петък, 13 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3191 прочитания

    Румина Николова е новият Управляващ Директор на The Smarts

    Основателите на рекламната агенция Гергана Иванова и Радослав Бимбалов ще оглавят борда на директорите на The Smarts Group
    17 януари 2023, 10:45 a+ a- a

    Румина Николова - Управляващ Директор на The Smarts. Снимка: Личен архив

    Румина Николова става Управляващ Директор на рекламна агенция The Smarts. На тази позиция тя ще отговаря за цялостното оперативно ръководство на творческата агенция. С дългогодишния си опит Румина ще съдейства активно за реализиране на стратегическите цели и вземането на ключови решения за обслужването на клиентите, управлението на екипите и развитието на бизнеса. 

    Основателите на рекламната агенция Гергана Иванова и Радослав Бимбалов ще оглавят борда на директорите на The Smarts Group и ще подпомагат развитието и на останалите агенции в комуникационната група – Paragraph 42, IQ media, Shoot.  

    „Румина е с нас вече над 10 години – време, в което тя бе съществена част от успехите на The Smarts, изкачвайки стъпалата от акаунт мениджър до директор „Връзки с клиенти“. Вярваме, че тя е човекът, на когото можем да поверим по-нататъшното развитие на творческата агенция“, споделя Гергана Иванова, партньор в The Smarts. 

    „Със своята енергия, креативност и идеи Румина се наложи като естествен лидер на екипите, които ръководеше до момента. Заедно със страхотните хора, които застават зад нея, това е предпоставка за много успешни проекти в бъдеще“, допълва Радослав Бимбалов, партньор в The Smarts.

    Румина Николова е специалист с над 13 години опит в сферата на рекламата, с фокус върху изграждането на дългосрочни взаимоотношения с клиентите. От 2012 г. тя е част от екипа на The Smarts, където работи за десетки награждавани кампании на едни от най-големите международни и локални брандове на пазара, сред които: Mtel (A1), IKEA, UniCredit Bulbank, Ariana, BILLA, Nestle PURINA, Mall Plovdiv.

    Притежава редица квалификации, свързани с управление на рекламни кампании, изграждане и прилагане на ефективни комуникационни стратегии за различни сфери на бизнеса. Притежава бакалавърска степен по „Тюркология“ и магистърска по „Връзки с обществеността“ от СУ „Св. Климент Охридски“.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 3 часа
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 5 часа
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 6 часа
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 6 часа
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ