събота, 25 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4492 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за седми пореден път

    Вижте кои са водещите марки на българския пазар, отличени с приз Superbrands Bulgaria 2021–2022
    16 декември 2021, 14:40 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за седми пореден път в независимото проучване на глобалната организация Superbrands.

    През 2005 България стана официален член на глобалната организация Superbrands, която отличава с международната награда водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

    Ето и кои са най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022 (подредени по азбучен ред):

    Потребителски марки Business-to-Consumer
    Bosch
    bTV
    Cash Credit
    Deroni
    Dir.bg
    Domaine Boyar
    Fibank
    Хрус-Хрус
    Ideal Standard
    Lidl
    Майонеза Краси
    Mobile Bulgaria
    NEFF
    RiceUP!
    Turkish Airlines
    УниКредит Булбанк
    Явлена Бизнес марки

    Business-to-Business
    Jobs.bg
    Kreston BulMar
    Пенков, Марков и партньори
    René Gourmet Group
    SEG
    Soudal
    Unimasters Logistics Plc

    За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио.

    „Superbrands предоставя възможност на марките от различни сектори на икономиката да общуват по нов начин – като обменят идеи и практики за успешен бизнес. Това е и основният фокус на глобалната програма Superbrands – да промотира чрез своите издания изкуството на брандинга като професионална дисциплина, както и добрите бизнес практики. Ние като екип приемаме за кауза и промоцията на бранда България по света – това, което правят най-успешно лауреатите на нашите почетни отличия Superbrands“, каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    преди 2 дни
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата
    преди 2 дни
    JYSK открива още 2 нови магазина у нас
    От началото на 2024 до сега бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград
    преди 2 дни
    Инфлацията във Великобритания с по-малък от очакваното спад
    През април показателят е с почти 1% по-нисък спрямо март
    22 май 2024, 13:06
    Пазарът на индустриални площи в София навлиза в нова фаза
    Пазарът на производствени и складови площи в София забавя темпото си в началото на годината, а наемните нива се стабилизират за първи път от края на 2021, сочи нов доклад на Cushman&Wakefield Forton