вторник, 29 ноември 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1307 прочитания

    Всеки български клиент на iBanFirst ще е обслужван от специално определен за него специалист

    Деан Тодоров, директор на българския клон, обясни, че компанията планира да увеличи екипа си и да изгради бутиково портфолио от клиенти у нас
    16 март 2022, 14:47 a+ a- a

    Деан Тодоров е професионалист с доказан опит във финансовите технологии, продажбите и управлението на търговски екипи. Започва кариерата си в сектора на финтех през 2017 г. в Лондон (Обединеното кралство) и се завръща, за да допринесе за установяването и растежа на финтех компаниите на българския пазар. Деан е завършил финанси и инвестиции в университета в Ковънтри (Обединеното кралство), а по линия на програма „Еразъм“ специализира международен бизнес в Хайделбергския университет SRH (Германия).

    Финтех компанията iBanFirst открива първия си офис в България. С какво ще се занимава компанията, какъв екип гради и какво планира за бъдещето, пред Economy.bg разказва директорът на българския клон Деан Тодоров.


    Защо iBanFirst избра България за своя втори регионален офис в ЮИЕ?

    След получаването на капиталовата инвестиция от Marlin Equity Partners през 2021 г., iBanFirst взе решението да разшири дейността си в Югоизточна Европа под управлението на Йохан Габриелс, нашия регионален директор. Опитът, който сме придобили през последните години в региона ни показва, че потенциалът на българския пазар е значителен и искаме да му помогнем да се разгърне. Политика на компанията е да има физическо присъствие в държавите на своите клиенти, както и местни лица, които да ги обслужват, затова избрахме вторият офис в региона да бъде именно тук.

    С какво ще се занимава българският офис?
    Българският офис има за цел да обслужва българските клиенти на iBanFirst, които са клиенти на компанията майка, както и да улеснява намирането на нейни нови клиенти на територията на страната. Физическото присъствие на компанията в България спомага за обслужването на клиентите и комуникацията с тях. По този начин чрез мен и екипа ни тук iBanFirst е по-близо до клиентите си и те го усещат. Говорим на един език, разбираме спецификите на пазара и комуникацията е много по-лесна. Това важи и при намирането на нови клиенти.

    С колко души стартирате? Какви са плановете за разширяване на екипа, ако има такива?
    Стартираме с малък бутиков екип от трима професионалисти с предишен опит във финтех индустрията и валутните пазари. За нас най-ценният актив е екипът ни от талантливи специалисти, които разбират пазара и знаят как да разгърнат потенциала на нашите клиенти. Разбира се, очакваме този брой да нарасне през следващите няколко месеца. Имаме планове за разширяването на търговския екип, но не само. Ще се радваме да разширим екипа и с нови колеги, които да ни помагат с някои от помощните функции.

    В съобщението до медиите се казва, че всеки клиент ще бъде обслужван от специално определен за него специалист. Това подход тип „личен банкер“ ли е?
    Това е едно от предимствата на клона на iBanFirst в България. Всеки български клиент на компанията ще бъде обслужван от специално определен за него специалист в България. Това е подходът на iBanFirst. Клиентът може да се допита до своя валутен специалист за техническите специфики при използването на онлайн платформата, да обсъжда тенденциите на пазара или кои решения на iBanFirst може да приложи, за да вземе интелигентно решение при защита на бизнеса си от неблагоприятни движения на пазара както в създалата се геополитическа несигурност.

    Имате ли вече клиенти в България?
    Още сме в началото на създаването на бутиково портфолио от клиенти в България. Компаниите, с които работим са малки и средни предприятия, които имат разплащания в чуждестранни валути. От една страна, тези компании имат нужда от бързи, икономически ефективни и сигурни операции, а от друга страна, международната им търговия ги излага на валутен риск. iBanFirst се превръща в техен доверен партньор, предлагайки решения както за разплащанията им с международни партньори и клиенти, така и за защита от валутния риск, на който са изложени.

    Какви са плановете за развитие на компанията у нас в следващите 5 години?
    В момента изграждаме местен екип от специалисти по валути и валутни операции, за да може още през първата година на дейността ни в България iBanFirst да има солидно бутиково портфолио от клиенти в страната. Впоследствие фокусът ни ще бъде върху разгръщането на потенциала на нашите клиенти. Желанието ни е да запознаем местните компании с финансовите решения, които iBanFirst предлага, и да знаят, че могат да разчитат на нас, като стремежът ни е в това те да виждат в наше лице доверен партньор, на който могат да разчитат за своите валутни операции.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 46 минути
    Министърът на енергетиката представи в Турция възможностите за инвестиции у нас
    Имаме условия за изграждане на соларни паркове, посочи Христов
    преди 48 минути
    Ирландия глоби Meta с €265 млн.
    Глобите, наложени на компанията майка на Facebook в Европа през последната година надхвърлят €900 млн.
    преди 2 часа
    288 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 286 872
    преди 17 часа
    БНБ определи 8 банки за системно значими институции
    Определен е и размерът на буфера, който те трябва да поддържат
    преди 18 часа
    Flix разширява екипа в софийския Експертен център
    Българският офис е планиран като най-големия хъб след тези в Мюнхен и Берлин
    преди 19 часа
    Компанията Mail Boxes откри първия си франчайз в България
    Веригата за куриерски, маркетингови и принт услуги вече има два собствени центъра у нас