петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2971 прочитания

    Хилда Баръмова е новият заместник управляващ директор на Publicis Dialog България

    Тя е част от Publicis Groupe България вече 14 години, като преминава през всички нива в Publicis Dialog
    28 юни 2022, 13:33 a+ a- a


    Агенция Publicis Dialog, част от водещата група за маркетингови комуникации в страната Publicis Groupe България, обяви назначението на Хилда Баръмова като заместник управляващ директор. Хилда ще отговаря за успешното развитие на клиентите, за подобряването на стратегическия и творчески продукт на агенцията, както и за вътрешнофирмената мотивация и експертиза на екипа и ще се отчита директно на Йордан Кумчев, управляващ директор на агенцията.

    Хилда е част от Publicis Groupe България вече 14 години, като преминава през всички нива в Publicis Dialog - агенцията с фокус върху интегрирани комуникационни решения, потребителско изживяване, краткосрочни стратегически кампании и кампании в точката на продажба. Завършва магистратура със специалност „Маркетинг“ от Университета за национално и световно стопанство в София. Работила е с някои от големите марки на пазара като Coca-Cola и по-голяма част от портфолиото газирани и негазирани напитки на компанията, Visa Europe, Nestle, Microsoft, Philips, Avon, Molson Coors, Konica Minolta, GSK, Unicef, Zewa и други.

    „Започнах развитието си в агенция за директен маркетинг и заедно извървяхме пътя до агенция за интегрирани маркетингови решения. За мен е важно да не правим компромис с това, в което вярваме като визия и начин на работа. Екипното надграждане с компетенции има ключова роля за създаване на добавена стойност за марките, за които работим, и се надявам да продължим тази линия чрез качествено и ефективно обслужване, обвързано с данни и технологии.“ – споделя Хилда Баръмова, заместник управляващ директор на Publicis Dialog.

    „Поставили сме си амбициозни цели да бъдем водеща агенция, предлагаща високоефективни и измерими маркетингови решения, които водят до реални продажби за нашите клиенти и партньори. Залагаме на маркетинг на купувача (shopper marketing), бранд активации и цялостни комуникационни кампании, които са подплатени със силни творчески идеи. Богатият професионален опит на Хилда и безкомпромисното ѝ отношение към качеството, беше причината да ѝ се доверим, за да ускори и реализира нашите планове.“ – споделя Йордан Кумчев, управляващ директор на Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България.

    Хилда притежава умения за стратегическо планиране, пазарни и конкурентни анализи, позициониране и развитие на продуктови марки, управление на проекти, кампании и екипи. Опитът и впечатленията, които натрупва по време на работата си в Корпус на мира и в няколко неправителствени организации, ѝ дават така важното за маркетинг бранша проникновение - създаването на истински и дълготрайни връзки, които са ключа към успеха.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 9 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 14 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 15 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 15 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам