четвъртък, 10 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1676 прочитания

    Андраш Абел е новият директор „Терминали“ на летище София

    Нов екип, който ще се обучава на летището в Мюнхен, ще отговаря за пътническото удобство на столичната аерогара
    13 юни 2022, 08:50 a+ a- a

    Снимка: LinkedIn

    Специализиран екип ще координира всички дейности на летищните терминали в София в името на удобството на пътниците. Новото звено се ръководи от Андраш Абел, мениджър с дългогодишен опит в областта на летищните терминали и сигурността, както и в управлението на съоръжения. Андраш се присъединява към екипа в София директно от Munich Airport International, които са партньор в проекта за софийското летище. Екипът ще прилага опита на летище Мюнхен, където служители координират всички дейности на летищна територия – от наблюдение на опашките, взаимодействието на различните служби, до предоставянето на информация на пътниците – всичко това в името на по-доброто потребителско преживяване. Този модел има много предимства, споделят от летище София, защото помага различните служби и звена да координират дейността си, предотвратявайки затруднения за пасажерите. 

    Новата структура ще координира всички дейности на терминалите – чистота, температура, достъп до информация, взаимодействие с гранични, митнически и други власти, проверки за сигурност и всички аспекти, които имат отношение към преживяването на пътниците. Екипът ще отговаря също и за пространствата пред терминалите, допълват от столичното летище.

    През следващия месец осем служители на „СОФ Кънект“ ще бъдат обучени в Академията за обучение на летище Мюнхен. Те ще изучават процесите и организацията на работа на най-голямото летище в Бавария с основен акцент върху т.нар. терминален мениджмънт. След завръщането си, българският екип ще приложи наученото на летището в София, като вземе най-добрите практики от Мюнхен.

    „Координацията е ключова, за да направим престоя на пътниците ни приятен. Това означава ангажираното участие на всички заинтересовани страни в процеса по тяхното обсклужване. Този процес започва още от паркирането на летището и продължава до самолетния изход, всичко това в гарантирано удобна, добронамерена и сигурна среда. Когато говорим за пътническо преживяване, единственият начин да впечатлим нашите клиенти е да надминем техните очаквания, а това е в основата на амбицията ни да станем 5-звездно регионално летище в следващите 5 години“, Андраш Абел, директор „Терминали“ на летище София.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 минути
    В ЕС българите са най-неудовлетворени от живота си
    Най-доволни са хората във Финландия, Румъния, Словения, Австрия и Белгия
    преди 1 час
    Wiser Technology купува сръбската Badin Soft
    Това е 7-та сделка по придобиване на българската софтуерна компания за последните 18 месеца
    преди 2 часа
    Eldrive и AMPECO стартират стратегическо партньорство
    Те ще работят за ускоряване навлизането на зарядна инфраструктура за електромобили в Източна Европа и Прибалтика
    преди 2 часа
    Започва изготвяне на Национална индустриална стратегия, съвместно с ЕК и бизнеса
    Министър Николов се срещна с представители на Европейската комисия
    преди 3 часа
    Ryanair стартира нова дестинация от Пловдив
    Обсъжда се откриването на авиолинии от Испания и Италия от Пловдив
    преди 4 часа
    Слаб ръст на нощувките на чужденци у нас през август
    Според данните на НСИ нощувките на българи намаляват с 2%