На 23 март ученици и студенти от цялата страна ще имат възможност за ден да станат част от екипа на водещи компании в изцяло нова дигитална среда
На 23 март 2021 ученици и студенти от цялата страна ще имат възможността за ден да станат част от екипа на водещи български и международни компании в изцяло нова дигитална среда в рамките на 19-то издание на „Мениджър за един ден“.
В рамките на деня ученическите екипи ще получат възможността да надникнат в работата на една компания, ще могат да зададат своите въпроси, но и да предложат своите отговори на вътрешните предизвикателства, с които бизнесът се сблъсква ежедневно.
Инициативата тази година ще протече под надслов „Един ден може да остави следа, както и една дума!”, съобщиха организитарите от Джуниър Ачийвмънт България. Акцент ще бъде поставен върху важността на добрата комуникация, от която толкова много се нуждаем във време на ограничено общуване и социална изолация.
Световният икономически форум в Давос нарежда ефективното общуване и колаборация сред ключовите умения на 21 век. Затова и фокусът на тазгодишното издание на „Мениджър за един ден” е темата за комуникацията като основа за ефективно сътрудничество и създаване на нови модели на партньорство и взаимодействие в обществото.
„Имаме нужда да върнем отново човешкото общуване в работното си ежедневие. Дори и в рамките на един ден можем да предизвикаме трансформация в отношенията помежду си и да поставим началото на нов модел за общуване - с повече разбиране и емпатия”, споделя Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA България.
В рамките на инициативата от 16:00 ч. ще се проведе открита онлайн стрийминг среща на тема „Силата на един ден. Силата на една дума“. Отговор на въпроса „Какво можем да променим с една дума?” ще даде водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис.
„За мен е чест да бъда част от инициативата на JA България „Мениджър за един ден”. Tази година се очаква участниците да бъдат много повече предвид онлайн формата на събитието и ще се радвам точно аз да съм вдъхновил поне част от тях да бъдат по-смели по пътя към желаната професия”, споделя Цитиридис.
От създаването си досега над 4 500 бизнес мениджъри са споделили 36 000 часа от своето професионално ежедневие с повече от 35 000 ученици и студенти от цялата страна.
Сред компаниите, които ще бъдат част от инициативата тази година, са Кока-Кола ХБК България, Нестле България, ИТА Груп България, HP Inc, Новартис, УникредитБулбанк и др.
Организации, компании и участници могат да се регистрират на mfd.jabulgaria.org.