Илияна се присъединява към екипа на Chaos преди повече от 4 години
Илияна Димитрова - Manager People & Culture в Chaos. Снимка: Chaos
Илияна Димитрова поема ролята на Manager People & Culture в разработчика на технологии за 3D визуализация Chaos. На тази позиция тя ще отговаря за дейностите и екипите, ангажирани с привличане и наемане на нови служители, администрирането, заплащането и допълнителните придобивки в компанията. Друг основен фокус в работата ѝ ще бъде подкрепата за екипите в компанията по отношение на развитие и задържане на талантите.
Илияна се присъединява към екипа на Chaos преди повече от 4 години като Talent Management Expert, а през 2020 г. става HR Business Partner на техническите отдели в компанията.
С опит в сферата на човешките ресурси от повече от 13 години, Илияна има интереси в развитието на организационната структура, планиране на работната сила, развитие и промотиране на талантите, оценка на представянето, задържане на служителите, коучинг, кариерно ориентиране и стратегическо управление на човешките ресурси.
Новата ѝ позиция е свързана с развитието на People & Culture екипа в компанията във връзка с интегрирането на екипите и процесите в глобалната структура на Chaos. В началото на 2022 г. основаната в България преди повече от 20 години компания Chaos се обедини с германския лидер в интерактивния дизайн Enscape, а по-късно беше придобита и платформата за 3D търговия Cylindo.
Chaos разработва технологии за фотореалистична визуализация, които се използват в архитектурата, продуктовия дизайн и визуалните ефекти. Софтуерът на компанията V-Ray е удостоен с награда от Американската филмова академия (Academy Award®) и с Технологична награда Emmy® за принос в разпространението на рей трейсинг технологиите за визуализация в киното и телевизията.
Екипът на Chaos в София надвишава 350 души. След обединението с Enscape и придобиването на Cylindo, глобалният екип достига 700 души в 11 офиса в 8 държави по света.
Вижте профила и актуалните позиции за работа на Chaos в JOBS.bg