За девета поредна година в България бяха връчени най-престижните международни награди за ефективност в рекламата - EFFIE Bulgaria 2016.
Конкурсът традиционно отличава най-значимите постижения в маркетинговите комуникации: идеите, които работят, като стимулира стратегическото мислене и насърчава екипните отношения между маркетинг екипа на една компания и комуникационната ѝ агенция.
Тази година бяха връчени 4 златни, 4 сребърни и 5 бронзови награди Effie. Журито имаше нелеката задача да оцени много висок брой заявки, като 19 от тях бяха селектирани за финала и имаха възможност да се борят за спечелването на престижните статуетки.
Ето номинираните и победителите в отделните категории:
Вижте номинираните и победителите в категория: КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ
Вижте номинираните и победителите в категория: СОЦИАЛНА, МЕДИЙНА, ПОЛИТИЧЕСКА
Вижте номинираните и победителите в категория: УСЛУГИ
Вижте номинираните и победителите в категория: ПРОМОЦИИ
Вижте номинираните и победителите в категория: СТОКИ
Всяка кампания, която е получила награда или е финалист в Effie България 2016, се включва в класацията на Effie Еffectiveness Index. Всяка година Effie Worldwide обобщава резултатите на финалистите и победителите от конкурсите в различните държави по света и публикува класация на най-ефективните компании и марки. Това е и най-важното класиране в маркетинговата и рекламната индустрия като цяло.
Effie България, следвайки правилата на Effie Worldwide, обяви и ранглиста на най-ефективните агенции, клиенти и търговски марки, на база резултатите от конкурса.
Агенцията, подала заявка за участие, клиентът и търговската марка, получават – Gold Effie (8 точки), Silver Effie (6 точки), Bronze Effie (4 точки), Финалист (2 точки). Агенциите, ангажирани в кампанията и отбелязани в заявката, получават половината от тези точки.
Вижте какво прогнозираха световни визионери и български бизнес лидери по време на първото събитие, част от EconomyForum, организиран от Economy.bg, Jobs.bg и Tech.bg
Планираме още придобивания, разрастване на екипа с поне 20%, местим се и в нов офис - Атанас Киряков, изпълнителен директор на „Онтотекст“ и президент на обединената Graphwise, пред Economy.bg