понеделник, 02 октомври 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3961 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за седми пореден път

    Вижте кои са водещите марки на българския пазар, отличени с приз Superbrands Bulgaria 2021–2022
    16 декември 2021, 14:40 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за седми пореден път в независимото проучване на глобалната организация Superbrands.

    През 2005 България стана официален член на глобалната организация Superbrands, която отличава с международната награда водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

    Ето и кои са най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022 (подредени по азбучен ред):

    Потребителски марки Business-to-Consumer
    Bosch
    bTV
    Cash Credit
    Deroni
    Dir.bg
    Domaine Boyar
    Fibank
    Хрус-Хрус
    Ideal Standard
    Lidl
    Майонеза Краси
    Mobile Bulgaria
    NEFF
    RiceUP!
    Turkish Airlines
    УниКредит Булбанк
    Явлена Бизнес марки

    Business-to-Business
    Jobs.bg
    Kreston BulMar
    Пенков, Марков и партньори
    René Gourmet Group
    SEG
    Soudal
    Unimasters Logistics Plc

    За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио.

    „Superbrands предоставя възможност на марките от различни сектори на икономиката да общуват по нов начин – като обменят идеи и практики за успешен бизнес. Това е и основният фокус на глобалната програма Superbrands – да промотира чрез своите издания изкуството на брандинга като професионална дисциплина, както и добрите бизнес практики. Ние като екип приемаме за кауза и промоцията на бранда България по света – това, което правят най-успешно лауреатите на нашите почетни отличия Superbrands“, каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    В тези 11 сектора расте рискът от забавени плащания у нас
    2/3 от секторите, които Allianz Trade следи в България, са в “оранжева” зона за чувствителен риск от забавени плащания
    преди 2 часа
    преди 2 часа
    НАП публикува новите банкови сметки за плащане на данъци и осигурителни вноски
    Преводите по новите сметки ще се извършват от 2-ри октомври, старите ще бъдат закрити
    преди 2 часа
    „Зора“ откри нов логистичен център в Индустриален парк София-Божурище
    Инвестицията е за 30 млн. лв., открити са над 30 нови работни места
    29 септември 2023, 16:02
    Инфлацията в Еврозоната падна до най-ниското си ниво от 2 години насам
    Показателят се увеличава с най-бавното темпо от края на 2021 г.
    29 септември 2023, 14:48
    България е привлякла €80 млн. по програма Хоризонт Евопа
    За 2 години български учени, изследователи и бизнес партньори са участвали в 214 проекта по програмата