четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2118 прочитания

    Българка става мениджър „Маркетингови проучвания“ за Нестле Югоизточен пазар

    Цветина Младенова започва кариерата си в компанията преди повече от 20 години
    21 декември 2022, 09:07 a+ a- a

    Цветина Младенова, снимка: Нестле България

    Цветина Младенова от 1 януари 2023 ще ръководи екипа от експерти, отговарящ за маркетинговите проучвания за Нестле Югоизточен пазар, и ще има отговорната задача да захранва бизнесите с правилните данни, базирани на различни проучвания, които да подпомагат разработването на успешни за пазарите стратегии.

    Цветина Младенова започва кариерата си в компанията преди повече от 20 години. Преминава през различни по отговорност позиции, трупа солиден опит в бизнеса „Шоколадови и Захарни изделия“ и поема мениджърската позиция, за да отговаря за развитието на бизнеса. След 10 години Цветина се завръща в екипа на бизнеса „Детско хранене“ и под нейно ръководство резултатите тръгват в печеливша посока и устойчиво увеличение на пазарните дялове. Изгражда силен, мотивиран и високоефективен екип от професионалисти и през 2015 г. са отличени с награда на Нестле Зона Европа за солидни резултати в бизнеса с детските храни.

    През последните 2 години е част от лидерския екип за „Продажби“ в България като мениджър „Търговска администрация и Търговски операции“. Нейната експертиза, опитът в практиките на Нестле и в управлението на проекти й определят водеща роля в създаването на оперативния план на „Продажби“ в Нестле България и локализирането на стратегическата рамка на Нестле Зона Европа за търговските екипи.

    Завършила е Стопанския факултет на Софийския университет и лидерската програма на Нестле към Лондонското училище за Бизнес.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 4 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 6 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 7 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 9 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк