вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2263 прочитания

    Антон Георгиев е новият творчески директор на Digitas

    Той е част от рекламната индустрия над 14 години
    07 февруари 2023, 10:40 a+ a- a

    Снимка: Publicis Groupe

    Антон Георгиев е новият творчески директор на дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България. Заедно с екипа на Digitas, Антон ще развива дигиталното творческо обслужване на клиентите, за да създава и поддържа трайни връзки между брандове и социални мрежи. Фокусът му ще стъпи върху разбирането и прилагането на всички нови тенденции (минали, настоящи и бъдещи), качествено съдържание с акцент върху видео и разработване на кампании в различни формати за социалните мрежи и дигиталните платформи. ​

    „Дигиталният свят се развива по-скоростно от всякога и е важно нашите екипи винаги да са в крак с новостите и технологиите и в същото време да запазят творческата мисъл, качественото съдържание и любовта към професията. Антон има много познания и опит за начина, по който работи индустрията, както от бизнес гледна точка, така и през призмата на творчеството. Това го прави професионалист с изключително еклектичен набор от идеи, визии и заряд, който знае какво е чувството да си част от дигитален екип и да ръководиш такъв. Творческата му визия и професионалната му перспектива ще разкрият много нови хоризонти пред Digitas докато, същевременно, разширяват и обогатяват съществуващите такива.“ - коментира Ваня Дунчева, управляващ директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.

    Digitas прилага медийни, технологични, творчески и бизнес решения в работата си по конкурентни локални стратегии, e-commerce обслужване, b2b активации, консултиране и изграждане на технологични инфраструктури, базирани на данни за клиентите. През януари тази година агенцията разшири портфолиото си от дигитални услуги, след като Publicis Groupe обяви придобиването на Advertise BG, една от водещите агенции за маркетинг на ефективността (performance marketing) в България.

    „Динамичната комуникационна среда, в която работим е предизвикателство, но и невиждана възможност за разгръщане на творчески идеи и достигане до повече хора по смислен и полезен начин. Стремим се не просто да бъдем винаги адекватни на трендовете, но и да търсим подходи, които ги изпреварват и дори задават. Рекламните кампании на бъдещето са тези, които обединяват смели творчески решения с изключително добро познаване на дигиталната среда и технологиите. Нашата цел е да използваме пълния потенциал на медиа и криейтив, за да постигаме целите на марките, за които работим и да растем заедно с тях.“ – добавя Антон Георгиев.

    Антон е в рекламната индустрия от над 14 години, като пътят му започва класически – като стажант-копирайтър, и продължава впечатляващо – като творчески лидер в Havas Sofia и творчески директор в Publicis Sofia. Работил е в едни от най-престижните рекламни агенции в България и негови проекти са получавали награди на български и международни фестивали по творчество. Освен изявите му на рекламната и маркетинг сцена, Антон пише и разкази и поезия. През 2019 г. излиза дебютната му книга - „Морски записи”, която започва като проект в социалните мрежи (@sea_tapes) и олицетворява две от най-силните страни на Антон – качественото писане и изкуството на социалните мрежи.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 5 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 5 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 7 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 10 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ