вторник, 27 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1722 прочитания

    Миряна Георгиева става Head of Content в комуникационна агенция d:istinkt

    Тя ще отговаря за съдържанието и редакторския екип на агенцията
    11 януари 2023, 14:01 a+ a- a

    Снимка: d:istinkt

    Комуникационна агенция d:istinkt обяви ново попълнение в екипа си – Миряна Георгиева поема ролята на Head of Content от началото на годината. Експертът с дългогодишен опит ще управлява дейността на редакторския екип и ще отговаря за ефективността на съдържанието, което агенцията създава за своите клиенти.

    d:istinkt бе отличена с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, след като завърши стратегическото си преструктуриране, започнало през 2018 година. Агенцията продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 73% спрямо 2021 г. В портфолиото ѝ са клиенти като Yettel, Лидл България, „Каменица“, издателство Клет България с брандовете „Анубис“, „Булвест-2000“ и iZZI, CETIN България, Европейски парламент, Европейска комисия, Speedy и др. d:istinkt предлага комуникационни услуги в областта на стратегическото консултиране, дизайн и криейтив, управление на кризи, медия планиране и купуване, управление на репутацията в социалните медии и инфлуенсър партньорства, изграждане на работодателска марка (employer branding) и връзки с обществеността.

    „d:istinkt продължава да расте и да се развива. Нашите клиенти ни се доверяват за все повече и по-мащабни проекти, затова и надграждаме екипа. Целта ни е не само да оправдаем растящото доверие, но и да продължим да вдигаме летвата за качество на услугите в бранша. Миряна вече добавя стойност за стратегическото планиране и творческите решения на кампаниите, върху които работим, и се радвам, че става част от нашия доказан екип.“ Така Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt, коментира назначението.

    Миряна Георгиева е експерт по бранд комуникация и връзки с обществеността с над 10-годишен опит в сектора, включително за изграждане на марки, управление на репутацията и кризисна комуникация на широк спектър от местни и международни компании и организации. Опитът ѝ включва позиции в компании като bTV, където Миряна е била бранд мениджър и PR на новинарската редакция, „Фондация за социална промяна и включване“ и „Театър София“. В практиката си тя е работила и за утвърждаване на брандове като Samsung, Indian Motorcycle, NIDO, Forno Cipollini и др. 

    „Вълнувам се да се присъединя към такъв силен екип и вярвам, че ще оправдая високите очаквания. В турбулентни времена компаниите имат нужда от доказана, но и гъвкава агенция, с която заедно да намират иновативни начини да се отличат, да увеличат стойността, която създават, и да подобряват бизнес резултатите си. Именно върху тези аспекти ще се фокусираме през тази година“, каза Миряна Георгиева, Head of Content, d:istinkt. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 44 минути
    Луксозно жилище с отстъпка? Такива са 22% от сделките
    Пазарът на жилища от средно висок и висок клас у нас се очаква да продължи да бъде стабилен, сочи проучване на Colliers
    преди 1 час
    Проучване: С 1/3 ще се стопи трудоспособното население у нас до 2050
    Трудовият пазар в България е с най-лошата прогноза в ЕС, сочи доклад на Allianz Trade
    преди 2 часа
    До седмици започват да се секат тестови български евро монети
    Приемането на еврото повишило инфлацията в Хърватия само с 0,2%, заяви управителят на Хърватската народна банка
    преди 2 часа
    Подписахме Меморандум за насърчаване на търговията и инвестициите с Южна Корея
    Обсъждат се възможни инвестиции в аутомотив сектора, енергетиката и отбраната
    преди 3 часа
    Нова космическа лаборатория отвори врати в България
    „Азимов” е плод на съвместните усилия на EnduroSat и Висшето военноморско училище „Никола Вапцаров“
    преди 3 часа
    За 10 секунди: Толкова ще отнемат паричните преводи в евро в ЕС
    ЕС прие правила за незабавните плащания