тази комбинация е оптимизиране на ролите и процесите, консистентност на творческия продукт и стратегическа ефективност на комуникацията“ добавя той.
Друга дейност на новото звено The Other Half/Connect е провеждането на творчески спринтове и хакатони с професионалисти от различни сфери с цел генериране и реализиране на концепции и решения за създаване на смислени връзки между брандовете и всички техни публики.
„Разширяваме портфолиото си от услуги, отговаряйки на нуждите на пазара. Същевременно обаче, оставаме фокусирани в стратегическите бранд решения и запазваме начина си на работа, базиран на колаборативен подход и партньорство с най-разнообразни професионалисти - от най-големите студиа за филмови продукции, дизайн и уеб проекти, през специализираните агенции до индивидуални фрийленсъри. Вярваме, че така предлагаме на клиентите си истински работещ краен продукт, който е съобразен с нуждите на всеки специфичен бранд“, коментира Диляна Добринова, стратегически директор и партньор в The Other Half.
През последните четири години The Other Half работи по изграждането, препозиционирането или отделянето на нови брандове на над 40 местни и международни компании, сред които OLX Group, Telerik Academy, Becherovka, MFG, Alterco Robotics, A Data Pro, Updata One, Мебели Виденов, Klear, WPX, Business Park Sofia, Freshko, Kitchen 59, Черноморски Улов и др. Опитът, натрупан в тези партньорства, и вникването в предизвикателствата за брандa и за бизнеса водят до непрестанно адаптиране на модела на работа и формулиране на нови услуги и инструменти, съчетаващи елементи от света на стратегическото планиране, маркетинговите комуникации, технологиите. Така консултантската лаборатория остава гъвкава и винаги адаптивна към новопоявяващите се нужди на съвременните български брандове с местен и глобален пазар.