вторник, 27 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2260 прочитания

    Петър Лозанов е новият Главен Директор „Маркетинг“ в CloudCart

    Той има 15 години опит в областта на дигиталните решения и маркетинга
    11 октомври 2022, 09:16 a+ a- a

    Снимка: Петър Лозанов - Chief Marketing Officer в CloudCart

    Дигиталният предприемач с 15-годишен опит в маркетинга и управлението Петър Лозанов пое ключовата позиция Chief Marketing Officer в българската компания за създаване на онлайн магазини CloudCart. Ролята му е да развие и реализира маркетинг стратегията на софтуерната платформа, която, заедно с целия си набор услуги и инструменти, подкрепя старта и развитието на бизнеса на хиляди онлайн търговци в България, Гърция, Румъния, Сърбия, Албания, Косово и Северна Македония.

    Петър Лозанов е сериен предприемач в областта на дигиталните решения и маркетинга от повече от 15 години. Преди да стане част от CloudCart през септември 2022, той е партньор в комуникационната група Symbol Media Media Group, която обединява компании, фокусирани в различни сфери на комуникациите – ScreenMixer – видео продукция, FlyEvents – събитиен мениджмънт и BTL, TakeaPixel – фото заснемане, Dotslave – дигитален маркетинг, EmployerBooster – employer branding. Създател е на мрежата за подкрепа на стартиращи компании от различни сектори BattlePass Studio и няколко технологични проекти в различни сектори.

    „Стратирахме CloudCart с идеята да създадем лесна и достъпна платформа за създаване на онлайн магазини, която да спести време, средства и усилия на търговците. Днес зад името ни вече стои пълнокръвна система от иновации, технологии и успешни партньорства, благодарение на които влязохме успешно на седем пазара. С Петър Лозанов като главен директор “Маркетинг”, който притежава таланта, експертизата и опита, нужни за хоризонтите пред нашия бранд, съм убеден, че ще помогнем на много повече собственици на малък и среден бизнес в Европа да продават успешно и да растат", каза Николай Илиев, основател и съсобственик на CloudCart.

    "За мен винаги е било интересно да погледна “от другата страна” като маркетинг директор на компания, оперираща в международен мащаб. Поех тази задача с мисията заедно с екипа ни да развием и създадем не просто по-силен бранд, а водеща компания в онлайн търговията в региона и Европа. Радвам се, че фокусът ми в технологичния сектор, startup сегмента и маркетинга и онлайн продажбите намират поле за изява и нови хоризонти сред амбициозния екип на CloudCart", каза Петър Лозанов.

    CloudCart е основана в София през 2016 от братята Николай и Петър Илиеви. Те създават платформа, която бързо се утвърждава като най-лесния за използване софтуер за електронни магазини, както и като мащабна екосистема за електронна търговия.

    Инвеститори в CloudCart са фонд New Vision 3, Elevator Ventures - дружеството за корпоративен рисков капитал на Raiffeisen Bank International (RBI), ITA Engineering и Стилян Шишков (създател на Sportal Media Group). CloudCart позволява на търговците да наемат готови онлайн магазини, да оформят платформата според своите нужди и да надграждат върху нея. Има зад гърба си милиони поръчки в електронните магазини, стотици милиони уникални потребители и общо стотици милиони евро оборот генерирани от търговците в CloudCart. Компанията е част от една от най-престижните бизнес класации в света - Deloitte Technology Fast 50 за Централна и Източна Европа, а американската медия CIO Review отличи софтуера й за "Най-надеждно eCommerce технологично решение". През 2022 в Словения е обявена като стартъп №1 в Европа.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Йоловски: 47 млн. е-рецепти, 80 млн. е-прегледа и 45 млн. е-направления са регистрирани у нас
    Дигитализацията в българското здравеопазване е над средноевропейското ниво, отчете министърът на електронното управление
    преди 7 часа
    Schneider Electric инвестира 107 млн. лв. в нова производствена база в Пловдив
    По проекта, за който компанията получи сертификат за инвестиция клас А, се предвиждат 110 нови работни места
    преди 9 часа
    United Group финализира придобиването на Булсатком
    Компанията стъпи на българския пазар през 2020 с придобиването на Vivacom
    преди 12 часа
    Луксозно жилище с отстъпка? Такива са 22% от сделките
    Пазарът на жилища от средно висок и висок клас у нас се очаква да продължи да бъде стабилен, сочи проучване на Colliers
    преди 12 часа
    Проучване: С 1/3 ще се стопи трудоспособното население у нас до 2050
    Трудовият пазар в България е с най-лошата прогноза в ЕС, сочи доклад на Allianz Trade