четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2146 прочитания

    Петър Кесерджиев и Радомир Иванов поемат управлението на Saatchi & Saatchi Sofia

    Двамата сменят посоката на развитие като ще съчетават криейтив експертизата на екипа с иновативни бизнес решения на Publicis Groupe
    20 октомври 2022, 13:08 a+ a- a

    Снимка: Saatchi & Saatchi Sofia

    Творческа агенция Saatchi & Saatchi Sofia, част от Publicis Groupe България, задава нова посока на бизнес развитие от началото на октомври тази година. Петър Кесерджиев и Радомир Иванов поемат управлението на агенцията, за да надградят доказаните подходи с нови творчески решения, които да отговарят на съвременната роля на брандовете. 

    Двамата ще заложат на модела на управление в партньорство, който не е нов за Publicis Groupe в световен мащаб, a към днешна дата става все по-привлекателен и логичен, особено за компании с управление, базирано на гъвкавост, бързина и създаващи продукти в съвременния свят на платформите. Екипът в София ще работи в засилено сътрудничество с международните експерти на Групата, както на регионално, така и на световно ниво, в полза на клиентите.

    Творческият бизнес тандем фокусира вниманието си върху улавянето на тенденциите с помощта на данни, технологии и стратегически анализи. Усилията и на двамата ще водят екипите към разработване на бизнес насочени идеи, облечени в силен творчески продукт, които имат силата да създават стойност и генерират ръстове. Творческото съвършенство е успешният бизнес инструмент, на който екипът ще заложи, за да постига стремежите си.

    „Целта ни е да активираме творческия потенциал на екипа на Saatchi & Saatchi на следващо ниво, създавайки работещи творчески идеи. Един от подходите ще бъде със сигурност персонализацията на криейтив продукта, така че да подпомогнем достигането до потребителя, което вече е един доста комплексен и скъп процес. Не бива да забравяме, че брандовете, които са релевантни на местната култура са много по-близки до потребителите и това е другото направление, по което ще надграждаме продукта си,“ коментира Петър Кесерджиев.

    Радомир Иванов, допълва: „Международната мрежа, от която сме част, отваря пред нас вратите на обмяна на знания с останалите творчески екипи в региона на Централна и Източна Европа. Това ще подпомогне усвояването на актуалните тенденции и използването на платформите като място за генериране на творчество, стъпвайки на самите тях и това, за което са създадени. Вярвам, че подобна интеграция ще развие екипа, а продуктът ни ще получи нужното признание на международна сцена, което в крайна сметка ще бъде в услуга на бизнеса на нашите клиенти.“

    Петър Кесерджиев се завръща в семейството на Saatchi & SaatchiSofia през 2018 г. като главен творчески директор, за да развие потенциала на агенцията в създаването на креативни и ефективни кампании, които носят стойност за брандовете и хората. Той има над 16 години опит в рекламната индустрия, заемайки различни творчески позиции. През годините участва в създаването на кампании, отличени с множество отличия, както на локални фестивали, така и на международни. Богатият му опит, като част от журито на редица творчески фестивали като AdBlackSeaGeorgia и KIAFUkraine, му позволява да има обширен поглед над развитието на творческия продукт в индустрията. Преподава в НБУ и други водещи университети в страната по специалност „Реклама и Графичен дизайн“.

    Радомир Иванов има дългогодишен опит от над 15 години в рекламния сектор. Присъединява се към екипа на Saatchi & Saatchi още през 2007 г. и оттогава има ключова роля за едни от най-забележителните и награждавани кампании за агенцията. В продължение на 5 години преподава в магистърската програма на Saatchi & Saatchi в партньорство с ВУЗФ и е един от основалите на SaatchiCircle.

    Заедно с екипа си печели първото злато за България в категория Film на творческия фестивал Golden Drum през 2019 г. Два пъти грабва титлата „Агенция на годината“ в Effie България през 2016 и 2019 г.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 3 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 4 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 5 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 8 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк