вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2140 прочитания

    Българка става мениджър „Маркетингови проучвания“ за Нестле Югоизточен пазар

    Цветина Младенова започва кариерата си в компанията преди повече от 20 години
    21 декември 2022, 09:07 a+ a- a

    Цветина Младенова, снимка: Нестле България

    Цветина Младенова от 1 януари 2023 ще ръководи екипа от експерти, отговарящ за маркетинговите проучвания за Нестле Югоизточен пазар, и ще има отговорната задача да захранва бизнесите с правилните данни, базирани на различни проучвания, които да подпомагат разработването на успешни за пазарите стратегии.

    Цветина Младенова започва кариерата си в компанията преди повече от 20 години. Преминава през различни по отговорност позиции, трупа солиден опит в бизнеса „Шоколадови и Захарни изделия“ и поема мениджърската позиция, за да отговаря за развитието на бизнеса. След 10 години Цветина се завръща в екипа на бизнеса „Детско хранене“ и под нейно ръководство резултатите тръгват в печеливша посока и устойчиво увеличение на пазарните дялове. Изгражда силен, мотивиран и високоефективен екип от професионалисти и през 2015 г. са отличени с награда на Нестле Зона Европа за солидни резултати в бизнеса с детските храни.

    През последните 2 години е част от лидерския екип за „Продажби“ в България като мениджър „Търговска администрация и Търговски операции“. Нейната експертиза, опитът в практиките на Нестле и в управлението на проекти й определят водеща роля в създаването на оперативния план на „Продажби“ в Нестле България и локализирането на стратегическата рамка на Нестле Зона Европа за търговските екипи.

    Завършила е Стопанския факултет на Софийския университет и лидерската програма на Нестле към Лондонското училище за Бизнес.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 6 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 7 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 8 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 11 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ