вторник, 05 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3759 прочитания

    Ана Вълева е новият Senior Employer Branding Specialist на Accedia

    Ана е специалист с няколко години опит в областта на човешките ресурси с фокус върху подбора и комуникациите
    15 юли 2022, 09:32 a+ a- a

    Ана Вълева - Senior Employer Branding Specialist на Accedia. Снимка:  Accedia

    Ана Вълева е новият Senior Employer Branding Specialist на Accedia, съобщиха от технологичната компания.

    Като част от Еmployer Branding звеното в Accedia Ана се грижи приоритетно за развиването на работодателската марка на компанията и подобряване на имиджа ѝ в очите на настоящи и потенциални служители, като за тази цел си колаборира пряко с отделите Човешки ресурси и Маркетинг. 

    Ана Вълева е специалист с няколко години опит в областта на човешките ресурси с фокус върху подбора и комуникациите. Завършва НБУ със специалност „Корпоративни комуникации”. Тази година преминава световно признатото обучение по изграждане и развитие на работодателската марка Employer Branding College с обучител Брет Мичингтън и вече е Certified Employer Brand Leader. 

    Още по време на академичните си години Ана преминава през два стажа, свързани с комуникации - един в А1 като стажант „Вътрешни комуникации” и втори като част от стартъп компанията Nanob на позиция стажант „Дигитален маркетинг”. След това работи за кратко в българската ПР агенция Idea PR & Advertising като PR специалист. 

    В началото на 2019-та се насочва към BPO сектора и започва да заема позиция младши специалист подбор на таланти в Telus International Europe, една от най-големите компании в сектора. Там тя се грижи за набирането на нови попълнения за екипа, както и спомага за разширението на спектъра от канали за подбор. Година и половина по-късно Ана сменя фокуса от вътрешен подбор към такъв от агенция за подбор на ИТ кадри като част от бутиковата PFG Bulgaria. 

    През декември 2021 се присъединява към екипа на HeleCloud, международна консултантска компания за управление на облачни услуги, като специалист подбор на таланти и година по-късно е повишена на старша роля. Там работата ѝ отново е с фокус върху подбора, но сред задълженията ѝ присъстват също по-доброто позициониране на работодателската марка и вътрешно комуникационни задачи.

    Accedia e технологична компания, която предоставя консултантски услуги, разработка на софтуер и цялостни IT решения. Основана е през 2012 в София, а в момента е една от най-бързо развиващите се ИТ компании в Европа според Deloitte и Financial Times. Компанията работи с клиенти в повече от 20 държави на няколко континента – от САЩ до Япония, от Финландия до ЮАР и Австралия. Тя е партньор за стартъпи, малки и средни бизнеси, както и водещи компании от сектори като финанси, производство, енергетика и технологии. Като водещ доставчик на софтуерни услуги компанията повече от 40 отличия. Получава множество признания и като работодател според класации на база мнения на служители като Топ ИKТ Работодател (трикратен носител), Employer of Choice Awards и международни конкурси като наградите Stevie за най-добри работодатели.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Accedia в JOBS.bg

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 31 минути
    Български учени част от екип, разкрил нова функция на ключов белтък
    Изследователи от БАН участват в разрабтка, посветена на PАRP1 белтъка – мишена на мощна таргетна противоракова терапия
    преди 1 час
    Спадът в германския производствен сектор се задълбочава
    През февруари PMI в сектора отчита спад за първи път от 6 месеца
    преди 3 часа
    Бюджетът на плюс от 1 млрд. лева през февруари
    Принос за излишъка имат най-вече данъчните приходи
    преди 3 часа
    INSAIT стартира BgGPT
    Технологията вече се внедрява от бизнеса
    преди 3 часа
    Желязков пред Алиев: България може да увеличи възможностите за транзитни доставки на газ
    Азербайджан е ключов партньор за енергийната диверсификация на България, заяви председателят на Народното събрание
    преди 4 часа
    35 български туристически фирми и 9 общини ще представят България на ITB в Берлин
    Страната ни се връща в зала 3.2 на най-голямото туристическо изложение в света