петък, 13 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2113 прочитания

    Миряна Георгиева става Head of Content в комуникационна агенция d:istinkt

    Тя ще отговаря за съдържанието и редакторския екип на агенцията
    11 януари 2023, 14:01 a+ a- a

    Снимка: d:istinkt

    Комуникационна агенция d:istinkt обяви ново попълнение в екипа си – Миряна Георгиева поема ролята на Head of Content от началото на годината. Експертът с дългогодишен опит ще управлява дейността на редакторския екип и ще отговаря за ефективността на съдържанието, което агенцията създава за своите клиенти.

    d:istinkt бе отличена с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, след като завърши стратегическото си преструктуриране, започнало през 2018 година. Агенцията продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 73% спрямо 2021 г. В портфолиото ѝ са клиенти като Yettel, Лидл България, „Каменица“, издателство Клет България с брандовете „Анубис“, „Булвест-2000“ и iZZI, CETIN България, Европейски парламент, Европейска комисия, Speedy и др. d:istinkt предлага комуникационни услуги в областта на стратегическото консултиране, дизайн и криейтив, управление на кризи, медия планиране и купуване, управление на репутацията в социалните медии и инфлуенсър партньорства, изграждане на работодателска марка (employer branding) и връзки с обществеността.

    „d:istinkt продължава да расте и да се развива. Нашите клиенти ни се доверяват за все повече и по-мащабни проекти, затова и надграждаме екипа. Целта ни е не само да оправдаем растящото доверие, но и да продължим да вдигаме летвата за качество на услугите в бранша. Миряна вече добавя стойност за стратегическото планиране и творческите решения на кампаниите, върху които работим, и се радвам, че става част от нашия доказан екип.“ Така Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt, коментира назначението.

    Миряна Георгиева е експерт по бранд комуникация и връзки с обществеността с над 10-годишен опит в сектора, включително за изграждане на марки, управление на репутацията и кризисна комуникация на широк спектър от местни и международни компании и организации. Опитът ѝ включва позиции в компании като bTV, където Миряна е била бранд мениджър и PR на новинарската редакция, „Фондация за социална промяна и включване“ и „Театър София“. В практиката си тя е работила и за утвърждаване на брандове като Samsung, Indian Motorcycle, NIDO, Forno Cipollini и др. 

    „Вълнувам се да се присъединя към такъв силен екип и вярвам, че ще оправдая високите очаквания. В турбулентни времена компаниите имат нужда от доказана, но и гъвкава агенция, с която заедно да намират иновативни начини да се отличат, да увеличат стойността, която създават, и да подобряват бизнес резултатите си. Именно върху тези аспекти ще се фокусираме през тази година“, каза Миряна Георгиева, Head of Content, d:istinkt. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 4 часа
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 6 часа
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 7 часа
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 7 часа
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ