четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2651 прочитания

    Димитър Денев е новият Председател на IAB България

    Професионалният опит на Денев е свързан с дигиталния маркетинг, като е заемал отговорни позиции във Vivacom, A1 и понастоящем в ДСК
    02 август 2022, 09:28 a+ a- a

    Димитър Денев - Директор Маркетинг и Дигитални Продажби в банка ДСК и Управител на IAB България. Снимка: IAB България

    С пълно мнозинство Управителният съвет (УС) на Интерактив Адвертайзинг Бюро България избра Димитър Денев за свой Председател, съобщиха оттам. Той поема поста от Милена Мишинева, CDO & Product Strategy Director dentsu Southeast Europe, която не завърши своя мандат. 

    Димитър Денев е Директор Маркетинг и Дигитални Продажби в банка ДСК и е от квотата на рекламодателите. Той е бил част от УС в период 2019 - 2020 в качеството си на Маркетинг мениджър на дигиталните канали на А1. Целият професионален опит на Денев е свързан с дигиталния маркетинг, като той е заемал отговорни позиции във Vivacom, A1 и понастоящем в ДСК. 

    „Имаме амбицията да засилим връзката с IAB Европа и да сме проактивни по темите, които засягат пазара. Необходимо е да се заздрави силно и административният капацитет на организацията, защото в последните години тя силно се разрасна откъм нови членове и техните очаквания, както и предизвикателствата на пазара, стават все по-големи”, каза Денев.

    Управителният съвет на Интерактив Адвертайзинг Бюро България се състои от 9 души, разделени на квотен принцип между медии, рекламни агенции и рекламодатели. 

    На 12.08 предстои Общо събрание на Сдружението, на което Милена Мишинева, представител на Dentsu, ще бъде освободена, а на нейно място да бъде избран нов член на УС от квотата на агенциите. Следваща стъпка е УС да обяви конкурс за овакантения пост на изпълнителен директор на Сдружението. 

    IAB България е част от Interactive Advertising Bureau - най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели, отговорни за дигиталния бизнес по света. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Всички те участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия.

    Последният доклад за дигиталния пазар на IAB показва, че европейският пазар на дигитална реклама е нараснал с 30,5% през 2021 до 92 милиарда евро. През 2021 г. всички пазари са отбелязали двуцифрен ръст на годишна база.

    Въпреки че местният пазар също расте, България остава много назад спрямо бюджета за интернет реклама, който се инвестира в дигитална среда на европейско ниво. Средно това са 115 евро на глава от населението, за Великобритания са 481 евро, за Норвегия - 330 евро, а у нас едва 12 евро.

    „За нас е важно тези пари да остават в местните медии и ще работим за една по-конкурента среда и развитие на пазара”, каза още Димитър Денев.  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 4 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 5 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 21 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 21 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 22 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място