вторник, 29 ноември 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2385 прочитания

    Успешни български предприемачи ще споделят опит на първата Sales Club Conference в София

    Научете повече за предстоящия бизнес форум от Андреан Борисов - Оперативен Директор и Съосновател на Codexio
    24 август 2022, 17:02 a+ a- a

    Андреан Борисов - Оперативен Директор и Съосновател на Codexio. Снимка: Codexio

    На 30 септември в София ще се проведе първата Sales Club Conference, която ще събере български предприемачи, успешно развили и затвърдили своя бизнес в България. Организатор на събитието е българската софтуерна компания Codexio. Плановете са Sales Club да се превърне в ежегоден форум, на който малки и големи бизнеси да споделят своите предизвикателства и опита, който генерират, справяйки се с тях. 

    Андреан Борисов - Оперативен Директор и Съосновател на Codexio, разказва повече за предстоящата конференция. Андреан има дългогодишен опит в сферата на продажбите, изграждането на търговски взаимоотношения, партньорства, а в последствие и добри приятелства. През годините е бил част от стратегическите екипи на различни големи структури, основно в сферата на образованието, технологиите и иновациите. 

    Предстои първата Sales Club Conference 2022. Как се роди идеята за това събитие и каква е целта му?
    Идеята дойде покрай различните начинания, с които се занимаваме. В процеса на реализирането концепцията претъпя няколко катарзиса (от само себе си), докато се получи това, което очакваме на 30-ти септември. Оказа се, че имам доста познати, които имат идеи за бизнес или са стартирали нещо странично, но не са наясно как да го развият и какви са следващите стъпки. 

    След като концепцията изкристализира на база практически опит решихме, че трябва този опит да се споделя и по възможност – ежегодно. 

    Къде и кога ще се проведе?
    Събитието ще се проведе на 30 септември 2022 в Sopharma Event Center.

    Как ще протече? Каква е програмата и къде може да я разгледаме?
    Ще протече в един ден в трите зали на ивент центъра едновременно. В две от залите ще има панелисти и лектори, а в третата – уъркшопи и интересни закачки с аудиторията. Идеята е в третата зала те да бъдат водещата сила, като предварително им се постави тема. Програмата предстои да види бял свят съвсем скоро. Цялата информация, свързана със събитието, тече в сайта му и в социалните канали. 

    Кои са лекторите и по какви теми ще говорят? Какви критерии следвахте при подбора им?
    Най-важното, ако може да се нарече критерий, е лекторите да бъдат хора от бизнеса, които като нас ежедневно се сблъскват с най-различни предизвикателства, с които ни среща средата. Затова и лекциите ни са насрочени да бъдат с малко по-голяма продължителност и в това време ще се представят различни теми, които ще се развиват в посоката „проблем-решение“. 

    Вие лично кои лектори и презентации очаквате с най-голямо нетърпение и защо?
    Не бих могъл да съм категоричен в този отговор, защото всеки един от тях е човек, който има какво да сподели пред аудиторията и да даде добавена стойност на хората срещу него. Всеки колега и презентацията му обхващат различно ниво и сфера на бизнеса. Те са като гъсенична верига и ще се допълват една с друга. Та аз лично очаквам с нетърпение всяка тема. 

    За кого е подходящо събитието? Колко и какви хора очаквате да се включат?
    Слоганът на събитието е „От предприемачи за предприемачи‘‘, но нека не се приема буквално. Темите ще са полезни както за хората, които тепърва стартират или наскоро са стартирали бизнес, така и за такива с вече работещи компании.

    Тъй като пандемията е част от ежедневието ни, планирали сме да има и стрийминг на събитието. Очакваме около 300-350 души на място и поне още толкова онлайн. 

    Какви са цените на билетите?
    В момента билетите са все още в Early Bird и са от 15 до 80 лева. Цените варират в зависимост от желанието на аудиторията да се включи само онлайн, физически и онлайн, и дали иска да бъде част от нетуъркинг коктейла след събитието. 

    На страницата на събитието пише, че целта ви е да споделите знания и да насочите фокуса към малките неща, които водят до голямото развитие. Кои през призмата на Вашия опит са тези малки неща?
    „Малките неща“ значат различно за всеки. Тук хубавото е, че и ние самите ще видим какво точно разбират колегите под тези „малки неща“.

    Лично за мен едно „малко нещо“, което не ти коства много, но ти дава много, е личното отношение. Освен него едно голямо „малко нещо“ е и нагласата, с която реагираш на обстоятелствата, които идват към теб. Някои от нас ги възприемат като нещо непреодолимо, а други – като възможност. И тук идва интересната част – какво следва в единия и в другия случай. 

    Защо подобно събите е нужно за предприемаческата среда в България и с какво е различно?
    Събитията в бизнес средата са достатъчно, безспорен факт. И тази екосистема от предприемачи и бизнесмени има възможност да се види на почти всяко едно от тях. Да позиционира бранда си, да покаже продукта си. В този смисъл, ако Sales Club Conference 2022 е едно от тях – то губи смисъла си да се случи изобщо. 

    Голямото ни желание е да бъдем различни в основната информация. Да не бъде широкоспектърна, а конкретна. Да даде отговори на тези, които ще зададат въпроси към участниците и лекторите, които ще застанат на сцената. Защото всеки от тях е авторитет в областта си и като такъв е точният човек да даде отговора. 

    И не на последно място – всеки от нас да си тръгне от събитието с усещането, че днес е добавил нещо ново към своя експириънс. 

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на CODEXIO Ltd. в JOBS.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Министърът на енергетиката представи в Турция възможностите за инвестиции у нас
    Имаме условия за изграждане на соларни паркове, посочи Христов
    преди 1 час
    Ирландия глоби Meta с €265 млн.
    Глобите, наложени на компанията майка на Facebook в Европа през последната година надхвърлят €900 млн.
    преди 2 часа
    288 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 286 872
    преди 17 часа
    БНБ определи 8 банки за системно значими институции
    Определен е и размерът на буфера, който те трябва да поддържат
    преди 19 часа
    Flix разширява екипа в софийския Експертен център
    Българският офис е планиран като най-големия хъб след тези в Мюнхен и Берлин
    преди 19 часа
    Компанията Mail Boxes откри първия си франчайз в България
    Веригата за куриерски, маркетингови и принт услуги вече има два собствени центъра у нас