сряда, 17 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    766 прочитания

    Publicis назначи главен директор „Метавселена“

    Leon ще помага на служители и клиенти да навигират по-добре в Web3
    04 юли 2022, 10:54 a+ a- a

    Publicis Groupе Франция представи на глобалния форум за технологии VivaTech нов интерфейс, за да подпомага допълнително своите клиенти в разбирането, управлението и развитието на Web3 стратегии.

    Интерфейсът има формата на аватар на име Leon, който влиза в ролята на главен директор „Метавселена“, за да:
        1. Придружава клиентите и да ги консултира как да навигират и подхождат в света на „мета джунглата“, със запомнящи се стратегии за бизнесите им;
        2. Служи като наръчник на служители в подкрепа на тяхната релевантна и индивидуална екипна експертиза в групата;
        3. Показва най-добрите примери от клиентите и от цялата група в Web3 света.

    Създаден от Publicis Conseil, Leon е прекарал цялата си кариера в агенцията. Като роден в Web3, той има солидна основа в комуникационните дисциплини и също така е метавселена експерт.

    Назначението на Leon се основава на обширния набор от съществуващи знания, умения и таланти в Publicis Groupe, и с фокус върху дълбоката Web3 експертиза. В двата случая на използване на блокчейн – включително NFT, интелигентни договори и децентрализирани приложения, както и на метаверсални технологии като виртуална реалност (VR), добавена реалност (AR) и изкуствен интелект. Изхождайки от своя единен „Power Of One“ модел, както и от сътрудничество между агенциите, Publicis разработи и насочи усилия към Web3 през последната година.

    „Мета вселената не е дестинация, тя е момент за учене в реално време за всички. Изисква разучаване, обучаване и експериментиране. Ние се впускаме в пътешествие с нашите клиенти, за да им помогнем да разберат какво означава това за техния бизнес и да им предоставим съществуващите способности на Web3 в групата чрез данни, медии и технологии. Leon въплъщава това като аватар и ще помогне на нашите клиенти да се ориентират в този нов канал и да напредват във всяка стъпка.“ – заявява Артур Садун, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на Publicis Groupe.

    „Мета вселената е безкрайна, непозната територия за изследване чрез креативност. За да бъдем истински иноватори, трябва да експериментираме и да се учим в движение. Мисията на Leon е да мотивира всички нас да бъдем смели и прогресивни; защото колкото по-рано тръгнем, толкова по-далеч ще стигнем.“ – казва Марко Вентурели, главен творчески директор в Publicis Франция, създател на Leon.

    „Искаме да подкрепим клиентите, искаме да създаваме заедно с тях иновации и да показваме най-добрите постижения. Относно метавселената, нашите клиенти имат въпроси относно творчеството, продукцията, правата и отдадеността. Имахме нужда от експерт, който да отговори на техните нужди. Това ще бъде ролята на Leon.“ – допълва Агат Буске, президент на Publicis Groupe във Франция.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    1350 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 229 633
    преди 1 ден
    На децата в Лондон ще бъдат предложени допълнителни ваксини срещу полиомиелит
    Вирусът е открит в отпадните води на града, както и в тези на Ню Йорк
    преди 1 ден
    Sofia Angels Ventures с инвестиция в Digistain с технология за борба с рака
    Това е четвъртата инвестиция на българския фонд
    преди 1 ден
    Годишната инфлация през юли е 17,3%
    От началото на годината инфлацията е 11,3%, показват данните на НСИ
    преди 1 ден
    София е домакин на FinX
    Най-голямото събитие у нас за инвестиции и иновативни финансови технологии ще се проведе в SoftUni
    преди 2 дни
    SeedBlink с офис в България придобива Symbid
     Двете платформи са допринесли с над 110 млн. евро инвестиции в 250 стартиращи предприятия
    преди 2 дни
    Германия отбелязва 75% ръст на пътуващите с влак на къси разстояния
    От части това се дължи на въведения евтин билет от €9 месечно