четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3223 прочитания

    Тихомир Златев e новият творчески директор на рекламна агенция Red Lion

    Той е професионалист с богат опит от близо 13 години в областта на рекламата и графичния дизайн
    09 май 2022, 11:39 a+ a- a

    Снимка: Тихомир Златев - творчески директор на рекламна агенция Red Lion

    Рекламна агенция Red Lion, част от водещата група за маркетингови комуникации в страната Publicis Groupe България, обяви назначението на Тихомир Златев като творчески директор.

    Тихомир Златев е професионалист с богат опит от близо 13 години в областта на рекламата и графичния дизайн, като 8 от тези години прекарва в различни агенции и позиции, от арт директор до творчески лидер, именно в Publicis Groupe България.

    Започва професионалния си път през 2008 г. като графичен дизайнер в New Moment New Ideas, след което през 2012 г. се присъединява към Leo Burnett, също част от Publicis Groupe. Реализирал е десетки проекти за клиенти като Nestlé, Ferrero, Molson Coors, OMV, Econt, Coca-cola, Vivacom и много други. Притежава художествено образование по фотография, кино и телевизия.

    „В Red Lion залагаме на създаването на ефективни кампании и идеи, които помагат на нашите клиенти да имат позитивно въздействие върху крайните потребители. Правилното творческо решение създава силна връзка между брандовете и хората, и това търсим с нашите клиенти и партньори като краен резултат. Екипът на Red Lion и Тихомир начело на творческия продукт, ще затвърдим именно това в нашите услуги.“ – заявява Георги Пергелов, управляващ директор на Red Lion, част от Publicis Groupe България.

    Тихомир се развива професионално, работейки с някои от най-големите имена в българската реклама на нашето време. В работата си преплита познания, умения и идеи от областта на киното, фотографията и режисирането, които са и неговите лични интереси. С присъединяването си като творчески директор към Red Lion, той ще има за задача да развива творческия потенциал на агенцията и новосформирания екип от млади мислещи хора, със своя опит, широка експертиза, поглед към новите и смели творчески решения, и с прецизното си отношение към всяко ново предизвикателство.

    „Най-голямото предизвикателство пред мен е да мотивирам хората от екипа така, че да дават най-доброто от себе си, като в същото време се забавляват и не правят компромис с личните си ценности. Стремя се да разбирам и помагам на екипа, с който работим заедно. Да сме сплотени и да бъдем хора, преди всичко. В професионален аспект, предизвикателството пред нас, творческите специалисти, е да създаваме съвременна комуникация за хората чрез използването на дигитални канали, като не загърбваме човешкото, а напротив – извеждаме го на преден план. Стремежът ни е да даваме комуникационни и творчески решения във възможно най-пълен спектър, стъпили на силни и смислени прозрения за човешките нагласи и предпочитания.“ – споделя вижданията си Тихомир Златев.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 3 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава
    преди 4 часа
    преди 19 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 20 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 20 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата