четвъртък, 30 ноември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4400 прочитания

    Иван Басан става Главен директор "Клиентско обслужване" в Булсатком

    Той има повече от 18-годишен опит в телекомуникационната, финтек и ИТ индустрии
    23 май 2022, 17:22 a+ a- a

    Булсатком назначи Иван Басан за нов главен директор „Клиентско Обслужване“ на Булсатком. Той бе поканен да поеме тази нова за компанията роля от изпълнителния директор Станислав Георгиев, за да трансформира и обедини екипите и дейностите, свързани със след-продажбеното обслужване на клиентите на „Булсатком“, се казва в съобщение на компанията до медиите.

    Иван Басан e доказан мениджър с повече от 18-годишен опит в телекомуникационната, финтек и ИТ индустрии. В кариерата си е заемал висши управленски роли и е носил отговорности за дирекции като „Обслужване на Клиенти“ „Бизнес Развитие“ и „Операции“ в България и по света. Неговият принос в управлението и подобряването на процесите по клиентска удовлетвореност и обслужване ще бъде ключов за трансформацията и растежа на компанията.

    Завършил е Executive MBA програмата на Американския университет в България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 минути
    България се присъедини към Декларацията за тройно увеличаване дела на ядрената енергия
    Тя е в съответствие с енергийната политика България и действията на правителството за изграждане на блок 7 и 8 на АЕЦ „Козлодуй“
    преди 16 часа
    От 1 декември: Без стари коли в центъра на София
    Нискоемисионната зона ще е валидна до 29 февруари 2024
    преди 17 часа
    80% от страната ще има 5G свързаност до края на 2025
    Всички 265 общини ще бъдат свързани с високоскоростни връзки в единна мрежа на държавната администрация
    преди 21 часа
    Бизнес климатът през ноември отчита минимален ръст
    Според данните на НСИ мениджърите в строителството и услугите очакват известно увеличение на цените
    преди 22 часа
    Amazon.com надмина както UPS, така и FedEx по доставени пратки в САЩ
    Пощенската служба на САЩ все още е най-голямата колетна услуга по обем – обработва стотици милиони пакети и за трите компании
    преди 24 часа
    Подписахме споразумение с Intel в областта на изкуствения интелект
    Целта на меморандума е да осигури подготовка и достъп до ключови умения за работа с AI