сряда, 06 ноември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3205 прочитания

    Хилда Баръмова е новият заместник управляващ директор на Publicis Dialog България

    Тя е част от Publicis Groupe България вече 14 години, като преминава през всички нива в Publicis Dialog
    28 юни 2022, 13:33 a+ a- a


    Агенция Publicis Dialog, част от водещата група за маркетингови комуникации в страната Publicis Groupe България, обяви назначението на Хилда Баръмова като заместник управляващ директор. Хилда ще отговаря за успешното развитие на клиентите, за подобряването на стратегическия и творчески продукт на агенцията, както и за вътрешнофирмената мотивация и експертиза на екипа и ще се отчита директно на Йордан Кумчев, управляващ директор на агенцията.

    Хилда е част от Publicis Groupe България вече 14 години, като преминава през всички нива в Publicis Dialog - агенцията с фокус върху интегрирани комуникационни решения, потребителско изживяване, краткосрочни стратегически кампании и кампании в точката на продажба. Завършва магистратура със специалност „Маркетинг“ от Университета за национално и световно стопанство в София. Работила е с някои от големите марки на пазара като Coca-Cola и по-голяма част от портфолиото газирани и негазирани напитки на компанията, Visa Europe, Nestle, Microsoft, Philips, Avon, Molson Coors, Konica Minolta, GSK, Unicef, Zewa и други.

    „Започнах развитието си в агенция за директен маркетинг и заедно извървяхме пътя до агенция за интегрирани маркетингови решения. За мен е важно да не правим компромис с това, в което вярваме като визия и начин на работа. Екипното надграждане с компетенции има ключова роля за създаване на добавена стойност за марките, за които работим, и се надявам да продължим тази линия чрез качествено и ефективно обслужване, обвързано с данни и технологии.“ – споделя Хилда Баръмова, заместник управляващ директор на Publicis Dialog.

    „Поставили сме си амбициозни цели да бъдем водеща агенция, предлагаща високоефективни и измерими маркетингови решения, които водят до реални продажби за нашите клиенти и партньори. Залагаме на маркетинг на купувача (shopper marketing), бранд активации и цялостни комуникационни кампании, които са подплатени със силни творчески идеи. Богатият професионален опит на Хилда и безкомпромисното ѝ отношение към качеството, беше причината да ѝ се доверим, за да ускори и реализира нашите планове.“ – споделя Йордан Кумчев, управляващ директор на Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България.

    Хилда притежава умения за стратегическо планиране, пазарни и конкурентни анализи, позициониране и развитие на продуктови марки, управление на проекти, кампании и екипи. Опитът и впечатленията, които натрупва по време на работата си в Корпус на мира и в няколко неправителствени организации, ѝ дават така важното за маркетинг бранша проникновение - създаването на истински и дълготрайни връзки, които са ключа към успеха.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Отпускат близо 1,4 млн. лева за компенсиране на неприети деца в детските градини
    По мярката се компенсират семейства на деца от 3-годишна възраст до 1-ви клас
    преди 7 часа
    Държавата дава близо 4 млн. лева за суперкомпютъра в "София Тех Парк"
    Правителството одобри увеличаване на акционерното участие на държавата в капитала на "София Тех Парк"
    преди 9 часа
    „Солент Филм“ ООД ще изгради модерен киноцентър в Индустриален парк София- Божурище
    Инвестицията е в размер на 30 млн. лв. и ще създаде 40 постоянни и близо 1000 временни работни места
    преди 13 часа
    ЕС договори нови данъчни правила в цифровата ера
    Целта е противодействие на измамите с ДДС, подкрепа за предприятията и насърчаване на цифровизацията
    преди 14 часа
    Nvidia води скока на пазарната стойност сред глобалните компании
    Пазарната ѝ капитализация на достигна $3,26 трилиона през октомври