Новата инициатива започва с първия в България цялостен курс по дигитален маркетинг, подкрепен от Google
Progress обяви старта на Telerik Digital Academy – нова инициатива с фокус върху дигиталните технологии, част от „Академията на Телерик“. Тя започва на 9 май 2016 с безплатен 8-седмичен интегриран курс по дигитален маркетинг, организиран в сътрудничество с Google. Кандидатстването за курса е отворено до 17 април.
Обучението по дигитален маркетинг е насочено към студенти и специалисти по маркетинг, както и експерти от други области. Кандидатстването включва подаване на CV и мотивационно писмо, като се изисква също успешно преминат изпит по „Основи на AdWords“ на Google. След като бъдат одобрени, кандидатите трябва да се явят на приемен изпит по английски и IQ. Първите 50 човека с най-висок резултат ще се присъединят към курса на Telerik Digital Academy. Обучението ще бъде на английски и ще се провежда в учебния център на „Академията на Телерик“ в София.
Курсът на Telerik Digital Academy е първото в България цялостно безплатно обучение по дигитален маркетинг, подкрепено от Google, уточняват от Progress. Неговата цел е да развие у специалистите ключови дигитални умения и да улесни дигиталната трансформация на бизнеса в страната.
В проучване на Gartner 90% от анкетираните казват, че „конкуренцията за талант е ключова за успеха на дигиталния бизнес“. Според същия доклад: „В резултат от дигиталната некомпетентност на бизнеса 25% от компаниите ще загубят конкурентното си място до 2017 г.“
Google си поставя за цел подобряване на дигиталните умения в Европа. Според скорошно проучване на Европейската комисия за дигиталните умения - DESI, България се класира на последно място сред 30 европейски страни по отношение на дигитални умения и заема предпоследно място в цялата класация.
Участниците в курса по дигитален макретинг ще се научат как да планират, представят, изпълняват и измерват интегрирани дигитални маркетинг кампании. Те ще се запознаят с най-добри практики за изграждане на онлайн присъствието на една марка, сред които онлайн search, display и video маркетинг. Участниците също ще се научат да навигират „пътешествието на клиента” в различните онлайн канали, да създават ангажиращо съдържание и да водят онлайн разговори.
В допълнение на учебната програма курсистите ще черпят опит от признати специалисти от Google и маркетинг експерти, които често ще бъдат гост лектори в курса. Участниците ще придобият практически умения, като работят по реални кампании за български компании. В края на обучението успешните участници ще получат сертификат, показващ владеенето на цялостни умения по дигитален маркетинг.