петък, 13 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8919 прочитания

    Запознайте се с първия българин с курс в LinkedIn Learning

    Обучението ще е на тема „Виртуални събития“, а негов автор е Борис Христов - Основател на агенцията за презентации 356labs
    06 юни 2022, 15:35 a+ a- a

    Борис Христов – Основател на Агенцията за презентации 356labs

    През септември 2022 в обучителната платформа LinkedIn Learning ще бъде достъпен първият курс, разработен от българин. Неговото име е Борис Христов – Основател на агенцията за презентации 356labs. Курсът се казва  „Виртуални събития – основно обучение“  и в момента екипите на 356labs и LinkedIn Learning работят по създаването му. В обучението Борис разкрива основните съставки за успех на Present to Succeed – най-голямата онлайн презентационна конференция за бизнес професионалисти, зад която стои 356labs. 

    „LinkedIn, като най-голямата професионална мрежа в света, успя да привлече към LinkedIn Learning едни от най-големите имена и за мен е удоволствие и привилегия да запиша този курс и да вляза в библиотеката от курсове сред имена като Гай Кавазаки, Сет Годин и много други“, споделя Борис. Вижте какво разказа още той пред Ecomomy.bg за това партньорство и какво е да си LinkedIn Learning инструктор.

    Борис, каква ще е твоята роля като LinkedIn Learning инструктор?
    Като инструктор моята роля е да запиша курс по темата за ивент мениджмънт. В това обучение ще разкажем кои са били стъпките, през които сме минали, за да постигнем глобален успех с Present to Succeed по време на криза. Какви въпроси сме си задавали, какви решения сме вземали и как сме стигали до тях, какви неща сме планирали и защо. Буквално целият път зад кулисите, който последвахме от А до Я, за да направим това събитие. По създаването на курса аз работя в колаборация с екипа на LinkedIn. Всеки автор на курс в LinkedIn Learning работи с миниекип от видео продуценти, които буквално стоварват шест куфара с техника в офиса ти. Тя се контролира отдалечено, което изглежда доста футуристично поне за мен. Аз още не съм го видял, тъй като в момента още дописваме скриптовете на курса.

    Работим заедно с видео продуценти, копирайтъри и сторителъри, на които изпращам скриптовете и обсъждаме дали всичко се разбира, можем ли да кажем нещо по друг начин и т.н. Различното е, че влизаш в ролята на обучител на публика, 77% от която е в компании във „Форчън“ топ 100. Бройката гледания на курсове в библиотеката на  LinkedIn Learning  на месечна база е в десетки милиони. И ако сме достигнали до 3000 души с конференцията, тук се появяваме пред милион души потенциално.

    Това, разбира се, вдига очакванията към всеки и ангажира още повече вниманието към всеки един детайл. Тук всяка дума, всяко изречение, всеки модул, подход, стъпки и т.н., се наблюдават много детайлно и е изключително удоволствие да се работи с екипа на LinkedIn Learning. Още на първата ни среща аз им казах: „Моята работа е да направя вашия живот лесен“ и това много ги изненада. Така им показахме, че функционираме по коренно различен начин и оттогава взаимоотношенията ни преминаха в коренно различни измерения. Начинът, по който си партнираме и всичко, което правим, са просто брилянтни. Така че очакваме през септември тази година курсът да бъде публикуван. И съответно всеки човек, който има достъп до LinkedIn Learning, може да види как ние разсъждаваме за онлайн събитията и какво трябва да се направи, за да може едно онлайн събитие от ниво идея да се превърне в нещо, което е изключително успешно. 

    Те ли Ви поканиха, или Вие се обърнахте към тях. Как стана реално първият контакт?

    Да стана LinkedIn инструктор за мен винаги е било мечта. Бил съм инструктор за друга организация, която се казва Pluralsight. Pluralsight са еквивалентът за мен на LinkedIn за теххората. Още тогава, много рано, когато Pluralsight беше стартирал, заради това, че бях познат в ИТ бранша, те се свързаха с мен и ми предложиха да запиша курсове на конкретни теми. Но за LinkedIn се случи по-скоро обратното. Признавам си, че ги преследвам от 3 години  и търся всевъзможни начини как да им покажа, че имаме какво да кажем както от презентационна гледна точка, така и от ивент гледна точка. За добро или за лошо презентационната тематика в LinkedIn Learning е доста добре покрита. Хора с много голяма експертиза вече участват там и са изнесли много добри курсове, от които всеки може да спечели. И съответно LinkedIn Learning никога не търсят повторения на курсовете си. Т.е. за нас е много трудно да запишем курсове, които са свързани с презентации. Но в LinkedIn  Learning имаш опция да кандидатстваш, да си въведеш CV-то, да запишеш видео за тях и т.н. Аз съм си подавал документите няколко пъти, по един път на година, грубо казано. В последните няколко години не съм получавал ответна позитивна реакция от тях. Нямам представа защо, може би нещо не е било достатъчно или са видели дублиране в темите.

    Но заради конференцията предприехме друг подход. Ние познаваме доста LinkedIn инструктори и ги попитахме дали виждат смисъл да застанат с имената си и да ни представят. И така двама от нашите лектори, които са LinkedIn Learning инструктори, ни представиха и застанаха с техните имена зад това, което ние правим. Защото знаят какво правим и на какво ниво го правим. Свързаха ни с конкретните хора, но това не ни спести нищо от процеса. Минахме през интервю, през осигуряване на необходимата документация, заснехме видео, в което им показахме как бихме презентирали конкретна тема, как би изглеждало, с каква визуализация, как е монтирано и т.н. Минахме през целия процес, но за щастие, този път бяхме одобрени да запишем курс и дори имаме уговорка той да не е единствен.

    С каква продължителност ще е курсът и кога ще може да се гледа?
    Курсът ще бъде между час и час и половина. Не сме го заснели, но считаме, че ще е с такова времетраене на ниво скриптове. Септември е обещаната от LinkedIn дата. Нашата част от работата ще бъде изпълнена до средата на юни. Така че те имат юли, август и септември, за да задвижат нещата вътрешно и курсът да стартира в началото на септември, както е уговорено по договор.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 5 часа
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 6 часа
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 7 часа
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 7 часа
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ