понеделник, 26 юли 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1876 прочитания

    Лидери в криза: Уроците на Петър Павлов, T MARKET

    CEO-та на водещи компании у нас споделят пред Economy.bg най-важните поуки, които са извлекли по време на пандемията
    26 април 2021, 09:33 a+ a- a

    Кризата с коранавируса изправи бизнес лидерите пред напълно нова ситуация. Наложи им се да навигират в среда с много въпросителни, да реагират бързо и да се адаптират към промените.

    Какви бяха най-важните лидерски уроци при овладяването на ковид кризата? Economy.bg попита CEO-та на водещи компании у нас.

    Представяме ви Петър Павлов, генерален директор на веригата магазини T MARKET:

    Коя беше най-голямата трудност за вашия бизнес от началото на ковид кризата?
    Най-голямата трудност беше да се състезаваме с времето, за да осигурим максимално бързо сигурност за нашите служители и безопасно пазаруване за клиентите ни в магазините на T MARKET в страната. Предвид първоначалната, по-силна динамика и натоварване в обектите ни, трябваше да менажираме доставките по начин, с който да отговорим на промените в потребителското търсене, за да няма липси и недоволни клиенти. Същевременно грижите за здравето на служителите ни беше и е константа.
    Съответно трябваше да реорганизираме и административния екип за работа от вкъщи, да променим начина си на ежедневна комуникация, без това да се отрази на другите процеси в компанията. Успяхме да се справим с общите усилия на екипа и служителите ни по места.
    Гордеем се, че сме първата верига, която стартира свой онлайн магазин преди точно една година и предоставяме възможност за безопасно пазаруване, при това с безплатна доставка на клиентите си.
    Реализирахме и кампания „Избери България“, с която доразвихме марката „Наше си е“ и имаме възможност да работим и подкрепяме още повече родните производители от цялата страна. 

    Какво бихте променили, ако бяхте изправени пред същата ситуация днес?
    Не бих променил нищо. Не ни беше лесно, но всички без изключение бяхме поставени в ситуация, непозната за нас досега. Мобилизацията, която видяхме от всички колеги в този момент, за нас беше показателна, че си вършим добре работата.
    Още по-показателен е ръстът на приходите от 22.2%, който T MARKET бележи през 2020. За нас това e потвърждение, че се движим в правилната посока и отговаряме на търсенето от страна на клиентите.
    Продължихме да откриваме нови обекти през изминалата година при строго спазване на противоепидемичните мерки. И стартирахме новата година по същия начин. Мога само да си пожелая да продължаваме да предлагаме практичен избор за потребителската кошница на нашите клиенти.

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Лидери в криза: Уроците на Михай Болдижар, „Роберт Бош“

    Лидери в криза: Уроците на Румен Иванов, DHL Express България

    Лидери в криза: Уроците на Боян Иванов, StorPool Storage

    Лидери в криза: Уроците на Радослав Николов, SAP Labs България

    Лидери в криза: Уроците на д-р инж. Боряна Манолова, Siemens България

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Близо 320 млн. евро са австрийските инвестиции у нас през 2020
    Двустранната търговия възлиза на 1.358 млрд. евро през миналата година
    преди 3 часа
    Франция прие закона за здравен пропуск за ресторанти и вътрешни пътувания
    Той също трака задължава здравните работници да се ваксинират
    преди 3 часа
    ЕК откри процедури срещу България за нарушение на авторското право
    Страната има срок от 2 месеца да отговори на опасенията на Брюксел
    преди 3 часа
    Maersk пуска интермодален влак от Бургас към Пловдив
    От Пловдив до София пък ще има eжeднeвнa вpъзĸa чрез камиони
    преди 4 часа
    Доверието на германския бизнес се срина
    Независимо от това се очаква силно възстановяване на най-голямата европейска икономика това лято
    преди 5 часа
    Близо 11 хил. ваксини са поставени в мобилните пунктове в София досега
    Близо 100 души от 2 фирми са се възползвали от инициативата на Столична община за поставяне на ваксини на място на желаещите служители от фирми