петък, 01 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2289 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за шести пореден път

    Вижте видео от награждаването на компаниите, получили приз Superbrands за 2019–2020, и специалните награди на Ивет Лалова и проф. Владимир Кефалов
    28 ноември 2019, 14:20 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за шести пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.

    На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.

    Вижте награждаването на:

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): А1, Bosch, bTV, Димитър Маджаров, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, Fibank, Хрус-Хрус, Ideal Standard, Kaufland, Майонеза Краси, NEFF, NOVANIGHT, NuCrema, RiceUP!, Turkish Airlines, Уникредит Булбанк, VIVACOM.

    Бизнес марки (Business-to-Business): Arteks Engineering, Diana’s Angels, Kreston BulMar, Пенков, Марков и партньори, René Gourmet Group, Souldal, Unimasters Logistics Pic.

    За трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.

    Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. (Видео вижте тук)

    Проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската наука по света. (Видео вижте тук)

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    България се представя на SLUSH 2023
    Страната ни е представена от 20 технологични стартъпа и министър Стойчева
    преди 15 часа
    Американската икономика с по-голям ръст през третото тримесечие
    Данните бяха ревизирани в положителна посока до 5,2% ръст на БВП
    преди 17 часа
    Законът за насърчаване на електромобилността ще бъде обявен за обществено обсъждане до края на годината
    Една от основните му цели е до 2026 г. у нас да има поне 30 000 електромобила и поне 10 000 зарядни точки
    преди 17 часа
    Българската Телелинк Инфра Сървисис ще участва в изграждането на широколентов достъп във Великобритания
    Компанията е част от „Проекта Гигабит“, който има за цел да достигне 85% интернет покритие в отдалечените райони на страната до края на 2025 г.
    преди 18 часа
    България се присъедини към Декларацията за тройно увеличаване дела на ядрената енергия
    Тя е в съответствие с енергийната политика България и действията на правителството за изграждане на блок 7 и 8 на АЕЦ „Козлодуй“