понеделник, 24 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2431 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за шести пореден път

    Вижте видео от награждаването на компаниите, получили приз Superbrands за 2019–2020, и специалните награди на Ивет Лалова и проф. Владимир Кефалов
    28 ноември 2019, 14:20 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за шести пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.

    На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.

    Вижте награждаването на:

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): А1, Bosch, bTV, Димитър Маджаров, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, Fibank, Хрус-Хрус, Ideal Standard, Kaufland, Майонеза Краси, NEFF, NOVANIGHT, NuCrema, RiceUP!, Turkish Airlines, Уникредит Булбанк, VIVACOM.

    Бизнес марки (Business-to-Business): Arteks Engineering, Diana’s Angels, Kreston BulMar, Пенков, Марков и партньори, René Gourmet Group, Souldal, Unimasters Logistics Pic.

    За трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.

    Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. (Видео вижте тук)

    Проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската наука по света. (Видео вижте тук)

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    ЕС отпуска на България 65,2 млн. евро за възобновяема енергия
    Брюксел инвестира приходи от търговия с емисии за по-чисти енергийни системи в 10 държави, сред които и България
    преди 9 часа
    Нова програма подкрепя дигитализацията на близо 200 фирми у нас
    Те могат да получат 2000 евро субсидия за дигитализация на дейността си чрез DIGITRANS
    преди 12 часа
    Проучване: Над 2/3 от шефовете няма да наемат служители без умения за работа с AI
    През 2024 година изкуствения интелект ще се утвърди като ключов елемент на работното място
    преди 13 часа
    Moody's повиши дългосрочния депозитен рейтинг на Пощенска банка
    Към края на 2023 г. банката отчита коефициент на базовия собствен капитал от първи ред в размер на 19,0%
    преди 14 часа
    Сирма Груп ще придобие 51% дял от румънска софтуерна компания RoWeb
    Сделката ще осигури на Сирма достъп до румънския пазар