вторник, 12 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3069 прочитания

    Тихомир Златев e новият творчески директор на рекламна агенция Red Lion

    Той е професионалист с богат опит от близо 13 години в областта на рекламата и графичния дизайн
    09 май 2022, 11:39 a+ a- a

    Снимка: Тихомир Златев - творчески директор на рекламна агенция Red Lion

    Рекламна агенция Red Lion, част от водещата група за маркетингови комуникации в страната Publicis Groupe България, обяви назначението на Тихомир Златев като творчески директор.

    Тихомир Златев е професионалист с богат опит от близо 13 години в областта на рекламата и графичния дизайн, като 8 от тези години прекарва в различни агенции и позиции, от арт директор до творчески лидер, именно в Publicis Groupe България.

    Започва професионалния си път през 2008 г. като графичен дизайнер в New Moment New Ideas, след което през 2012 г. се присъединява към Leo Burnett, също част от Publicis Groupe. Реализирал е десетки проекти за клиенти като Nestlé, Ferrero, Molson Coors, OMV, Econt, Coca-cola, Vivacom и много други. Притежава художествено образование по фотография, кино и телевизия.

    „В Red Lion залагаме на създаването на ефективни кампании и идеи, които помагат на нашите клиенти да имат позитивно въздействие върху крайните потребители. Правилното творческо решение създава силна връзка между брандовете и хората, и това търсим с нашите клиенти и партньори като краен резултат. Екипът на Red Lion и Тихомир начело на творческия продукт, ще затвърдим именно това в нашите услуги.“ – заявява Георги Пергелов, управляващ директор на Red Lion, част от Publicis Groupe България.

    Тихомир се развива професионално, работейки с някои от най-големите имена в българската реклама на нашето време. В работата си преплита познания, умения и идеи от областта на киното, фотографията и режисирането, които са и неговите лични интереси. С присъединяването си като творчески директор към Red Lion, той ще има за задача да развива творческия потенциал на агенцията и новосформирания екип от млади мислещи хора, със своя опит, широка експертиза, поглед към новите и смели творчески решения, и с прецизното си отношение към всяко ново предизвикателство.

    „Най-голямото предизвикателство пред мен е да мотивирам хората от екипа така, че да дават най-доброто от себе си, като в същото време се забавляват и не правят компромис с личните си ценности. Стремя се да разбирам и помагам на екипа, с който работим заедно. Да сме сплотени и да бъдем хора, преди всичко. В професионален аспект, предизвикателството пред нас, творческите специалисти, е да създаваме съвременна комуникация за хората чрез използването на дигитални канали, като не загърбваме човешкото, а напротив – извеждаме го на преден план. Стремежът ни е да даваме комуникационни и творчески решения във възможно най-пълен спектър, стъпили на силни и смислени прозрения за човешките нагласи и предпочитания.“ – споделя вижданията си Тихомир Златев.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Lidl инвестира над 15 млн. лв. в 10-ия си магазин в Пловдив
    Това е 122-ят обект на веригата в страна
    преди 10 часа
    преди 11 часа
    Над 5,5 млрд. лева са американските инвестиции у нас, създали са 41 хил. работни места
    19 са американските ИТ компании с 13 хил. заети у нас, инвестират също в енергетика, преработваща промишленост и търговия, присъстват в Разград, Севлиево, Стара Загора и София, сочи нов доклад
    преди 11 часа
    Бианор Холдинг придобива софтуерната компания Булбера
    Дружеството специализира в разработката на софтуерни решения в областта на здравеопазването, телекомуникациите и електронната търговия
    преди 12 часа
    Близо 18% ръст на приходите от нощувки през ноември
    Според националната статистика по-голямата част от тях идват от български граждани