Компанията планира внушително разрастване на дейността си през предстоящата година, поставяйки си за цел да достигне 4000 служители до 2017
CallPoint powered by TELUS сменя търговското си име на TELUS International Europe и ще бъде отговорна за операциите на TELUS International в Европа, съобщиха от компанията. Промяната на името е естествено продължение на процесите след присъединяването на CallPoint към семейството на TELUS International през 2012.
TELUS International е дъщерна компания, изцяло собственост на TELUS, водеща телекомуникационна компания в Канада, с годишни приходи в размер на 7.5 млрд. евро (11.3 млрд. канадски долари) и 13.3 млн. клиенти.
TELUS International Europe е високотехнологичен контактен център с глобална инфраструктура и повече от 1200 служители на територията на три държави в Европа: в България, компанията оперира от София и Пловдив, в Румъния от Букурещ и Крайова, както и офис във Великобритания. TELUS International Europe планира внушително разрастване на дейността си през предстоящата година, поставяйки си за цел да достигне растеж до 4000 служители до 2017.
През 2013 TELUS International предостави обслужване на повече от 150 млн. клиенти в света чрез канали на комуникация като телефон, емайл, чат или социални медии.