вторник, 14 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3575 прочитания

    Кристина Иванова e нoвият Product Owner в Appolica

    Кристина притежава няколко години опит в стартъп екосистемата
    09 август 2022, 16:43 a+ a- a

    Кристина Иванова - Product Owner в Appolica. Снимка: Appolica

    Кристина Иванова e нoвият Product owner нa Appolica, софтуерна компания фокусирана в разработката на мобилни приложения за стартъп клиенти от цял свят. На позицията, която е нова за организацията, тя ще отговаря за стратегическото планиране при изпълнение на проектите през целия период на разработка на даден дигитален продукт.

    Иванова има двойна бакалавърска степен от Американския университет в Благоевград - Бизнес мениджмънт и Журналистика и масови комуникации. Професионалният ѝ опит е преминал почти изцяло в стартъп средите, като освен в млади компании, тя има опит и с акселераторски програми. 

    Основен фокус на Иванова в Appolica е създаването на оптимален софтуерен продукт както за клиентите на компанията, така и за техните крайни потребители. Това включва детайлното разбиране за необходимите функционалности в дадено приложение, изграждането на минимален жизнеспособен продукт (MVP) и анализ на начините, по които той може да бъде монетизиран по-успешно. 

    Appolica се различава от традиционните софтуерни компании с това, че освен техническа експертиза, предлага и бизнес know-how на клиентите си. Този подход предполага по-добро управление на ресурсите и по-точен отговор на потребителските нагласи. Тази философия е в пряка зависимост с позицията на Иванова, която има за цел да идентифицира правилно нуждите на клиентите на компанията, както и за активното взаимодействие между вътрешния екип и външните партньори. 

    Appolica е създадена през 2015 г., като от тогава до сега е работила с клиенти от над 30 държави, включително с бързоразвиващи се стартъпи като финтех компанията Tide, британската платформа за продажба и наеми на жилища OnTheMarket, дигиталната услуга за резервации на билети за влакове във Великобритания Seatfrog и утвърдени брандове като телеком гиганта AT&T и финансовите групи KBC и Postbank.

    Вижте по какви проекти работи Appolica

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Appolica Ltd. в JOBS.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    УниКредит: МСП в ЦИЕ с по-голям икономически принос от тези в другите страни в ЕС
    Банката очаква растеж между 2% и 3% в повечето страни от ЦИЕ през 2025, над темповете на растеж в Западна Европа
    преди 5 часа
    Индекс на човешка свобода 2024: Резултатът на България е с 2 десетилетия назад
    Вече сме на 47-мо място от 165 държави, сочи ново проучване
    преди 7 часа
    преди 7 часа
    Британско-българската бизнес асоциация става Британско-българска търговска камара
    Организацията ще отбележи 10-тата годишнина от създаването си през 2025